Ulice

28.10.2016 18:50 tuż przy rondzie waszyngtona

Potrącenie kobiety.
Tramwajowy korek na moście

SERWISY:


Kobieta została potrącona przez tramwaj w al. Zielenieckiej, przy rondzie Waszyngtona. Składy stanęły w wielkim korku już na moście Poniatowskiego.

Do potrącenia doszło w piątek po godzinie 18. Według relacji świadków, kobieta przechodziła przez torowisko w niedozwolonym miejscu, przed przystankiem Rondo Waszyngtona 08.

Na miejscu był reporter tvnwarszawa.pl. - Składy się zatrzymały. Utworzył się ogromny korek tramwajowy przed rondem Waszyngtona. Pojazdy stoją na całej długości mostu Poniatowskiego. Ludzie wysiadają i idą pieszo - relacjonował Mateusz Szmelter.

Tramwaje skierowano na objazdy. Utrudnienia zakończyły się ok. 18.45.

md/b

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Piękny Roman

    zgłoś naruszenie odpowiedz 30.10.2016 23:01 ~Piękny Roman




    dddd~dddd

    A Ty zapewne jesteś urzędnikiem, bo "nie da się" to hasło betonowych umysłów.
    Jak by was było więcej w epoce kamienia, to wciąż siedzielibyśmy w jaskiniach i czekali na ogień z nieba :)
    Toms~Toms


    To nie betoniarstwo urzędnicze, a raczej znajomość rozwiązań technicznych.
    Te o których pisze kuweta i jemu podobni istnieją, są rozwijane, ale po prostu upłynie jeszcze wiele lat nim będą tak niezawodne by można było na nich oprzeć ciężar komunikacyjny tak dużego miasta.
    Może 15, może 20. Ale jak na tą chwilę pomimo różnych wad transport szynowy zasilany z zewnątrz jest bezkonkurencyjny. O jakiejkolwiek rewolucji w przypadku źródeł zasilania będziemy mówili gdy auta elektryczne zaczną wypierać spalinowe, bo na razie są kosztowną ciekawostką.
    ddd~ddd

    Trolejbusy chyba są realną alternatywą, i istniejącą od wielu lat.
    Mogą jeździć po drogach tramwajowych i omijać popsuty tramwaj :)
    Toms~Toms



    Ciekawe jak. Jak jeden siądzie to blokuje trasę. Pozostałe go nie ominą bo ich szelki się aż tak nie wyciągną.
    Poza tym jak zerwie sieć trakcyjną też nie pojadą.
    Zostawmy tramwaje w spokoju, z nimi jest jak z demokracją, mają wady, ale jeszcze nikt nie wymyślił nic lepszego.


    Trolejbus często ma baterię akumulatorów umożliwiających mu pokonanie jakiegoś tam odcinka bez sieci trakcyjnej (taka "hybryda" :D).

    Natomiast co do twierdzenia o wykorzystaniu sieci tramwajowej to odpowiedź jest nie można, trolejbus wymaga inne sposobu zasilania, więc całą trakcja tramwajowa wymagałaby przebudowy, a to są GRUBE miliony i blokada w zasadzie całej sieci miejskiej.

  • Toms

    zgłoś naruszenie odpowiedz 30.10.2016 11:36 ~Toms



    dddd~dddd

    A Ty zapewne jesteś urzędnikiem, bo "nie da się" to hasło betonowych umysłów.
    Jak by was było więcej w epoce kamienia, to wciąż siedzielibyśmy w jaskiniach i czekali na ogień z nieba :)
    Toms~Toms


    To nie betoniarstwo urzędnicze, a raczej znajomość rozwiązań technicznych.
    Te o których pisze kuweta i jemu podobni istnieją, są rozwijane, ale po prostu upłynie jeszcze wiele lat nim będą tak niezawodne by można było na nich oprzeć ciężar komunikacyjny tak dużego miasta.
    Może 15, może 20. Ale jak na tą chwilę pomimo różnych wad transport szynowy zasilany z zewnątrz jest bezkonkurencyjny. O jakiejkolwiek rewolucji w przypadku źródeł zasilania będziemy mówili gdy auta elektryczne zaczną wypierać spalinowe, bo na razie są kosztowną ciekawostką.
    ddd~ddd

    Trolejbusy chyba są realną alternatywą, i istniejącą od wielu lat.
    Mogą jeździć po drogach tramwajowych i omijać popsuty tramwaj :)



    Ciekawe jak. Jak jeden siądzie to blokuje trasę. Pozostałe go nie ominą bo ich szelki się aż tak nie wyciągną.
    Poza tym jak zerwie sieć trakcyjną też nie pojadą.
    Zostawmy tramwaje w spokoju, z nimi jest jak z demokracją, mają wady, ale jeszcze nikt nie wymyślił nic lepszego.

  • ddd

    zgłoś naruszenie odpowiedz 30.10.2016 00:16 ~ddd


    dddd~dddd

    A Ty zapewne jesteś urzędnikiem, bo "nie da się" to hasło betonowych umysłów.
    Jak by was było więcej w epoce kamienia, to wciąż siedzielibyśmy w jaskiniach i czekali na ogień z nieba :)
    Toms~Toms


    To nie betoniarstwo urzędnicze, a raczej znajomość rozwiązań technicznych.
    Te o których pisze kuweta i jemu podobni istnieją, są rozwijane, ale po prostu upłynie jeszcze wiele lat nim będą tak niezawodne by można było na nich oprzeć ciężar komunikacyjny tak dużego miasta.
    Może 15, może 20. Ale jak na tą chwilę pomimo różnych wad transport szynowy zasilany z zewnątrz jest bezkonkurencyjny. O jakiejkolwiek rewolucji w przypadku źródeł zasilania będziemy mówili gdy auta elektryczne zaczną wypierać spalinowe, bo na razie są kosztowną ciekawostką.

    Trolejbusy chyba są realną alternatywą, i istniejącą od wielu lat.
    Mogą jeździć po drogach tramwajowych i omijać popsuty tramwaj :)

  • Toms

    zgłoś naruszenie odpowiedz 29.10.2016 18:47 ~Toms

    dddd~dddd

    A Ty zapewne jesteś urzędnikiem, bo "nie da się" to hasło betonowych umysłów.
    Jak by was było więcej w epoce kamienia, to wciąż siedzielibyśmy w jaskiniach i czekali na ogień z nieba :)


    To nie betoniarstwo urzędnicze, a raczej znajomość rozwiązań technicznych.
    Te o których pisze kuweta i jemu podobni istnieją, są rozwijane, ale po prostu upłynie jeszcze wiele lat nim będą tak niezawodne by można było na nich oprzeć ciężar komunikacyjny tak dużego miasta.
    Może 15, może 20. Ale jak na tą chwilę pomimo różnych wad transport szynowy zasilany z zewnątrz jest bezkonkurencyjny. O jakiejkolwiek rewolucji w przypadku źródeł zasilania będziemy mówili gdy auta elektryczne zaczną wypierać spalinowe, bo na razie są kosztowną ciekawostką.

  • Piękny Roman

    zgłoś naruszenie odpowiedz 29.10.2016 18:41 ~Piękny Roman





    qweta~qweta

    Każde tego typu zdarzenie doprowadza do całkowitego paraliżu komunikacji tramwajowej.
    Autobusy (elektryczne) na wydzielonych pasach, mogą w takich sytuacjach ominąć przeszkodę. Do tego są tańsze, cichsze i szybsze.
    samochodyelektryczne.org
    Toms~Toms


    Poprosimy o informację ile kursów zrobi wypełniony pasażerami taki autobus, na długiej linii, zanim będzie musiał zjechać do zajezdni na kilkugodzinne ładowanie akumulatorów. Z włączonym ogrzewaniem/klimatyzacją.
    Na razie nie podajesz żadnych konkretów tylko rzucasz hasłem w stylu "Balcerowicz musi odejść".
    dygresja~dygresja

    A nie przyszło ci do głowy, że zespół akumulatorów można WYMIENIĆ, na naładowany?
    I że akumulatory mogą być ładowane POZA autobusem :)
    Piękny Roman~Piękny Roman

    Ty to serio? Wymiana pakietu akumulatorów na pętli?
    Zalecam mniej filmów SF, to nie jest pojedyncze super-hiper ogniwo, tylko solidna porcja ołowiu lub innych metali (w zależności od technologii aku).

    NO ale tak czy inaczej, poprawiłeś mi humor na resztę dnia :D
    dddd~dddd

    A Ty zapewne jesteś urzędnikiem, bo "nie da się" to hasło betonowych umysłów.
    Jak by was było więcej w epoce kamienia, to wciąż siedzielibyśmy w jaskiniach i czekali na ogień z nieba :)

    Miarkuj dzieciaku słowa. Nie rozmawiasz ze swoim kolegą z przedszkola.

  • też

    zgłoś naruszenie odpowiedz 29.10.2016 17:01 ~też



    qweta~qweta

    Każde tego typu zdarzenie doprowadza do całkowitego paraliżu komunikacji tramwajowej.
    Autobusy (elektryczne) na wydzielonych pasach, mogą w takich sytuacjach ominąć przeszkodę. Do tego są tańsze, cichsze i szybsze.
    samochodyelektryczne.org
    olo~olo

    Autobusy stoją w korkach codziennie, a tramwaje ,,tylko" przy takich i podobnych sytuacjach.
    waw~waw

    widać żeś nie z miasta.

    A ja samolot lub kajak. Zależy od temperatury.

  • dddd

    zgłoś naruszenie odpowiedz 29.10.2016 16:59 ~dddd




    qweta~qweta

    Każde tego typu zdarzenie doprowadza do całkowitego paraliżu komunikacji tramwajowej.
    Autobusy (elektryczne) na wydzielonych pasach, mogą w takich sytuacjach ominąć przeszkodę. Do tego są tańsze, cichsze i szybsze.
    samochodyelektryczne.org
    Toms~Toms


    Poprosimy o informację ile kursów zrobi wypełniony pasażerami taki autobus, na długiej linii, zanim będzie musiał zjechać do zajezdni na kilkugodzinne ładowanie akumulatorów. Z włączonym ogrzewaniem/klimatyzacją.
    Na razie nie podajesz żadnych konkretów tylko rzucasz hasłem w stylu "Balcerowicz musi odejść".
    dygresja~dygresja

    A nie przyszło ci do głowy, że zespół akumulatorów można WYMIENIĆ, na naładowany?
    I że akumulatory mogą być ładowane POZA autobusem :)
    Piękny Roman~Piękny Roman

    Ty to serio? Wymiana pakietu akumulatorów na pętli?
    Zalecam mniej filmów SF, to nie jest pojedyncze super-hiper ogniwo, tylko solidna porcja ołowiu lub innych metali (w zależności od technologii aku).

    NO ale tak czy inaczej, poprawiłeś mi humor na resztę dnia :D

    A Ty zapewne jesteś urzędnikiem, bo "nie da się" to hasło betonowych umysłów.
    Jak by was było więcej w epoce kamienia, to wciąż siedzielibyśmy w jaskiniach i czekali na ogień z nieba :)

  • Piękny Roman

    zgłoś naruszenie odpowiedz 29.10.2016 12:59 ~Piękny Roman


    robiom_co_chcom~robiom_co_chcom

    Ja myślę, że pieszy przechodzący w niedozwolonym miejscu lub na czerwonym świetle, powinien w razie potrącenia płacić wysokie odszkodowania kierującemu pojazdem.

    Bo w tym przypadku to piesza jest sprawcą wypadku, a motorniczy ofiarą. Kiedy przejedzie się człowieka, to nie jest wielkim pocieszeniem, że to wina pieszego. Trauma pozostaje. I za tą traumę pieszy, który spowoduje taki wypadek powinien płacić odszkodowanie.

    Prawo nie może działać tylko w jedną stronę i za to samo wykroczenie karać tylko jedną grupę społeczną, a drugiej nie! Prowadzi to do demoralizacji w całym społeczeństwie.

    Taki tam~Taki tam


    Pytanie co to jest miejsce niedozwolone i dlaczego.
    Sprzedaj samochód i zacznij się poruszać zgo9dnie ze swoimi przekonaniami. Zobaczymy kiedy przestrzeń zacznie cię uwierać.

    Ty się zastanawiasz co chlapiesz? Bo odnoszę wrażenie, że klepiesz w te klawisze byle klepać, bez zrozumienia, choćby minimalnego, czytanego tekstu.
    Przejście PRZEZ ulice z TOROWISKIEM jest dozwolone TYLKO w miejscach wyznaczonych.

  • Piękny Roman

    zgłoś naruszenie odpowiedz 29.10.2016 12:55 ~Piękny Roman



    qweta~qweta

    Każde tego typu zdarzenie doprowadza do całkowitego paraliżu komunikacji tramwajowej.
    Autobusy (elektryczne) na wydzielonych pasach, mogą w takich sytuacjach ominąć przeszkodę. Do tego są tańsze, cichsze i szybsze.
    samochodyelektryczne.org
    Toms~Toms


    Poprosimy o informację ile kursów zrobi wypełniony pasażerami taki autobus, na długiej linii, zanim będzie musiał zjechać do zajezdni na kilkugodzinne ładowanie akumulatorów. Z włączonym ogrzewaniem/klimatyzacją.
    Na razie nie podajesz żadnych konkretów tylko rzucasz hasłem w stylu "Balcerowicz musi odejść".
    dygresja~dygresja

    A nie przyszło ci do głowy, że zespół akumulatorów można WYMIENIĆ, na naładowany?
    I że akumulatory mogą być ładowane POZA autobusem :)

    Ty to serio? Wymiana pakietu akumulatorów na pętli?
    Zalecam mniej filmów SF, to nie jest pojedyncze super-hiper ogniwo, tylko solidna porcja ołowiu lub innych metali (w zależności od technologii aku).

    NO ale tak czy inaczej, poprawiłeś mi humor na resztę dnia :D

  • Kot w qwecie

    zgłoś naruszenie odpowiedz 29.10.2016 11:23 ~Kot w qwecie


    qweta~qweta

    Każde tego typu zdarzenie doprowadza do całkowitego paraliżu komunikacji tramwajowej.
    Autobusy (elektryczne) na wydzielonych pasach, mogą w takich sytuacjach ominąć przeszkodę. Do tego są tańsze, cichsze i szybsze.
    samochodyelektryczne.org
    Wawka~Wawka

    Qweta - Twój nick mówi wszystko. Wymień piasek.


    Wiesz co, to już cała qweta jest przesiąknięta odorem, jak w schronisku na Paluchu. Mycie nawet nie pomoże, trzeba całą wyrzucić.

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl