Ulice

16.01.2018 11:06 interweniują służby

Wiatr zniszczył wielką reklamę.
Płachtę trzeba było ściągnąć

SERWISY:

Wiatr zerwał ogromną reklamę przy trasie S8. Strażacy najpierw zabezpieczyli płachtę, a potem zdjęli i przekazali właścicielowi.

Stalowa konstrukcja z reklamą stała przy trasie S8, na wysokości Batalionów Chłopskich na Bemowie.

"Wiatr utrudnia"

- O 7.30 dostaliśmy zgłoszenie o uszkodzonym banerze, który grozi zerwaniem - informował Michał Konopko ze straży pożarnej. Jak dodał, na miejscu pracowało pięciu strażaków z jednostki wysokościowej.

- Zabezpieczyliśmy reklamę, aby nie stwarzała niebezpieczeństwa, zdjęliśmy ją i przekazaliśmy właścicielowi - powiedział.

Wcześniej nasz reporter precyzował, że konstrukcja miała 20 metrów szerokości i 40 metrów wysokości. - Płachta jest już mocno podarta. Strażacy metodami alpinistycznymi próbują ją zabezpieczyć. Pracę utrudnia im silny wiatr - relacjonował nasz reporter Tomasz Zieliński, który był na miejscu.

Na miejscu pracowała też policja, która w razie kłopotów miała kierować ruchem, oraz drogowcy. - Na razie nie ma utrudnień - mówił Zieliński. Trasa korkowała się z kolei w drugim kierunku.

kz/r

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • nick

    zgłoś naruszenie odpowiedz 17.01.2018 14:42 ~nick

    Przydałoby się tornado, by "oczyściło" wszystkie reklamy w mieście.

  • absurdum

    zgłoś naruszenie odpowiedz 17.01.2018 13:21 ~absurdum

    POLONISCHE WIRTSCHAFT!

  • Nick

    zgłoś naruszenie odpowiedz 17.01.2018 13:07 ~Nick

    olewacz~olewacz

    Czy są jeszcze ludzie, na których reklamy działają inaczej jak tylko irytująco? Najlepiej jakby reklamy w ogóle nie wychodziły poza tzw. agencje. Niech się tak "rozkoszują" swoimi wytworami.

    Ale one działają choćbyś nie wiem jak twierdził w ankietach, że nie.

  • faps

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.01.2018 19:07 ~faps



    fyfyfuyfy~fyfyfuyfy

    A mnie zastanawia jedno. Taka reklama przez powiedzmy 90% społeczeństwa odbierana jest jako ohydna i szpecąca.
    Zapewne wie o tym reklamodawca i jego agencja.
    Zatem czemu ta reklama służy? Skoro odbiór reklamowanego przez nią produktu będzie negatywny (a to jest fakt który potwierdzono w badaniach)?
    Czy też tak naprawdę nie chodzi o reklamę i jej skuteczność, a o przepchanie jak największego budżetu reklamowego bo wszyscy mają od tego "działkę" i jest to nie tylko zohydzanie widoków dla odbiorcy reklamy ale i jawne robienie w konia reklamodawcy?
    Zawiedziony~Zawiedziony


    Tak, tak, producent idiota, agencja oszuści, a tylko ty jesteś najmądrzejszy. Marnujesz się na takich forach.
    hahahhahahaaha~hahahhahahaaha


    To żeś się popisał intelektem zawiedziony.... fyfy napisał z sensem. Większość reklam wg badań zniechęca. Każdy kto pracował w branży wie że to "miś na miarę możliwości", a tego typu szmaty stojące przy drogach skuteczność mają podobną (w rzeczywistości) jak ogłoszenie w "kurierze wieczornym" lub innej nie ukazującej się gazecie.
    Widać wiesz o tym doskonale, pracujesz w branży i zraniło cie że prawda powoli wychodzi.


    Bo tu chodzi o poczucie komfortu zlecającego reklamę. Właściciel salonów samochodowych pewnej francuskiej marki widocznie czuje się lepiej gdy w polu wisi kilka jego "szmat" i żadne twarde dane na temat wpływu takiej szmaty na sprzedaż go nie obchodzą. On się czuje z czymś takim lepiej to i za to płaci. Jest zlecenie jest reklama. To przecież nie koncern z Francji się tak reklamuje, tylko jakiś Polak-prywaciarz co ma kilka salonów. Taka szmata to raczej "reklama" tego który ją zlecił - wiele mówi o tym co to za typ człowieka i tyle... Ja kogoś takiego raczej nie chciałbym dorabiać.

  • olewacz

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.01.2018 18:44 ~olewacz

    Czy są jeszcze ludzie, na których reklamy działają inaczej jak tylko irytująco? Najlepiej jakby reklamy w ogóle nie wychodziły poza tzw. agencje. Niech się tak "rozkoszują" swoimi wytworami.

  • jot

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.01.2018 17:33 ~jot


    fyfyfuyfy~fyfyfuyfy

    A mnie zastanawia jedno. Taka reklama przez powiedzmy 90% społeczeństwa odbierana jest jako ohydna i szpecąca.
    Zapewne wie o tym reklamodawca i jego agencja.
    Zatem czemu ta reklama służy? Skoro odbiór reklamowanego przez nią produktu będzie negatywny (a to jest fakt który potwierdzono w badaniach)?
    Czy też tak naprawdę nie chodzi o reklamę i jej skuteczność, a o przepchanie jak największego budżetu reklamowego bo wszyscy mają od tego "działkę" i jest to nie tylko zohydzanie widoków dla odbiorcy reklamy ale i jawne robienie w konia reklamodawcy?
    Zawiedziony~Zawiedziony


    Tak, tak, producent idiota, agencja oszuści, a tylko ty jesteś najmądrzejszy. Marnujesz się na takich forach.


    Ale kiedy on ma rację. Też się nad tym często zastanawiam. Oprócz tych okropnych śmieci w postaci wielkich szmat, mnie interesują też reklamy w TV. Nie znam nikogo, kto je ogląda. Ja, moja rodzina, znajomi w trakcie reklam TV wyłączamy dźwięk TV i wychodzimy zrobić sobie coś do picia albo jedzenia, poczytać albo porobić coś innego na komputerze/w internecie, pogadać przez telefon, zaliczyć toaletę albo i prysznic przed snem, poczytać książkę, wynieść śmieci itd. A jeszcze lepiej jest jak sobie dany program nagramy i wtedy reklamy po prostu przewijamy.

  • hahahhahahaaha

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.01.2018 16:41 ~hahahhahahaaha


    fyfyfuyfy~fyfyfuyfy

    A mnie zastanawia jedno. Taka reklama przez powiedzmy 90% społeczeństwa odbierana jest jako ohydna i szpecąca.
    Zapewne wie o tym reklamodawca i jego agencja.
    Zatem czemu ta reklama służy? Skoro odbiór reklamowanego przez nią produktu będzie negatywny (a to jest fakt który potwierdzono w badaniach)?
    Czy też tak naprawdę nie chodzi o reklamę i jej skuteczność, a o przepchanie jak największego budżetu reklamowego bo wszyscy mają od tego "działkę" i jest to nie tylko zohydzanie widoków dla odbiorcy reklamy ale i jawne robienie w konia reklamodawcy?
    Zawiedziony~Zawiedziony


    Tak, tak, producent idiota, agencja oszuści, a tylko ty jesteś najmądrzejszy. Marnujesz się na takich forach.


    To żeś się popisał intelektem zawiedziony.... fyfy napisał z sensem. Większość reklam wg badań zniechęca. Każdy kto pracował w branży wie że to "miś na miarę możliwości", a tego typu szmaty stojące przy drogach skuteczność mają podobną (w rzeczywistości) jak ogłoszenie w "kurierze wieczornym" lub innej nie ukazującej się gazecie.
    Widać wiesz o tym doskonale, pracujesz w branży i zraniło cie że prawda powoli wychodzi.

  • robert

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.01.2018 16:20 ~robert


    seZam~seZam

    Jeżdżę tą trasą do pracy i nigdy nie widziałem, żeby coś z tą reklamą było nie tak, nawet po tych wszystkich nawałnicach. A konstrukcja stoi tam już chyba z rok, jak nie dłużej.
    aaa~aaa


    Tia... to pewnie zły wilk. Chuchnął, dmuchnął i zdmuchnął.


    Siedzę w reklamie i wiem, jak w tym światku sobie nawzajem ludzie świnie podkładają. Kradną, niszczą, byle tylko popsuć drugiej firmie reputacje. Wcale bym się nie zdziwił jakby ten "wiatr" miał rączki, nóżki i nożyk w kieszeni

  • aaa

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.01.2018 16:10 ~aaa

    seZam~seZam

    Jeżdżę tą trasą do pracy i nigdy nie widziałem, żeby coś z tą reklamą było nie tak, nawet po tych wszystkich nawałnicach. A konstrukcja stoi tam już chyba z rok, jak nie dłużej.


    Tia... to pewnie zły wilk. Chuchnął, dmuchnął i zdmuchnął.

  • Zawiedziony

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.01.2018 16:01 ~Zawiedziony

    fyfyfuyfy~fyfyfuyfy

    A mnie zastanawia jedno. Taka reklama przez powiedzmy 90% społeczeństwa odbierana jest jako ohydna i szpecąca.
    Zapewne wie o tym reklamodawca i jego agencja.
    Zatem czemu ta reklama służy? Skoro odbiór reklamowanego przez nią produktu będzie negatywny (a to jest fakt który potwierdzono w badaniach)?
    Czy też tak naprawdę nie chodzi o reklamę i jej skuteczność, a o przepchanie jak największego budżetu reklamowego bo wszyscy mają od tego "działkę" i jest to nie tylko zohydzanie widoków dla odbiorcy reklamy ale i jawne robienie w konia reklamodawcy?


    Tak, tak, producent idiota, agencja oszuści, a tylko ty jesteś najmądrzejszy. Marnujesz się na takich forach.

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl