Ulice

12.04.2019 07:52 zderzenie trzech aut

Kolizja na moście Grota-Roweckiego. Były duże utrudnienia, S8 znowu w korku

SERWISY:

W piątek rano na moście Grota-Roweckiego doszło do zderzenia samochodów. Zablokowany był lewy pas jezdni na S8 w kierunku Poznania.

Według GDDKiA doszło do kolizji trzech aut. Według policji zderzyły się dwa samochody.

Jak informował Mateusz Szmelter z tvnwarszawa.pl, do zdarzenia doszło po zachodniej stronie Wisły, za Wisłostradą, a przed tunelami. - Stało się to na pasie tranzytowym. Na miejscu znajduje się peugeot ze zniszczonym przodem, będzie umieszczany na lawecie - mówił.

Zablokowany był lewy pas jezdni w kierunku Poznania. Korek sięgał od ulicy Głębockiej na Targówku do Gwiaździstej po drugiej stronie Wisły. Miał ponad sześć kilometrów.

ab/pm

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • MrX

    zgłoś naruszenie odpowiedz 12.04.2019 14:48 ~MrX

    Na tej trasie nie będzie płynnego ruchu bo to jest bubel projektowy.
    W stronę zachodnią za Wisłą jest zwężenie z 5 pasów (2 'tranzytowe' z mostu, 2 'lokalne' z mostu i 1 z Wisłostrady) do 3 pasów. Kawałek dalej, od węzła ze Słowackiego jest już szerzej - 3 pasy na jezdni głównej i 2 na bocznej. Czyli dokładnie tak, jak przed mostem (3+2) i na moście (2+3).
    W efekcie korek jest nawet w ciągu dnia. Jeśli dodamy do tego zbyt długi podział na jezdnię tranzytową i lokalną (o jakieś 200m po lewej stronie Wisły), zbyt krótkie pasy włączenia (to głównie na jezdni południowej) czy urywający się prawy pas na moście (kończy się mało uczęszczanym zjazdem na Gdańsk, a powinien na mocno obciążonym zjeździe w stronę Wilanowa), do tego dupne oznakowanie (zbyt blisko rozplotu przed mostem od strony zachodniej), do tego brak zaznaczenia, że zwłaszcza ciężarówki jadące tranzytem powinny WYJĄTKOWO trzymać się środkowego pasa na Trasie AK... I jeszcze likwidacja buspasów na odcinku od Mickiewicza do Słowackiego, absurdalne zwężenie pod Powązkowską (z S8 2 pasy, z Prymasa 2 pasy, gdzie zanika prawy by po 100m wrócić jako zjazdowy do Broniewskiego), utrzymanie zbędnych wjazdów/zjazdów przy węźle z Broniewskiego od strony wschodniej...

  • znafca

    zgłoś naruszenie odpowiedz 12.04.2019 11:24 ~znafca

    Zawiedziony~Zawiedziony

    Mam dokładnie takie samo zdanie o okolicznych trasach przelotowych. Paru głupkom wydaje się że skakanie z pasa na pas zajeżdżając przy okazji innym drogę spowoduje że pojadą szybciej. Otóż nie pojadą, bo są w stanie oddalić się na jeden, dwa samochody stwarzając niewspółmierne zagrożenie. Z tego powodu jazda po polskich drogach szybkiego ruchu na odcinkach z dużą ilością samochodów jest po prostu katorgą. Jeździłem po wielu takich trasach przelotowych na terenie dużych miast i przedmieść w Europie i nie tylko i jakoś ruch może być płynny i spokojny. A dlaczego? Bo jest nadzór odpowiednich służb. Jednostki niedostosowane są wyłapywane i eliminowane z ruchu. A u nas można zupełnie bezkarnie przekraczać predkość, zajechać drogę, zepchnąć innego kierowcę, przejechać na czerwonym, wymusić pierwszeństwo, a na końcu zaparkować na trawniku, na chodniku lub na pasach, bo nikt nie zareaguje. A policja i SM ma to w nosie.

    Policjs nie jest od tego żeby łapać kierowców. Dużo ważniejsze społecznie jest patrolowanie okolic willi prezesa Kaczyńskiego, albo ochrona strategicznych obiektów państwa, takich jak pomniki!

  • Zawiedziony

    zgłoś naruszenie odpowiedz 12.04.2019 10:53 ~Zawiedziony


    Ankieter~Ankieter

    Hej TVN Warszawa, Wy to lepiej piszcie artykuły wtedy gdy nie ma dzwona na S8.czyli dwa razy do roku. Projektant tej trasy powinien do końca życia orać na galerze za te korki.Pozdrawiam
    Yogi~Yogi

    A możesz wyjaśnić dlaczego ? Tam kozacy regularnie przeginają z prędkością i skaczą po pasach jak małpy po gałęziach. I za nim ma projektant odpowiadać. Natężenie ruchu jest gigantyczne! Jedyna metoda to obecność radiowozów, fotoradarów i mandaty. Nienawidzę fotoradarów, bo stoja zwykle w banalnych miejscach w celu zasilenia państwowej kasy. Ale akurat na tej trasie są potrzebne a nie ma.


    Mam dokładnie takie samo zdanie o okolicznych trasach przelotowych. Paru głupkom wydaje się że skakanie z pasa na pas zajeżdżając przy okazji innym drogę spowoduje że pojadą szybciej. Otóż nie pojadą, bo są w stanie oddalić się na jeden, dwa samochody stwarzając niewspółmierne zagrożenie. Z tego powodu jazda po polskich drogach szybkiego ruchu na odcinkach z dużą ilością samochodów jest po prostu katorgą. Jeździłem po wielu takich trasach przelotowych na terenie dużych miast i przedmieść w Europie i nie tylko i jakoś ruch może być płynny i spokojny. A dlaczego? Bo jest nadzór odpowiednich służb. Jednostki niedostosowane są wyłapywane i eliminowane z ruchu. A u nas można zupełnie bezkarnie przekraczać predkość, zajechać drogę, zepchnąć innego kierowcę, przejechać na czerwonym, wymusić pierwszeństwo, a na końcu zaparkować na trawniku, na chodniku lub na pasach, bo nikt nie zareaguje. A policja i SM ma to w nosie.

  • mnbv

    zgłoś naruszenie odpowiedz 12.04.2019 10:45 ~mnbv

    Ankieter~Ankieter

    Hej TVN Warszawa, Wy to lepiej piszcie artykuły wtedy gdy nie ma dzwona na S8.czyli dwa razy do roku. Projektant tej trasy powinien do końca życia orać na galerze za te korki.Pozdrawiam

    Projektant + kierujący piszący smsy w trakcie jazdy. Odwoziłem dziś dzieciaki do przedszkola na Bródno autobusem 132 równolegle z nami na lewym pasie poruszała się panienka Fiatem 500. Korek był ale wolno jadący. Panienka jechała równolegle z autobusem przez około 4 minuty, później wyprzedziła autobus bo ten miał przystanek "Toruńska" na którym z resztą wysiadłem. Przez całe te 4 minuty cały czas miała zajęte obie ręce... telefonem, jak potoczyła się jej dalsza historia nie wiem. Wszak bardzo wolno ale cały czas jechała mając obie ręce zajęte telefonem i oczy naturalnie też. Tylko nie piszcie mi tu o tempomatach, czujnikach informujących o przeszkodach, sygnałach ostrzegawczych o niezamierzonych zmianach pasa ruchu (choć to głownie jest w ciężarówkach) i tak dalej bo doskonale znam technikę motoryzacyjną bo jestem "od urodzenia w tej branży", a prawo jazdy mam od 1996 roku. Wszystko to jest ok jeśli kierowca kontroluje to co się dzieje bezpośrednio w jego otoczeniu a nie jedzie na zderzaku, choć wolno, w ogóle nie interesując się drogą.

  • Zawiedziony

    zgłoś naruszenie odpowiedz 12.04.2019 10:39 ~Zawiedziony

    Ankieter~Ankieter

    Hej TVN Warszawa, Wy to lepiej piszcie artykuły wtedy gdy nie ma dzwona na S8.czyli dwa razy do roku. Projektant tej trasy powinien do końca życia orać na galerze za te korki.Pozdrawiam


    Jak się nie potrafi jeździć to wszystko przeszkadza. Strach pomyśleć co by się działo gdyby w Polsce były takie wielkie węzły drogowe mające po 8-10 pasów w jedną stronę. Janusze to by zaczęli jeździć w poprzek.
    I tyle się mówi o systemach bezpieczeństwa w autach a na takich węzłach pomaga zwykła nawigacja. Może skończyłoby się zjeżdżanie w ostatniej chwili zajeżdżając innym drogę (choć wątpię).

  • lombol

    zgłoś naruszenie odpowiedz 12.04.2019 10:32 ~lombol

    Ankieter~Ankieter

    Hej TVN Warszawa, Wy to lepiej piszcie artykuły wtedy gdy nie ma dzwona na S8.czyli dwa razy do roku. Projektant tej trasy powinien do końca życia orać na galerze za te korki.Pozdrawiam


    na odcinku Konotopa-Marki jest permanentna stłuczka lub wypadek w jedną albo druga stronę, a zdarza się, że 4 w jednym czasie.

  • Yogi

    zgłoś naruszenie odpowiedz 12.04.2019 10:27 ~Yogi

    Ankieter~Ankieter

    Hej TVN Warszawa, Wy to lepiej piszcie artykuły wtedy gdy nie ma dzwona na S8.czyli dwa razy do roku. Projektant tej trasy powinien do końca życia orać na galerze za te korki.Pozdrawiam

    A możesz wyjaśnić dlaczego ? Tam kozacy regularnie przeginają z prędkością i skaczą po pasach jak małpy po gałęziach. I za nim ma projektant odpowiadać. Natężenie ruchu jest gigantyczne! Jedyna metoda to obecność radiowozów, fotoradarów i mandaty. Nienawidzę fotoradarów, bo stoja zwykle w banalnych miejscach w celu zasilenia państwowej kasy. Ale akurat na tej trasie są potrzebne a nie ma.

  • tak to ja

    zgłoś naruszenie odpowiedz 12.04.2019 09:54 ~tak to ja

    Ankieter~Ankieter

    Hej TVN Warszawa, Wy to lepiej piszcie artykuły wtedy gdy nie ma dzwona na S8.czyli dwa razy do roku. Projektant tej trasy powinien do końca życia orać na galerze za te korki.Pozdrawiam

    A co ma do tego projektant jak to ludzie nie potrafią jeździć?

  • Zdziwiony

    zgłoś naruszenie odpowiedz 12.04.2019 09:50 ~Zdziwiony

    Ankieter~Ankieter

    Hej TVN Warszawa, Wy to lepiej piszcie artykuły wtedy gdy nie ma dzwona na S8.czyli dwa razy do roku. Projektant tej trasy powinien do końca życia orać na galerze za te korki.Pozdrawiam

    a to projektant wepchnął tego peżota na dostawczaka?

  • ihaaa

    zgłoś naruszenie odpowiedz 12.04.2019 09:22 ~ihaaa

    Winni wypadków na drogach szybkiego ruchu (ekspresówki i autostrady) powinni płacić ekstra karę za sparaliżowanie ruchu.

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl