Ulice

03.08.2019 18:31 trasa S7 Płońsk - Czosnów

Rozbudowują trasę z Warszawy
nad morze. Jest przetarg

SERWISY:


Rusza przetarg na blisko 13-kilometrowy fragment trasy S7 Płońsk - Czosnów. Inwestycja ma ułatwić podróż z Warszawy nad morze.

Chodzi o przetarg na zaprojektowanie i budowę fragmentu S7 pomiędzy węzłami Siedlin (pod Płońskiem) i Załuski. To pierwszy z trzech odcinków realizacyjnych drogi ekspresowej S7 Płońsk - Czosnów, która w sumie będzie liczyć blisko 35 km i powstanie w śladzie obecnej drogi krajowej nr 7.

"Wysłaliśmy ogłoszenie o zamówieniu do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, co oznacza, że postępowanie zostanie wszczęte w najbliższych dniach" - informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.

Zminimalizowanie utrudnień

Prace przy budowie drogi ekspresowej S7 Płońsk – Czosnów będą prowadzone bez przerywaniu ruchu, dlatego głównym założeniem jest zminimalizowanie utrudnień.

"W tym celu wykonawcy wszystkich trzech odcinków w pierwszej kolejności będą mieli za zadanie wybudowanie drogowego układu lokalnego, który umożliwi wykorzystanie go do prowadzenia ruchu" - informuje GDDKiA.

Dyrekcja poinformowała, że w przetargu nie będzie wskazany rodzaj nawierzchni trasy, dlatego w będą mogły startować firmy oferujące nawierzchnię betonową i te oferujące nawierzchnie bitumiczną.

Termin składania ofert w przetargu wyznaczono na 10 września tego roku, a planowane podpisanie umowy z wykonawcą (przy założeniu braku odwołań) to luty 2020 r.

Trasa S7 w budowie

"Kierowcy mają już do dyspozycji 200-kilometrowy odcinek od węzła Gdańsk Południe do węzła Napierki na granicy z województwem mazowieckim" - przypomina GDDKiA.

>>>ZOBACZ, JAK OBECNIE WYGLĄDA PRZEBIEG TRASY S7<<<

Zobacz też materiał o trasie S2:

PAP/kz/ran

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • sammler

    zgłoś naruszenie odpowiedz 05.08.2019 11:39 ~sammler

    skyscrapercity~skyscrapercity

    Na ten odcinek przetarg został ogłoszony jeszcze za PO w 2015, ale obecna władza skutecznie blokuje jego budowę, bo podobno kasa poszła na 500+ i prywatne przeloty obecnej władzy.


    Prywatne przeloty obecnej władzy? A może przypomnisz, jak zrobił z ciebie (i z nas wszystkich - wyborców i podatników) idiotów pan Tusk, który w pierwszą podróż do Brukseli poleciał samolotem rejsowym (w świetle kamer - bo kamerzyści akurat przechodzili obok... z tragarzami), a później latał sobie RZĄDOWYM samolotem do Gdańska we wtorki i czwartki (w Wa-wie urzędował przez trzy dni, chyba że miał zaplanowany mecz)? A w ślad za nim samochodami podróżował BOR. Wtedy koszty cię nie bolały? Gdy obok budynku KPRM stoją rządowe wille do dyspozycji szefa rządu, które i tak trzeba było utrzymywać? To miało być tanie państwo?

    Dokładnie jak Pawlak w latach 90. jeździł polonezem do granic Wa-wy, a potem przesiadał się w lancię. Ale to przecież koledzy od stołu (Tusk i Pawlak), którzy ramię w ramię przeprowadzali nocną zmianę...

    Może skoro przetarg ogłoszono za PO, to kasy brakło przez "prywatne przeloty ówczesnej władzy"?

  • skyscrapercity

    zgłoś naruszenie odpowiedz 05.08.2019 09:44 ~skyscrapercity

    jan~jan

    A NIE LEPIEJ OD PLONSKA DO MLAWY? Przeciez ten kawalek to tragedia.


    Na ten odcinek przetarg został ogłoszony jeszcze za PO w 2015, ale obecna władza skutecznie blokuje jego budowę, bo podobno kasa poszła na 500+ i prywatne przeloty obecnej władzy.

  • abc

    zgłoś naruszenie odpowiedz 05.08.2019 06:35 ~abc

    KOSZMAR~KOSZMAR

    By się zlitowali i zaczęli cokolwiek robić na trasie pomiędzy Warszawą a Szczecinem albo Koszalinem - podróż tam to KOSZMAR!


    Czemu koszmar do Szczecina? A2 + S3 i pozamiatane. Kwestia opłat za A2 to temat na inną dyskusję. Do Koszalina zgoda, słabo jest.

  • kierowczyni

    zgłoś naruszenie odpowiedz 04.08.2019 13:08 ~kierowczyni


    jan~jan

    A NIE LEPIEJ OD PLONSKA DO MLAWY? Przeciez ten kawalek to tragedia.
    cyuyre~cyuyre

    Najpierw to, potem dalej. Zgadzam się, że ten odcinek to masakra jest.


    Jakbyście się orientowali to byście wiedzieli że ten odcinek jest już w budowie.

  • niko

    zgłoś naruszenie odpowiedz 04.08.2019 12:09 ~niko

    No w końcu. Szkoda tylko, że tak krótki odcinek.
    S'ka Płońsk - Napierki to powinien być priorytet.

  • cyuyre

    zgłoś naruszenie odpowiedz 04.08.2019 09:27 ~cyuyre

    jan~jan

    A NIE LEPIEJ OD PLONSKA DO MLAWY? Przeciez ten kawalek to tragedia.

    Najpierw to, potem dalej. Zgadzam się, że ten odcinek to masakra jest.

  • obywatel

    zgłoś naruszenie odpowiedz 04.08.2019 06:48 ~obywatel

    Dlaczego nie buduje się dwujezdniowej trasy od Płońska do Napierek? Efektów nie widać, a to jest odcinek jednojezdniowy i wcale to nie trasa "S". Budowy dróg, mostów, metra, ulic to inwestycje wpływające na zmniejszanie bezrobocia, a korzyść dla społeczeństwa duża.

  • Jerry

    zgłoś naruszenie odpowiedz 04.08.2019 05:49 ~Jerry

    Niech skończą Żołnierską 2 lata budują 2 kilometry.

  • ajajaj

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.08.2019 23:43 ~ajajaj

    lola~lola

    a nie lepiej zainwestować w trasę Płońsk - Kuklin?


    Przecież robią...

  • kamil

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.08.2019 21:51 ~kamil

    Niepotrzebna inwestycja. Lepiej były zainwestować w filtry dla tunelu na Ursynowie.

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl