Ulice

25.07.2011 15:03 utrudnienia dla pasażerów

Stary tramwaj zepsuł się na Poniatowskim

SERWISY:

Przez kilkadziesiąt minut stały tramwaje na moście Poniatowskiego. Wszystko przez awarię jednego ze składów - relacjonuje Tomasz Zieliński, reporter tvnwarszawa.pl.

Awaria "9" zatrzymała składy w stronę Pragi. Na moście niemal natychmiast utworzył się korek tramwajowy z około 20 składów. Sięgał ronda de Gaulle'a. Zniecierpliwieni pasażerowie wysiadali prosto na ulicę - mówi Tomasz Zieliński, reporter tvnwarszawa.pl.

"Szybko usunęliśmy usterkę"

O przyczyny zapytaliśmy w Tramwajach Warszawskich. - Około godz. 14:00 doszło do awarii starego tramwaju typu 105 Na - tłumaczy Teresa Kotwica, rzeczniczka TW. - Na miejsce zostały wysłane nasze służby. Szybko udało się naprawić usterkę - dodaje.

Po godz. 14.30 udało się wznowić ruch.

Mapa Polski Targeo
Mapy dostarcza Targeo.pl

as/mz

 

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Wars

    zgłoś naruszenie odpowiedz 26.07.2011 09:14 ~Wars

    prowincjonalny alfabetyzm z Grójca! Co to za określenie "na Poniatowskim"?
    Po warsiawsku jest Poniatoszczak, a wedle poprawnej polszczyzny most Poniatowskiego.

  • Rotshild

    zgłoś naruszenie odpowiedz 26.07.2011 07:42 ~Rotshild

    @Ogi warszawiak: Zapytaj dziadka lub Tatę czy powiedziałby "na poniatoWszczaku" chyba by Cię śmiechem zabił. A dziadek to raczej "poniatościak". Takie pozostałości gwary warszawskiej. Albo na "Różyku" nieśmiertelne "co pani szanowna uważa"

  • he he

    zgłoś naruszenie odpowiedz 26.07.2011 04:09 ~he he

    Jak to nie chca byc prowadzacymi pojazdy komunikacji miejskie, chca chca i to bardzo, robia kursy w kraju bo taniej i emigruja zagranice bo tam lepjej placa i sa szanowani przez pasazerow.Zyjemie w kraju ktorym nie ma juz ludzi z zasadami a kultura gdziesz przepadla teraz rzadzi kasa.

  • MZK

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.07.2011 23:19 ~MZK

    Widzę że kasa dalej jest Ważniejsza niż Człowiek którą musi wykonywać tą Prace.

    Co wam da że zlikwidują np: TW czy MZA (MZK), kilka tyś osób straci prace, a ten co sprzeda zarobi i się z wami nie podzieli. A ktoś z waszej rodziny zacznie biedować, Tego Chcecie ??

    Umiecie donosić na Kierowców MZA i na Przecinaki, skargi piszecie i narzekacie że nie ma dodatkowych lini, że są opużnienia - Sami ich Zwolniliście.

    Taka Jest Prawda, Nikt już nie chce Być Motorniczym lub Kierowcą MZA.

    Pozdrawiam: ex Kierowca Który miał -30 min. I nie sprzedał Biletu.

  • mariusz

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.07.2011 21:34 ~mariusz

    ~anty bus - nakłady o których piszesz szybko się zwrócą - bo miasto mogłoby zlikwidować TW - zakładam się że firma ta przepala ogromną kasę - dodatkowo ma aktywa które można sprzedać - ta są ogromne pieniądze za które można by przerobić tory na buspasy i unowocześnić autobusy - może jakieś hybrydowe ? Co do wypadkowości - jakby jeżdziły po wydzielonych pasach to niema powodu żeby miały być bardziej szkodowe - poza tym autobus jest dużo lżejszy i lepiej hamuje a jak już dojdzie do wypadku to tramwaj zwykle wysyła ludzi do szpitala. No i na końcu kierowcom by ktoś ulżył - likwidacja obecnych buspasow ...

  • ws

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.07.2011 19:49 ~ws

    @antybus
    a kto zarabia na twojej głupocie?

  • qba

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.07.2011 19:12 ~qba

    Przejeżdżałem tam jak w korku stało 5 wozów, a 2 dojeżdżały. Czy to była 9 to nie wiem, ale ostatnio na tej linii coś często widuje 105. A co do torowiska na moście. Zobaczcie na łączeniach mostu na tory - pęka beton.

  • anty bus

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.07.2011 18:18 ~anty bus

    @Hater gonna hate i inni kochający autobusy - właśnie się zapalił kolejny "nowoczesny" autobus a w ciągu ostatnich dwóch lat zapaliło się w Warszawie więcej autobusów niż wagonów tramwajowych w ciągu ostatnich 20 lat w całej Polsce. Zalanie torów asfaltem - to nie będzie buspas tylko gó...no, które się rozwali po 2 latach pod naporem wielotonowych przeżytków na gumowych kołach. Buspas musi być na grubej podbudowie z tłucznia i betonu pokryty grubą warstwą specjalnego asfaltu i jego budowa jest dużo droższa od torowiska, poza tym buspas musi być szerszy więc nie zmieści się na standardowym torowisku (na WZ - torowisko było poszerzane o ponad metr, żeby zmieścić autobusy). Po 10 latach buspas jest dziurawy a torowisko można nawet i 30 lat użytkować jak jest na bieżąco konserwowane. Autobusy to zagrożenie dla kierowców osobówek, pieszych (ciągle mają wypadki) i pasażerów bo można w nich spłonąć lub stracić przytomność od zaduchu a na ich paliwie zarabiają kasę arabscy szejkowie a nie polscy górnicy.

  • Ogi warszawiak

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.07.2011 17:39 ~Ogi warszawiak

    A nie powinno być przypadkiem "na poniatowszczaku" zamiast "na poniatoszczaku"...?

  • luk

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.07.2011 17:13 ~luk

    "Na Poniatoszczaku, na Wileniaku, na Kercelaku" itp. to jest warszawska gwara, która juz zanika albo jest błędnie używana/pisana.

    A tak w ogóle już pisałem kilkukrotnie, że redakrzy TVN Warszawa rozpaturują wszelkie sprawy po najmniejszej linii oporu. Redaktor powinien być człowiekiem inteligentnym, a jak się okazało już wiele razy - redaktorzy tej strony są bardzo przypadkowi i na wielu rzeczach - tym bardziej technicznych (tak, technicznych bo trzeba umieć nazwać taki tramwaj który się wykoleił, a nie stary tramwaj, stary tzn. ile ma lat? 50 czy 8?) po prostu nie znają.

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl