Ulice

27.10.2016 16:25 tramwaje były kierowane na objazdy

Pęknięta szyna na rondzie Dmowskiego

SERWISY:

Przez około półtorej godziny nie jeździły tramwaje w Al. Jerozolimskich pomiędzy placem Zawiszy a rondem Waszyngtona. Wszystko z powodu pękniętej szyny.

Utrudnienia rozpoczęły się ok. godz. 14.45. - Pękła jedna z szyn na środku ronda Dmowskiego - relacjonował Mateusz Szmelter, reporter tvnwarszawa.pl.

Potwierdziły to Tramwaje Warszawskie. – Stało się to z wyeksploatowania. Ruch w Al. Jerozolimskich jest bardzo duży – przypominał Michał Powałka, rzecznik TW.

Utrudnienia zakończyły się ok. godz. 16.15.

W czasie prac tramwaje były kierowane na objazdy, a autobusowe linie przyspieszone 507, 517 i 521 zatrzymywały się na wszystkich przystankach.

Kursowała również linia zastępcza Z - jednokierunkowo na odc. pl. Zawiszy - rondo Waszyngtona.

Korek na objeździe

Na czas naprawy szyny, składy pojechały między innymi al. Solidarności. Okazało się, że przepustowość torowiska znajdującego się w tej alei była zbyt mała. Sytuacji przyglądał się nasz reporter.

- Składy, utknęły w ogromnym korku tramwajowym. Zaczyna się od "Kercelaka", a kończy na skrzyżowaniu z al. Jana Pawła II - relacjonował po 16. Lech Marcinczak.

Po 17.40 nie było już utrudnień.

md//ec


Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • mar

    zgłoś naruszenie odpowiedz 29.10.2016 07:46 ~mar

    I tak jest to bardzo duża wytrzymałość szyn. Ilość brygad w ciągu doby, drgania i okres czasu od ostatniej modernizacji torowiska,daje nam efektywny współczynnik eksploatacyjny danego torowiska.

  • Toms

    zgłoś naruszenie odpowiedz 28.10.2016 15:18 ~Toms

    @ Piękny Roman.
    Ale do nich to nie trafia. Zobaczyli elektryczne autobusy i huraa. A nie zauważyli że jeżdżą one na podmiejskich dowozowych liniach, a nie na głównych liniach w centrum, gdzie wszystkie autobusy są spalinowe lub w najlepszym przypadku hybrydowe, bo akumulatorowy by nie wytrzymał.

  • AntyOSA

    zgłoś naruszenie odpowiedz 28.10.2016 12:24 ~AntyOSA

    Blaine Mono~Blaine Mono

    Szyny pękają z wyeksploatowania, przepustowość torowisk okazuje się zbyt mała, a mimo to społecznicy i niektórzy dziennikarze widzą jeszcze jakąś rezerwę, w którą można upchnąć tramwaje jadące z Gocławia co 4 minuty w szczycie! To po prostu niewiarygodne.

    Budujmy linię tramwajową na Gocław. Tylko szybko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu!!!


  • Piękny Roman

    zgłoś naruszenie odpowiedz 28.10.2016 10:28 ~Piękny Roman



    kulawy~kulawy

    qweta przemówił pod nickiem olszewicza ?
    Piękny Roman~Piękny Roman

    Stary nick już się oklepał, to zmienił i symuluje zwiększenie liczby popierających.

    Ciekawe, że nadal nikt z tych lobbystów nie odpowiedział mi na moje pytanie o zasięg na 1 ładowaniu oraz ILE musi być tych autobusów aby mogły NIEPRZERWANIE obsługiwać swoje trasy przez wymagany czas (ponad jednak 12h).
    mundial~mundial


    Można ładować elektryczne autobusy na przystankach końcowych za pomocą wsuwanego pantografu. Takie rozwiązanie stosuje Solaris w eksportowanych elektrycznych autobusach. I jeszcze produkują nowy rodzaj pojazdu. Połączenie trolejbus+elektryczny autobus. Tam gdzie nie ma linii trolejbusowej jeździ jak autobus :).

    Ponawiam pytanie, bo widać nie dotarło do lobbysty.
    Proszę o REALNE, nie jakieś tam teoretyczne, wyliczenia ile kursów wykona pojedynczy autobus.

    Pierwszy z brzegu tramwaj czyli nr 1.
    Kursować zaczyna ~5 rano, kończy ~23.
    Realnie panowie lobbyści, ile tych waszych cudów elektrycznych potrzeba aby były w stanie obsłużyć taką linię bez przerw.
    Tylko nie zapomnijcie uwzględnić klimę w lecie i ogrzewanie w zimie ;)

  • Toms

    zgłoś naruszenie odpowiedz 28.10.2016 09:15 ~Toms


    Toms~Toms

    Kurde z czyjej kuwety wyłazicie wszyscy?
    NIE MA ELEKTRYCZNYCH AUTOBUSÓW (NIE TROLEJBUSÓW) MOGĄCYCH ZASTĄPIĆ TRAMWAJ SWOJĄ POJEMNOŚCIĄ. W ogóle tego typu pojazdy są na razie w fazie eksperymentalnej i upłyną długie lata nim będą dostępne i niezawodne na tyle by mogły zastąpić tramwaje.
    MotoRowy~MotoRowy

    Co Ty z znowu tą pojemnością?

    Jeżeli 12-metrowy autobus elektryczny zabiera 85 pasażerów, a prawie trzy razy dłuższy (30 metrów) tramwaj 200 pasażerów to który jest bardziej pojemny?

    Przy czym w autobusie elektrycznym prawie 40 % pasażerów ma szansę podróżować na siedząco, a w tramwaju o połowę mniej, bo tylko 20%.

    Nie wiem jak inni, ale ja wolałbym codziennie dojeżdżać do pracy cichym i wygodnym elektrobusem a nie hałaśliwym i powolnym tramwajem.




    To potrzebujemy 2 z kawałkiem elektrobusów za jeden tramwaj.
    Przy czym te cudne elektrobusy po 4 kursach w godzinach szczytu na trasie porównywalnej z chociażby dziewiątką pojadą na kilkugodzinne ładowanie do bazy.
    A z resztą o czym my dywagujemy?
    Szczekajcie pieski szczekajcie, a tramwajowa karawana idzie dalej.

  • polak

    zgłoś naruszenie odpowiedz 28.10.2016 08:23 ~polak


    Toms~Toms

    Kurde z czyjej kuwety wyłazicie wszyscy?
    NIE MA ELEKTRYCZNYCH AUTOBUSÓW (NIE TROLEJBUSÓW) MOGĄCYCH ZASTĄPIĆ TRAMWAJ SWOJĄ POJEMNOŚCIĄ. W ogóle tego typu pojazdy są na razie w fazie eksperymentalnej i upłyną długie lata nim będą dostępne i niezawodne na tyle by mogły zastąpić tramwaje.
    MotoRowy~MotoRowy

    Co Ty z znowu tą pojemnością?

    Jeżeli 12-metrowy autobus elektryczny zabiera 85 pasażerów, a prawie trzy razy dłuższy (30 metrów) tramwaj 200 pasażerów to który jest bardziej pojemny?

    Przy czym w autobusie elektrycznym prawie 40 % pasażerów ma szansę podróżować na siedząco, a w tramwaju o połowę mniej, bo tylko 20%.

    Nie wiem jak inni, ale ja wolałbym codziennie dojeżdżać do pracy cichym i wygodnym elektrobusem a nie hałaśliwym i powolnym tramwajem.


    podstawowe pytanie, na ktore nikt z przeciwwnikow tramwajow nie odpowiedzial: ile kursow zrobi elektryczny autobus zanim rozladuja sie akumulatory i ile czasu potrwa ich ponowne naladowanie?

  • mundial

    zgłoś naruszenie odpowiedz 28.10.2016 07:51 ~mundial


    kulawy~kulawy

    qweta przemówił pod nickiem olszewicza ?
    Piękny Roman~Piękny Roman

    Stary nick już się oklepał, to zmienił i symuluje zwiększenie liczby popierających.

    Ciekawe, że nadal nikt z tych lobbystów nie odpowiedział mi na moje pytanie o zasięg na 1 ładowaniu oraz ILE musi być tych autobusów aby mogły NIEPRZERWANIE obsługiwać swoje trasy przez wymagany czas (ponad jednak 12h).


    Można ładować elektryczne autobusy na przystankach końcowych za pomocą wsuwanego pantografu. Takie rozwiązanie stosuje Solaris w eksportowanych elektrycznych autobusach. I jeszcze produkują nowy rodzaj pojazdu. Połączenie trolejbus+elektryczny autobus. Tam gdzie nie ma linii trolejbusowej jeździ jak autobus :).

  • MotoRowy

    zgłoś naruszenie odpowiedz 27.10.2016 23:59 ~MotoRowy

    Toms~Toms

    Kurde z czyjej kuwety wyłazicie wszyscy?
    NIE MA ELEKTRYCZNYCH AUTOBUSÓW (NIE TROLEJBUSÓW) MOGĄCYCH ZASTĄPIĆ TRAMWAJ SWOJĄ POJEMNOŚCIĄ. W ogóle tego typu pojazdy są na razie w fazie eksperymentalnej i upłyną długie lata nim będą dostępne i niezawodne na tyle by mogły zastąpić tramwaje.

    Co Ty z znowu tą pojemnością?

    Jeżeli 12-metrowy autobus elektryczny zabiera 85 pasażerów, a prawie trzy razy dłuższy (30 metrów) tramwaj 200 pasażerów to który jest bardziej pojemny?

    Przy czym w autobusie elektrycznym prawie 40 % pasażerów ma szansę podróżować na siedząco, a w tramwaju o połowę mniej, bo tylko 20%.

    Nie wiem jak inni, ale ja wolałbym codziennie dojeżdżać do pracy cichym i wygodnym elektrobusem a nie hałaśliwym i powolnym tramwajem.

  • Blaine Mono

    zgłoś naruszenie odpowiedz 27.10.2016 23:36 ~Blaine Mono

    Szyny pękają z wyeksploatowania, przepustowość torowisk okazuje się zbyt mała, a mimo to społecznicy i niektórzy dziennikarze widzą jeszcze jakąś rezerwę, w którą można upchnąć tramwaje jadące z Gocławia co 4 minuty w szczycie! To po prostu niewiarygodne.

    Budujmy linię tramwajową na Gocław. Tylko szybko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu!!!

  • Piękny Roman

    zgłoś naruszenie odpowiedz 27.10.2016 23:16 ~Piękny Roman

    kulawy~kulawy

    qweta przemówił pod nickiem olszewicza ?

    Stary nick już się oklepał, to zmienił i symuluje zwiększenie liczby popierających.

    Ciekawe, że nadal nikt z tych lobbystów nie odpowiedział mi na moje pytanie o zasięg na 1 ładowaniu oraz ILE musi być tych autobusów aby mogły NIEPRZERWANIE obsługiwać swoje trasy przez wymagany czas (ponad jednak 12h).

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl