Ulice

12.05.2018 08:08 powiat otwocki

Rowerzysta śmiertelnie potrącony pod Warszawą

SERWISY:


Śmiertelne potrącenie rowerzysty w powiecie otwockim. Policja podaje, że kierujący jednośladem przejeżdżał przez przejście ze ścieżką rowerową.

Do wypadku doszło w piątek po godzinie 21 w miejscowości Pogorzel.

- Ze wstępnych ustaleń wynika, że rowerzysta jechał po ścieżce rowerowej i wjechał na oznakowane pionowo i poziomo przejście dla pieszych ze ścieżką. Wtedy zderzył się z hondą – mówi Antoni Rzeczkowski z sekcji prasowej Komendy Stołecznej Policji.

I dodaje, że kierujący jednośladem zmarł na miejscu.

- Kierująca hondą była trzeźwa. Na miejscu byli policjanci i prokurator – zaznacza Rzeczkowski.

ZOBACZ TEŻ MATERIAŁ O ŚMIERTELNYM WYPADKU NA S8:

ran

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • JQu

    zgłoś naruszenie odpowiedz 14.05.2018 12:27 ~JQu

    W artykule brak info o tym kto miał pierwszeństwo, jeśli rowerzysta był z prawej to on, ale jeśli z lewej to samochód. No chyba ze juz jechał po przejeździe a samochód w niego uderzył.

  • goostav234

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.05.2018 22:14 ~goostav234



    cd_error~cd_error

    I co z tego że miał pierwszeństwo...jak gościa już nie ma ? Te puste głowy pracujące nad przepisami żyją w jakimś innym świecie... Ani piesi ani rowerzyści nie powinni mieć pierwszeństwa... Bo w starciu z autem mają po prostu bardzo małe szanse... w najlepszym wypadku kalectwo...Wprowadzacie przepisy które prowadzą użytkowników dróg do kalectwa!!!!
    Czy któryś urzędnik przejechał się kiedykolwiek np...busem wzdłuż ścieżki rowerowej która jest za ekranem dźwiękochłonnym lub żywopłotem? czy ciężarówką lub autobusem .. czy wie jaka jest widoczność w takich autach ?
    Pieszy czy rowerzysta ma tylko bezpiecznie przejść przez jezdnie... lewo prawo lewo i idzie lub jedzie ma lepsze pole widzenia... A kierowca ustąpić pierwszeństwa, znaki, sygnalizacja świetlna, kierunkowskazy biegi, i ograniczona widoczność przez słupki w autach, lusterka, do tego jeszcze żywopłoty czy ekrany dźwiękochłonne zza których zwyczajnie nic nie widać .... To jest patologia Polskich dróg, przepisów i przede wszystkim patologia urzędników którzy takie przepisy uchwalają. Żeby nie było jestem kierowcą i rowerzystą jako kierowca robię ok 50 tys km / rok jako rowerzysta ok 1,5-2 tys km / sezon. W TV nie ma żadnej kampanii edukacyjnej w tym temacie. Widać że piesi nie potrafią prawidłowo przechodzić przez jezdnie, rowerzyści w ogóle nie uważają a kierowcy nie potrafią zachować się w okolicach przejść dla pieszych np "dzielonych" tzw podwójnych... Tu jest mega potężny problem...
    Lotos~Lotos

    To aktywiści lobbują za takimi przepisami
    goostav234~goostav234

    Musza mieć pierszeństwo a kary dla kierowcow muszą być większe. W tym przypadku odszkodowanie plus dozywotnia ręta w wysokości zarobów zabitego.

    I na przejazdach kolejowych też. Nie może być tak, że słabszy ma uważać na silniejszego.

  • goostav234

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.05.2018 20:38 ~goostav234


    cd_error~cd_error

    I co z tego że miał pierwszeństwo...jak gościa już nie ma ? Te puste głowy pracujące nad przepisami żyją w jakimś innym świecie... Ani piesi ani rowerzyści nie powinni mieć pierwszeństwa... Bo w starciu z autem mają po prostu bardzo małe szanse... w najlepszym wypadku kalectwo...Wprowadzacie przepisy które prowadzą użytkowników dróg do kalectwa!!!!
    Czy któryś urzędnik przejechał się kiedykolwiek np...busem wzdłuż ścieżki rowerowej która jest za ekranem dźwiękochłonnym lub żywopłotem? czy ciężarówką lub autobusem .. czy wie jaka jest widoczność w takich autach ?
    Pieszy czy rowerzysta ma tylko bezpiecznie przejść przez jezdnie... lewo prawo lewo i idzie lub jedzie ma lepsze pole widzenia... A kierowca ustąpić pierwszeństwa, znaki, sygnalizacja świetlna, kierunkowskazy biegi, i ograniczona widoczność przez słupki w autach, lusterka, do tego jeszcze żywopłoty czy ekrany dźwiękochłonne zza których zwyczajnie nic nie widać .... To jest patologia Polskich dróg, przepisów i przede wszystkim patologia urzędników którzy takie przepisy uchwalają. Żeby nie było jestem kierowcą i rowerzystą jako kierowca robię ok 50 tys km / rok jako rowerzysta ok 1,5-2 tys km / sezon. W TV nie ma żadnej kampanii edukacyjnej w tym temacie. Widać że piesi nie potrafią prawidłowo przechodzić przez jezdnie, rowerzyści w ogóle nie uważają a kierowcy nie potrafią zachować się w okolicach przejść dla pieszych np "dzielonych" tzw podwójnych... Tu jest mega potężny problem...
    Lotos~Lotos

    To aktywiści lobbują za takimi przepisami

    Musza mieć pierszeństwo a kary dla kierowcow muszą być większe. W tym przypadku odszkodowanie plus dozywotnia ręta w wysokości zarobów zabitego.

  • życie

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.05.2018 15:24 ~życie

    Ciekawe, czy rowerzysta był trzeźwy?

    Jak ten dzisiaj, przy Wileńskim.

  • Lotos

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.05.2018 14:22 ~Lotos

    cd_error~cd_error

    I co z tego że miał pierwszeństwo...jak gościa już nie ma ? Te puste głowy pracujące nad przepisami żyją w jakimś innym świecie... Ani piesi ani rowerzyści nie powinni mieć pierwszeństwa... Bo w starciu z autem mają po prostu bardzo małe szanse... w najlepszym wypadku kalectwo...Wprowadzacie przepisy które prowadzą użytkowników dróg do kalectwa!!!!
    Czy któryś urzędnik przejechał się kiedykolwiek np...busem wzdłuż ścieżki rowerowej która jest za ekranem dźwiękochłonnym lub żywopłotem? czy ciężarówką lub autobusem .. czy wie jaka jest widoczność w takich autach ?
    Pieszy czy rowerzysta ma tylko bezpiecznie przejść przez jezdnie... lewo prawo lewo i idzie lub jedzie ma lepsze pole widzenia... A kierowca ustąpić pierwszeństwa, znaki, sygnalizacja świetlna, kierunkowskazy biegi, i ograniczona widoczność przez słupki w autach, lusterka, do tego jeszcze żywopłoty czy ekrany dźwiękochłonne zza których zwyczajnie nic nie widać .... To jest patologia Polskich dróg, przepisów i przede wszystkim patologia urzędników którzy takie przepisy uchwalają. Żeby nie było jestem kierowcą i rowerzystą jako kierowca robię ok 50 tys km / rok jako rowerzysta ok 1,5-2 tys km / sezon. W TV nie ma żadnej kampanii edukacyjnej w tym temacie. Widać że piesi nie potrafią prawidłowo przechodzić przez jezdnie, rowerzyści w ogóle nie uważają a kierowcy nie potrafią zachować się w okolicach przejść dla pieszych np "dzielonych" tzw podwójnych... Tu jest mega potężny problem...

    To aktywiści lobbują za takimi przepisami

  • cd_error

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.05.2018 11:09 ~cd_error

    I co z tego że miał pierwszeństwo...jak gościa już nie ma ? Te puste głowy pracujące nad przepisami żyją w jakimś innym świecie... Ani piesi ani rowerzyści nie powinni mieć pierwszeństwa... Bo w starciu z autem mają po prostu bardzo małe szanse... w najlepszym wypadku kalectwo...Wprowadzacie przepisy które prowadzą użytkowników dróg do kalectwa!!!!
    Czy któryś urzędnik przejechał się kiedykolwiek np...busem wzdłuż ścieżki rowerowej która jest za ekranem dźwiękochłonnym lub żywopłotem? czy ciężarówką lub autobusem .. czy wie jaka jest widoczność w takich autach ?
    Pieszy czy rowerzysta ma tylko bezpiecznie przejść przez jezdnie... lewo prawo lewo i idzie lub jedzie ma lepsze pole widzenia... A kierowca ustąpić pierwszeństwa, znaki, sygnalizacja świetlna, kierunkowskazy biegi, i ograniczona widoczność przez słupki w autach, lusterka, do tego jeszcze żywopłoty czy ekrany dźwiękochłonne zza których zwyczajnie nic nie widać .... To jest patologia Polskich dróg, przepisów i przede wszystkim patologia urzędników którzy takie przepisy uchwalają. Żeby nie było jestem kierowcą i rowerzystą jako kierowca robię ok 50 tys km / rok jako rowerzysta ok 1,5-2 tys km / sezon. W TV nie ma żadnej kampanii edukacyjnej w tym temacie. Widać że piesi nie potrafią prawidłowo przechodzić przez jezdnie, rowerzyści w ogóle nie uważają a kierowcy nie potrafią zachować się w okolicach przejść dla pieszych np "dzielonych" tzw podwójnych... Tu jest mega potężny problem...

  • i święte krowy

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.05.2018 10:35 ~i święte krowy




    erw~erw

    Powinien być obowiązek zatrzymywania się przed przejściami i przejazdami rowerowymi zarówno dla pieszych, rowerzystów jak i dla samochodów. Poprawiło by to znacznie bezpieczeństwo na polskich drogach i zmniejszyło liczbę tragicznych wypadków jak ten.
    Konrad~Konrad


    A to pomyśleć ,dla swojego bezpieczeństwa ,nie można?tworzenie przepisów nic nie zmieni jak rozumu brak!
    erw~erw

    Zmieni bardzo dużo, bez przepisów będziesz miał ruch drogowy jak w Indiach.
    aaaa~aaaa

    Ale wbrew pozorom w Indiach jest stosunkowo mało wypadków

    ...a ludzie bogaci i szczęśliwi.

  • ustawowe zabójstwo

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.05.2018 09:23 ~ustawowe…


    tg3178~tg3178

    prawdziwym winnym jest ten kto dopuścił budowę takich bubli jak ta droga dla rowerów, Dla rowerzysty zawsze najbardziej niebezpiecznym manewrem jest przejazd w poprzek jezdni, a jeśli tak jak to jest w Pogorzeli droga dla rowerów ciągle zmienia stronę, to rowerzysta musi kilkukrotnie zmieniać strony łatwo o błąd czy to rowerzysty czy kierowcy i tragedia gotowa. Co więcej rowerzysta, który w celu zachowania własnego bezpieczeństwa będzie jechał prawą stroną jezdni naraża się mandat.

    Urzędnicy i władza maja krew na rękach.
    wwiak~wwiak

    Winnym jest kierowca, który nie zachował szczególnej ostrożności zbliżając się do przejścia. Dostanie za to karę więzienia. Może nawet bezwzględnego.
    Winni to są ci, którzy usprawiedliwiają morderców na drogach.

    A rowerzysta nie musi zachować szczególnej ostrożności zbliżając się do skrzyżowania?
    Ciekawe podejście do bezpieczeństwa.

    Z takim podejściem długo nie pożyjesz. Na pewno nie słyszałeś o zasadzie ograniczonego zaufania? O zakazie wtargnięcia na jezdnię, wprost pod nadjeżdżający pojazd?
    No tak, ty jako rowerzysta nawet nie musisz wiedzieć, że na czerwonym się nie przejeżdża, po chodnikach się nie jeździ, a przejścia są DLA PIESZYCH.

  • aaaa

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.05.2018 09:03 ~aaaa



    erw~erw

    Powinien być obowiązek zatrzymywania się przed przejściami i przejazdami rowerowymi zarówno dla pieszych, rowerzystów jak i dla samochodów. Poprawiło by to znacznie bezpieczeństwo na polskich drogach i zmniejszyło liczbę tragicznych wypadków jak ten.
    Konrad~Konrad


    A to pomyśleć ,dla swojego bezpieczeństwa ,nie można?tworzenie przepisów nic nie zmieni jak rozumu brak!
    erw~erw

    Zmieni bardzo dużo, bez przepisów będziesz miał ruch drogowy jak w Indiach.

    Ale wbrew pozorom w Indiach jest stosunkowo mało wypadków

  • Ygify

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.05.2018 09:01 ~Ygify

    Cyklista~Cyklista

    Macie pierwszeństwo to gazu... rowery. A na marginesie to dorze sprali głowy cyklistom tym przepisem. Bravo wy!!!
    Na po prostu nie widać - z czasem kierowcy się przyzwyczają, nuczą ale ofiary wśród pedalarzy muszą być i będą, może postawią wam pomnik..

    A moze jak kilku jierowcow bedzie odsiadywalo wyroki za zabicie pieszego lub rowerzysty to sie naucza. Zycia to nie zwroci ale bedzie przyklad. Ciekawe, ze kierowcy tak chetnie nie wala w tramwaje lub pociagi.

    Jednka tam przepis pierwszenstwa lepiej na nich dziala.

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Absurdy

Koza buszuje po parku. "Właściciel powiedział, że jest u dentysty"

Koza buszuje po parku. "Właściciel powiedział, że jest u dentysty"

Koza terroryzuje Park Praski - zaalarmowała reporterka24. Na Kontakt24 wysłała zdjęcie zwierzęcia z dostojną brodą i budzącymi respekt rogami. Według relacji... WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl