Ulice

14.04.2011 21:27 utrudnienia w kierunku Gdańska

Zepsuty autobus
zablokował Wisłostradę

SERWISY:

Zepsuty autobus kompletnie zablokował ruch na Wisłostradzie. Policja zmuszona była puszczać ruch wahadłowo. Korek od strony centrum zaczynał się już na wysokości mostu Grota-Roweckiego.

- Najprawdopodobniej w autobusie zablokowała się skrzynia biegów - poinformował tvnwarszawa.pl oficer z biura prasowego straży pożarnej. - Na miejsce wysłaliśmy ciężki sprzęt pożarniczy.

Ruch wahadłowy

Akcja ściągania zesputego autobusu zmusiała policję do zamknięcia wszystkich pasów, oprócz jednego. Ruch odbywał się wahadłowo. Sytuację dodatkowo utrudnia fakt, że do awarii doszło w rejonie budowy mostu Północnego, gdzie i tak jest wąsko.

- Na miejscu były trzy załogi policji, które kierowały ruchem - potwierdza Edyta Adamus z biura prasowego KSP - Ruch odbywał się wahadłowo, aby rozładować korek, który utowrzył sie w kierunku Gdańska. 

Utrudnienia na Wisłostradzie trwały do późnych godzin wieczornych.

Mapa Polski Targeo
Mapy dostarcza Targeo.pl

as/roody

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • U15

    zgłoś naruszenie odpowiedz 15.04.2011 16:52 ~U15

    wojtek-o co ci chodzi z tym 4 pokoleniem?4 pokolenie to już jesteś rodowity?jESTEŚ PROSTAKIEM ZWYKŁYM

  • Nie_będzie_LLU_i_co?

    zgłoś naruszenie odpowiedz 15.04.2011 09:55 ~Nie_będzi…

    Podobno mają zmienić zasady rejestracji samochodów. Nie będzie już podziału rejestracji na województwa. Tym samym dzieci internetu nie będą już miały możliwości czepiać się LLU, TSK, LHR itp. Ciekawe jednak jest, do czego potem się przyczepią?

  • polak

    zgłoś naruszenie odpowiedz 15.04.2011 09:37 ~polak

    heh typowo warszawskie napuszenie,wszyscy to wieśniaki,przyjeżdżają ze słoikami itp ,ciekaw jestem co by było gdyby wszyscy przyjezdni wyjechali z warszawy,ilu by was zostało??co wy warszawiacy jak i sama warszawa zrobiła bez osób przyjezdnych...heh ciekawe

  • maras

    zgłoś naruszenie odpowiedz 15.04.2011 09:06 ~maras

    Lubartow to LLB

  • bmkmrafal

    zgłoś naruszenie odpowiedz 15.04.2011 08:26 bmkmrafal

    No oczywiście , zę nie ma Warszawiaków sprzed 2 wojny światowej.
    Jest to wkurzające ale chyba lepiej być Warszawiakiem od 2 pokoleń, niż bez żadnego pokolenia heh

  • barteq24

    zgłoś naruszenie odpowiedz 15.04.2011 08:09 ~barteq24

    @nie-LLUlek

    LLU to Lubartów, a nie Łukóww

  • wwa

    zgłoś naruszenie odpowiedz 15.04.2011 07:59 ~wwa

    TO był LU ! Ciekawe kto tam jeszcze mieszka skoro wszystkie lubelskie ćwoki są już w stolicy swoimi kopcącymi gratami z hakami.

  • Wojtek

    zgłoś naruszenie odpowiedz 15.04.2011 07:45 ~Wojtek

    Halo WIOCHA!!!!!!!!!! Jestem z Warszawy od 4 pokolen. Mieszkam na osiedlu w Centrum. Jak zblizaja sie SWieta to w garazu 180 miejcowym zostaje tylko ok 30 samochdow. Wracaja nie tylko ze sloikami ale z workami tyz. Warszawiakow w Warszawie juz nie ma.

  • nie - LLUlek

    zgłoś naruszenie odpowiedz 15.04.2011 02:51 ~nie - LLUlek

    na 100% LLU.
    Jak to jest możliwe, że Łuków ma 31 120 mieszkańców, a w stolicy na każdym kroku jest ich pełno.
    Kto tam w takim razie mieszka?
    Tylko "ojce" tam zostały, do których się po słoiki co tydzień wraca.

  • mike

    zgłoś naruszenie odpowiedz 15.04.2011 01:17 ~mike

    olo sory ze szczerosc ale jestes dobilem za to wypowiedz to ze cos ulego awrii to nie oznacza ze autokar był nie sprawny pozatym zablokowanie skrzyni to sie zdarza ale coz moze nigdy nie miłes awarii al jak tu miec awarie jak sie cały dzien sedzi przed kompem chyba ze sie system wysra

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl