Ulice

16.10.2018 12:07 były utrudnienia

Trasa ekspresowa znów stała

SERWISY:

Dwa samochody ciężarowe i jeden osobowy zderzyły się na trasie S8. Utworzyły się duże korki.

Do zdarzenia doszło w alei Armii Krajowej, czyli odcinku drogi S8 - pomiędzy ulicami Broniewskiego a Słowackiego. Policja zgłoszenie otrzymała około godziny 11.30.

- Nikt nie jest ranny, kierowcy byli trzeźwi - poinformowała Ewa Szymańska-Sitkiewicz z wydziału prasowego Komendy Stołecznej Policji.

Na miejscu był też nasz reporter. - Ciężarowa scania najechała na ciężarowe renault. Została również uszkodzona kia - relacjonował Tomasz Zieliński z tvnwarszawa.pl.

Na miejscu pracowała również straż pożarna.

Zablokowane były dwa pasy w kierunku Białegostoku.

We wtorek na tvnwarszawa.pl informowaliśmy też o zdarzeniu na Trasie Siekierkowskiej:

kz/pm

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • green_is_bad

    zgłoś naruszenie odpowiedz 17.10.2018 11:45 ~green_is_bad

    Ciężarówki won z miasta, a obwodnice od razu do poszerzenia o jeden pas w każdą strone!

  • gość

    zgłoś naruszenie odpowiedz 17.10.2018 08:22 ~gość

    Brak kierunku, czy jazda na zderzaku?

  • Kaka

    zgłoś naruszenie odpowiedz 17.10.2018 07:30 ~Kaka

    O ciezarowka :d jaki jestem zaskoczony :)

  • Dark

    zgłoś naruszenie odpowiedz 17.10.2018 07:09 ~Dark

    mario~mario

    Powiem dobitnie w całej tej dyrekcji dróg pracują komusze IMBECYLE nie dostrzegający problemów. Jak można tranzyt puszczać przez środek miasta? Warszawa nie ma pełnego JEDNEGO ringu, a ci tam nic nie widzą. Rząd buduje Litwinom via Baltica, Carpatia. Pytam w czyim interesie? I jeszcze z przejazdem przez miasto? Mają porty nad Bałtykiem, niech pchają kontenery do Niemiec, albo jeśli rząd taki dla nich wspaniały, to może niech im wybuduje linię kolejową Kowno - Berlin?

    Problem w tych portach właśnie. Mają tanią obsługę, więc wszystkie statki tam płyną, a potem towar na ciężarówki i wio w Europu. Przywalić mocne kilozłote za tranzyt, to się im przestanie opłacać, a statki zapraszamy do naszych portów.

  • cuman

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.10.2018 21:48 ~cuman

    jaka ona ekspresowa:)))) zawsze stoi bez względu czy wypadek czy nie.
    Taką trasę to się planuje daleko od centrum miasta a ta przecina miasto tuż obok centralnych dzielnic. A teraz planują druga taką pomyloną inwestycję trasę s7 na łomianki i też ją w miasto wprowadzają bo tak ktoś wymyślił 50 lat temu. Warszawa 50 lat temu a dziś to chyba dwa inne miasta.

  • Wprost

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.10.2018 21:38 ~Wprost




    Luvin~Luvin

    Znowu? Chyba żadna trasa/ulica w Warszawie nie jest tak bardzo "wypadkowa" jak S8...
    bkjbjkbjkbjkbjk~bkjbjkbjkbjkbjk



    Bo po żadnej innej nie jeździ tylu "obcych". Do tego dochodzą przyjezdni nie znający tej trasy (a łatwa w nawigowaniu nie jest) oraz cała masa ruchu lokalnego.
    Jak gdzieś przejeżdża prawie 100000 samochodów na dobę to logiczne, że do zdarzeń będzie dochodziło tam częściej niż gdzie indziej.
    Dużym problemem jest też środkowy pas zajmowany przez kierowców jadących stosunkowo wolno kiedy prawy jest pusty. W efekcie do czasu aż każdy jedzie swoim pasem jest w miarę bezpiecznie. Gorzej jak ktoś chce się przedostać po wyprzedzeniu jednego zawalidrogi z lewego na prawy lub z prawego na lewy (bo prawy się odłącza w innym kierunku). W efekcie każdy z normalnie jadących pasów musi zwolnić do prędkości zawalidrogi na środkowym i się zaczyna hamowanie, pierwszy hamuje lekko, dziesiąty musi już awaryjnie.
    Dzieje się tak wszędzie w Polsce gdzie są trzy lub więcej pasów, przykład to obwodnica Marek.
    W Niemczech policja bardzo z tym walczy. W Polsce niestety nikogo to nie obchodzi.
    nemesis~nemesis

    problemem jest debilne oznakowanie i bardzo krótkie odcinki pomiędzy rozjazdami.

    Gdyby wprowadzono tam ograniczenie prędkości zależne od natężenia ruchu (czyli w szczycie np 50) i kontrolę radarową byłoby więcej czasu na wygibasy ze zmianą pasów
    maxxx~maxxx

    Ciekawe kiedy w końcu gliniarze zakumają i zaczną walić mandaty za blokowanie środka?

    To by od nich wymagało faktycznej pracy. A łatwiej się rozstawić z suszarką na długiej prostej i walić mandatami z szybką jazdę... w miejscach gdzie ona w ogóle nie jest niebezpieczne. Nie ważne - im chodzi o kasę.

  • koko

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.10.2018 18:32 ~koko


    mieszkaniec~mieszkaniec

    całkowity i egzekwowany zakaz ruchu ciężarówek przez tą trasę!! Radiowozy co 3km aby wyłapywać cwaniaków litewskich. S8 dla ludzi a nie dla TIRÓW!!!
    Marcin~Marcin


    A ciężarówki przekierować z obwodnicy do centrum.I wtedy nastanie pokój.Włącz myślenie,to nie boli.


    co ty piszesz łapać debili z telefonem przy uchu i o połowe wypadków mniej

  • mario

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.10.2018 17:52 ~mario

    Powiem dobitnie w całej tej dyrekcji dróg pracują komusze IMBECYLE nie dostrzegający problemów. Jak można tranzyt puszczać przez środek miasta? Warszawa nie ma pełnego JEDNEGO ringu, a ci tam nic nie widzą. Rząd buduje Litwinom via Baltica, Carpatia. Pytam w czyim interesie? I jeszcze z przejazdem przez miasto? Mają porty nad Bałtykiem, niech pchają kontenery do Niemiec, albo jeśli rząd taki dla nich wspaniały, to może niech im wybuduje linię kolejową Kowno - Berlin?

  • maxxx

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.10.2018 17:38 ~maxxx



    Luvin~Luvin

    Znowu? Chyba żadna trasa/ulica w Warszawie nie jest tak bardzo "wypadkowa" jak S8...
    bkjbjkbjkbjkbjk~bkjbjkbjkbjkbjk

    Wystarczy żeby jechały DK 62 i 50 po których w ciągu dnia hula wiatr, włącz myślenie...
    Bo po żadnej innej nie jeździ tylu "obcych". Do tego dochodzą przyjezdni nie znający tej trasy (a łatwa w nawigowaniu nie jest) oraz cała masa ruchu lokalnego.
    Jak gdzieś przejeżdża prawie 100000 samochodów na dobę to logiczne, że do zdarzeń będzie dochodziło tam częściej niż gdzie indziej.
    Dużym problemem jest też środkowy pas zajmowany przez kierowców jadących stosunkowo wolno kiedy prawy jest pusty. W efekcie do czasu aż każdy jedzie swoim pasem jest w miarę bezpiecznie. Gorzej jak ktoś chce się przedostać po wyprzedzeniu jednego zawalidrogi z lewego na prawy lub z prawego na lewy (bo prawy się odłącza w innym kierunku). W efekcie każdy z normalnie jadących pasów musi zwolnić do prędkości zawalidrogi na środkowym i się zaczyna hamowanie, pierwszy hamuje lekko, dziesiąty musi już awaryjnie.
    Dzieje się tak wszędzie w Polsce gdzie są trzy lub więcej pasów, przykład to obwodnica Marek.
    W Niemczech policja bardzo z tym walczy. W Polsce niestety nikogo to nie obchodzi.
    pracuś~pracuś



    wg mnie ruch lokalny powinien być oddzielony od ruchu tranzytowego na o wiele dłuższym odcinku co najmniej pomiędzy węzłem z Prymasa Tysiąclecia i Łabiszyńską. W tej chwili problemem jest wlot trasy DK7 od strony północnej ( ciężko puścić TIRy po trasie lokalnej), ale po zbudowaniu obwodnicy Łomianek węzeł będzie kawałek na zachód od Prymasa i mam nadzieję że wtedy już dało by się taką organizację wdrożyć.

  • maxxx

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.10.2018 17:32 ~maxxx



    Luvin~Luvin

    Znowu? Chyba żadna trasa/ulica w Warszawie nie jest tak bardzo "wypadkowa" jak S8...
    bkjbjkbjkbjkbjk~bkjbjkbjkbjkbjk



    Bo po żadnej innej nie jeździ tylu "obcych". Do tego dochodzą przyjezdni nie znający tej trasy (a łatwa w nawigowaniu nie jest) oraz cała masa ruchu lokalnego.
    Jak gdzieś przejeżdża prawie 100000 samochodów na dobę to logiczne, że do zdarzeń będzie dochodziło tam częściej niż gdzie indziej.
    Dużym problemem jest też środkowy pas zajmowany przez kierowców jadących stosunkowo wolno kiedy prawy jest pusty. W efekcie do czasu aż każdy jedzie swoim pasem jest w miarę bezpiecznie. Gorzej jak ktoś chce się przedostać po wyprzedzeniu jednego zawalidrogi z lewego na prawy lub z prawego na lewy (bo prawy się odłącza w innym kierunku). W efekcie każdy z normalnie jadących pasów musi zwolnić do prędkości zawalidrogi na środkowym i się zaczyna hamowanie, pierwszy hamuje lekko, dziesiąty musi już awaryjnie.
    Dzieje się tak wszędzie w Polsce gdzie są trzy lub więcej pasów, przykład to obwodnica Marek.
    W Niemczech policja bardzo z tym walczy. W Polsce niestety nikogo to nie obchodzi.
    nemesis~nemesis

    problemem jest debilne oznakowanie i bardzo krótkie odcinki pomiędzy rozjazdami.

    Gdyby wprowadzono tam ograniczenie prędkości zależne od natężenia ruchu (czyli w szczycie np 50) i kontrolę radarową byłoby więcej czasu na wygibasy ze zmianą pasów


    Ciekawe kiedy w końcu gliniarze zakumają i zaczną walić mandaty za blokowanie środka?

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl