Ulice

02.01.2017 14:47 na nowym świecie

Tak doszło do zderzenia
lamborghini z hondą

SERWISY:


Kolizję lamborghini z hondą na Nowym Świecie zarejestrował jeden ze świadków. Kierowca złotego auta został ukarany przez policję mandatem.

Chodzi o zdarzenie z niedzieli, do którego doszło ok. godz. 19 na skrzyżowaniu ulic Nowy Świat i Świętokrzyskiej. Na nagraniu widać dokładnie moment kolizji.

Lamborghini wjechało na skrzyżowanie jadąc Nowym Światem od strony Al. Jerozolimskich. Z kolei honda jechała Świętokrzyską od strony ul. Kopernika.

Sprawca z luksusowego auta

Okoliczności zdarzenia ustalali policjanci.

- Sprawcą tej kolizji był kierujący lamborghini, który został ukarany mandatem w wysokości 500 zł oraz 6 punktami karnymi – powiedział TVN24 Tomasz Oleszczuk z biura prasowego stołecznej komendy.

Lamborghini miało amerykańską tablicę rejestracyjną. Warte kilkaset tysięcy złotych auto wzbudzało spore zainteresowanie przechodniów.

ran/pm

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • pezet

    zgłoś naruszenie odpowiedz 04.01.2017 20:35 ~pezet

    Lambo zostało wniesione przez czterech osiłków przez ul. Warecką i nie złamało zakazu wjazdu.
    Dlatego przyczyną kolizji było nizastosowanie się do sygnalizacji świetlnej.

  • olaf

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.01.2017 23:13 ~olaf


    Martens~Martens

    Dziwne. Jak rusza lambo to widać czerwone światło na przejściu dla pieszych, czyli od strony hondy powinno palić się czerwone. To z jakiej racji jest wina lambo?
    tommas_SV650~tommas_SV650

    Widać na filmie, że na wszystkich przejściach jest czerwone, a wtedy to samochody na Świętokrzyskiej jadące od Tamki mają zielone prosto w Świętokrzyską i w lewo w Nowy Świat.

    To w takim razie ani lambo ani ten drugi nie powinny były na skrzyżowanie wjechać.

  • Drivo

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.01.2017 21:30 ~Drivo

    Gdzie wy macie mózgi? Bezpośrednio do kolizji przyczynił się wjazd na skrzyżowanie na czerwonym świetle. Gdybanie co było wcześniej jest idiotyczne. Gdybym ja jechał o 10 km/h za szybko, a 10 minut później jadąc przepisowo wbił się w przystanek, to też dostałbym tylko mandat za prędkość?

  • pomyśl za czym odpiszesz

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.01.2017 15:56 ~pomyśl za…






    Warszawiak69Warszawiak69

    Podstawowe pytanie JAKIM PRAWEM LAMBO WJECHAŁO NA NOWY ŚWIAT ????????
    Jeśli nie miał przepustki to reszta gdybań czy miał zielone czy czerwone jest mało istotna.
    Dcsovd~Dcsovd

    Chyba dokładnie odwrotnie. Co za różnica jak i dlaczego wjechał na NŚ? Ważne ze wjechał na czerwonym i spowodował kolizje.
    Warszawiak69Warszawiak69


    Pomyśl gościu i nie pisz głupot !!!!!!!!

    Najpierw zlekceważył znak B-1 zakaz ruchu w obu kierunkach stojący od strony al. Jerozolimskich (bo od tamtej strony wjechał) a dopiero skutkiem złamania tego przepisu była kolizja.
    Nick~Nick

    Znak B-1 nie miał nic wspólnego z kolizją. Samochody, które są uprawnione do poruszania się mimo znaku B-1 nie mają flag czy innych oznakowani. Kolizja była skutkiem nie zastosowania się do S-1
    kolo z Warszawy~kolo z Warszawy


    Znak B-1 od strony Jerozolimskich miał jak najwięcej wspólnego z kolizją bo gdyby koleś w Lambo zastosował się do niego (wiadomo że nie miał prawa tam wjechać)to nie doszło by do kolizji.
    Nick~Nick


    Rozważamy jakiś znak od strony Alej Jerozolimskich a kolizja miała miejsce przy Świętokrzyskiej. Kolizja była tylko z powodu niezastosowania się do sygnału STÓJ (czerwone światło).
    Czy jeżeli by to się stała a samochód byłby uprawniony np. taksówka to znak B-1 miałby jakieś znaczenie czy już to było by nieistotne?



    e miał znaczenia. Znaczenie miało niezastosowanie się do sygnału STÓJ.



    Ty nie jesteś w stanie zrozumieć co do ciebie piszą inni ????
    Jak by zastosował sie do znaku od strony Jerozolimskich to by go nie było na skrzyżowaniu Świętokrzyska/Nowy Świat i nie doszło by do kolizji i nie miało by znaczenia jaki kolor był na światłach.

  • kolo z Warszawy

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.01.2017 15:25 ~kolo z Warszawy






    Warszawiak69Warszawiak69

    Podstawowe pytanie JAKIM PRAWEM LAMBO WJECHAŁO NA NOWY ŚWIAT ????????
    Jeśli nie miał przepustki to reszta gdybań czy miał zielone czy czerwone jest mało istotna.
    Dcsovd~Dcsovd

    Chyba dokładnie odwrotnie. Co za różnica jak i dlaczego wjechał na NŚ? Ważne ze wjechał na czerwonym i spowodował kolizje.
    Warszawiak69Warszawiak69


    Pomyśl gościu i nie pisz głupot !!!!!!!!

    Najpierw zlekceważył znak B-1 zakaz ruchu w obu kierunkach stojący od strony al. Jerozolimskich (bo od tamtej strony wjechał) a dopiero skutkiem złamania tego przepisu była kolizja.
    Nick~Nick

    Znak B-1 nie miał nic wspólnego z kolizją. Samochody, które są uprawnione do poruszania się mimo znaku B-1 nie mają flag czy innych oznakowani. Kolizja była skutkiem nie zastosowania się do S-1
    kolo z Warszawy~kolo z Warszawy


    Znak B-1 od strony Jerozolimskich miał jak najwięcej wspólnego z kolizją bo gdyby koleś w Lambo zastosował się do niego (wiadomo że nie miał prawa tam wjechać)to nie doszło by do kolizji.
    Nick~Nick


    Rozważamy jakiś znak od strony Alej Jerozolimskich a kolizja miała miejsce przy Świętokrzyskiej. Kolizja była tylko z powodu niezastosowania się do sygnału STÓJ (czerwone światło).
    Czy jeżeli by to się stała a samochód byłby uprawniony np. taksówka to znak B-1 miałby jakieś znaczenie czy już to było by nieistotne?



    e miał znaczenia. Znaczenie miało niezastosowanie się do sygnału STÓJ.


    Gościu jak by nie wjechał na Nowy Świat gdzie mu nie wolno było wjeżdżać to by nie było go na skrzyżowaniu ze Świętokrzyską gdzie się zderzył bo by go tam nie było.

    I nie miało by znaczenia jakie światło paliło się na sygnalizatorze.

  • Nick

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.01.2017 14:54 ~Nick





    Warszawiak69Warszawiak69

    Podstawowe pytanie JAKIM PRAWEM LAMBO WJECHAŁO NA NOWY ŚWIAT ????????
    Jeśli nie miał przepustki to reszta gdybań czy miał zielone czy czerwone jest mało istotna.
    Dcsovd~Dcsovd

    Chyba dokładnie odwrotnie. Co za różnica jak i dlaczego wjechał na NŚ? Ważne ze wjechał na czerwonym i spowodował kolizje.
    Warszawiak69Warszawiak69


    Pomyśl gościu i nie pisz głupot !!!!!!!!

    Najpierw zlekceważył znak B-1 zakaz ruchu w obu kierunkach stojący od strony al. Jerozolimskich (bo od tamtej strony wjechał) a dopiero skutkiem złamania tego przepisu była kolizja.
    Nick~Nick

    Znak B-1 nie miał nic wspólnego z kolizją. Samochody, które są uprawnione do poruszania się mimo znaku B-1 nie mają flag czy innych oznakowani. Kolizja była skutkiem nie zastosowania się do S-1
    kolo z Warszawy~kolo z Warszawy


    Znak B-1 od strony Jerozolimskich miał jak najwięcej wspólnego z kolizją bo gdyby koleś w Lambo zastosował się do niego (wiadomo że nie miał prawa tam wjechać)to nie doszło by do kolizji.


    Rozważamy jakiś znak od strony Alej Jerozolimskich a kolizja miała miejsce przy Świętokrzyskiej. Kolizja była tylko z powodu niezastosowania się do sygnału STÓJ (czerwone światło).
    Czy jeżeli by to się stała a samochód byłby uprawniony np. taksówka to znak B-1 miałby jakieś znaczenie czy już to było by nieistotne?



    e miał znaczenia. Znaczenie miało niezastosowanie się do sygnału STÓJ.

  • kolo z Warszawy

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.01.2017 14:13 ~kolo z Warszawy




    Warszawiak69Warszawiak69

    Podstawowe pytanie JAKIM PRAWEM LAMBO WJECHAŁO NA NOWY ŚWIAT ????????
    Jeśli nie miał przepustki to reszta gdybań czy miał zielone czy czerwone jest mało istotna.
    Dcsovd~Dcsovd

    Chyba dokładnie odwrotnie. Co za różnica jak i dlaczego wjechał na NŚ? Ważne ze wjechał na czerwonym i spowodował kolizje.
    Warszawiak69Warszawiak69


    Pomyśl gościu i nie pisz głupot !!!!!!!!

    Najpierw zlekceważył znak B-1 zakaz ruchu w obu kierunkach stojący od strony al. Jerozolimskich (bo od tamtej strony wjechał) a dopiero skutkiem złamania tego przepisu była kolizja.
    Nick~Nick

    Znak B-1 nie miał nic wspólnego z kolizją. Samochody, które są uprawnione do poruszania się mimo znaku B-1 nie mają flag czy innych oznakowani. Kolizja była skutkiem nie zastosowania się do S-1


    Znak B-1 od strony Jerozolimskich miał jak najwięcej wspólnego z kolizją bo gdyby koleś w Lambo zastosował się do niego (wiadomo że nie miał prawa tam wjechać)to nie doszło by do kolizji.

  • Nick

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.01.2017 11:44 ~Nick



    Warszawiak69Warszawiak69

    Podstawowe pytanie JAKIM PRAWEM LAMBO WJECHAŁO NA NOWY ŚWIAT ????????
    Jeśli nie miał przepustki to reszta gdybań czy miał zielone czy czerwone jest mało istotna.
    Dcsovd~Dcsovd

    Chyba dokładnie odwrotnie. Co za różnica jak i dlaczego wjechał na NŚ? Ważne ze wjechał na czerwonym i spowodował kolizje.
    Warszawiak69Warszawiak69


    Pomyśl gościu i nie pisz głupot !!!!!!!!

    Najpierw zlekceważył znak B-1 zakaz ruchu w obu kierunkach stojący od strony al. Jerozolimskich (bo od tamtej strony wjechał) a dopiero skutkiem złamania tego przepisu była kolizja.

    Znak B-1 nie miał nic wspólnego z kolizją. Samochody, które są uprawnione do poruszania się mimo znaku B-1 nie mają flag czy innych oznakowani. Kolizja była skutkiem nie zastosowania się do S-1

  • KptŻbik

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.01.2017 10:38 ~KptŻbik

    goldie lamborghini lurkin...

  • kolo z Warszawy

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.01.2017 10:09 ~kolo z Warszawy




    Warszawiak69Warszawiak69

    Podstawowe pytanie JAKIM PRAWEM LAMBO WJECHAŁO NA NOWY ŚWIAT ????????
    Jeśli nie miał przepustki to reszta gdybań czy miał zielone czy czerwone jest mało istotna.
    Dcsovd~Dcsovd

    Chyba dokładnie odwrotnie. Co za różnica jak i dlaczego wjechał na NŚ? Ważne ze wjechał na czerwonym i spowodował kolizje.
    Warszawiak69Warszawiak69


    Pomyśl gościu i nie pisz głupot !!!!!!!!

    Najpierw zlekceważył znak B-1 zakaz ruchu w obu kierunkach stojący od strony al. Jerozolimskich (bo od tamtej strony wjechał) a dopiero skutkiem złamania tego przepisu była kolizja.
    Hetckd~Hetckd

    Czyli jak pijany ci rozwali samochód to nie będziesz sie zastanawiał, ze spowodował wypadek i wzywał karetki do rannych ale odwiezieni to do izby wytrzeźwień? Jesli ktoś strzela to odpowiada za spowodowanie śmierci a to czy broń była legalna, czy znaleziona w śmietniku to bez znaczenia. Ponadto wykroczenie polegające na zignorowanie znaku zakazu to nic w porównaniu z wjechaniem na czerwonym i kolizja.

    Spróbuj wjechać w samochod zaparkowany na zakazie postoju i wytłumacz sie policjantowi, ze tego samochodu tam nie powinno byc. Ciekawe czy odstąpi od wymierzenia Ci mandatu n



    To była kolizja nie wypadek to raz a dwa to o co ci chodzi ????

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl