Ulice

09.04.2019 09:56 utrudnienia

Czerniakowska: zderzenie
dwóch aut i autobusu

SERWISY:

Dwa samochody osobowe zderzyły się z autobusem w porannym szczycie na Czerniakowskiej. Nasz reporter ostrzega przed utrudnieniami w ruchu.

Do kolizji doszło w okolicy ulicy Szwoleżerów. Policja zgłoszenie otrzymała o godzinie 9.00. - Zderzyły się saab, toyota oraz autobus - informuje Ewa Szymańska z wydziału prasowego stołecznej komendy.

Jak dodaje, nikomu nic się nie stało, a kierowcy byli trzeźwi.

Z kolei nasz reporter Tomasz Zieliński precyzuje, że saab ma urwane lusterko. - Toyota jest rozbita, uderzyła w tył autobusu - opisuje i ostrzega przez utrudnieniami. Zablokowany jest jeden pas  w kierunku Wilanowa.

kz/r

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Zawiedziony

    zgłoś naruszenie odpowiedz 10.04.2019 10:29 ~Zawiedziony

    asd~asd

    No i więcej hybryda nie potrzebuje. To nie jest w pełni elektryczny pojazd samochodowy, jak Tesla czy inny Nissan leaf. Taka mała bateria pozwala na ogromne oszczędności i ograniczenie emisji (w przypadku ruchu miejskiego). Wystarczy doczytać, jak działa hybryda i dlaczego nie potrzebuje, dużej baterii.


    Jasne, jasne. Najmniej spala ale w katalogu producenta. W realu już nie. O prawdziwej emisji nawet nie wspominam, bo jakoś producenci nigdy nie chwalą się dodatkowym zanieczyszczeniem środowiska koniecznym do wytworzenia i utylizacji hybrydy. Podobnie nie mówi się nic o zanieczyszczeniu środowiska dla aut importowanych np. z Japonii czy USA z racji konieczności ich transportu.

  • asd

    zgłoś naruszenie odpowiedz 10.04.2019 08:43 ~asd




    swwswswswswswsws~swwswswswswswsws

    Toyota nie najlepiej sobie radzi z tzw. small overlap crash test. Poskładała się.
    kupujcieelektryki~kupujcieelektryki

    Bo to hybryda, a akumulatory trochę ważą. Sztywność nadwozia taka jak w zwykłym a masa sporo większa. Musi się mocniej zgnieść nim się zatrzyma.
    asd~asd

    No tak średnio bym powiedział. Wg angielskiej Wikipedii:
    "The 4.4 kWh lithium-ion battery developed for the Prius Plug-in fits under the rear cargo floor and weighs 80 kg"
    Więc nie tak dużo. W przypadku Priusa 2-giej generacji to już 42 kg.

    Toyota tak wygląda, bo uderzenie było na malej powierzchni - wiec finalnie z tej samej energii, siły były większe. (To tak jak ktoś nam nastąpi na nogę w butach o płaskiej powierzchni a potem w szpilkach)
    Edek~Edek

    4,4 kWh czyli energii na 6 minut jazdy z dynamiką jaką miałby silnik o mocy cirka 55 KM. Albo może dłużej jeśli zamontujemy systemy odzyskujące energię, które też sporo ważą.


    No i więcej hybryda nie potrzebuje. To nie jest w pełni elektryczny pojazd samochodowy, jak Tesla czy inny Nissan leaf. Taka mała bateria pozwala na ogromne oszczędności i ograniczenie emisji (w przypadku ruchu miejskiego). Wystarczy doczytać, jak działa hybryda i dlaczego nie potrzebuje, dużej baterii.

  • Luvin

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.04.2019 16:51 ~Luvin

    Kierowca Toyoty ciął prawym pasem i chciał w ostatniej chwili zmieścić się przed kogoś na środkowy? A ten ktoś uznał go za cwaniaka i nie puścił? Ciekawe czy to właśnie tak wyglądało.

  • Edek

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.04.2019 16:03 ~Edek



    swwswswswswswsws~swwswswswswswsws

    Toyota nie najlepiej sobie radzi z tzw. small overlap crash test. Poskładała się.
    kupujcieelektryki~kupujcieelektryki

    Bo to hybryda, a akumulatory trochę ważą. Sztywność nadwozia taka jak w zwykłym a masa sporo większa. Musi się mocniej zgnieść nim się zatrzyma.
    asd~asd

    No tak średnio bym powiedział. Wg angielskiej Wikipedii:
    "The 4.4 kWh lithium-ion battery developed for the Prius Plug-in fits under the rear cargo floor and weighs 80 kg"
    Więc nie tak dużo. W przypadku Priusa 2-giej generacji to już 42 kg.

    Toyota tak wygląda, bo uderzenie było na malej powierzchni - wiec finalnie z tej samej energii, siły były większe. (To tak jak ktoś nam nastąpi na nogę w butach o płaskiej powierzchni a potem w szpilkach)

    4,4 kWh czyli energii na 6 minut jazdy z dynamiką jaką miałby silnik o mocy cirka 55 KM. Albo może dłużej jeśli zamontujemy systemy odzyskujące energię, które też sporo ważą.

  • asd

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.04.2019 15:51 ~asd




    pww~pww

    jest i uber
    waws~waws

    raczej taxówka po godzinach jedna z korporacji ma takie auta. Jak widać kierowca lewy. Ubery jeżdżą raczej bezpiecznie
    monna~monna



    Jaka taksówka, przecież nie jest oklejony samochód. Nikt ich nie odkleja jak nie pracuje tylko koguta zdejmuje, hahaha
    Iro~Iro

    Po zostawmy człowiekowi tą wiedzę-po co mu tłumaczyć, że taksówki po pracy się nie rozkleja? Jak posiada taka wiedzę, to niech z nią żyje. Myślę, że w innych kwestiach ma podobną "wiedzę"



    Odezwał się człowiek o "ogromnej wiedzy" bez znajomości ortografii. "Po zostawmy" piszemy razem: pozostawmy.
    Natomiast w przypadku zastosowania myślnika, otaczamy go spacjami. Więc nie "...tą wiedzę-po co..." a zamiast tego "...tą wiedzę - po co..."



  • AdUrbem

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.04.2019 15:08 ~AdUrbem

    Wina niezastosowania zatoki przy budowie przystanku

  • TMZ

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.04.2019 14:46 ~TMZ

    Przy 50km/h nie wyrwało by całego przodu.
    Czasami ludzie potrzebują takiej nauczki.
    3 miesiące bez samochodu skutecznie leczą złe nawyki.

  • Iro

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.04.2019 14:01 ~Iro



    pww~pww

    jest i uber
    waws~waws

    raczej taxówka po godzinach jedna z korporacji ma takie auta. Jak widać kierowca lewy. Ubery jeżdżą raczej bezpiecznie
    monna~monna



    Jaka taksówka, przecież nie jest oklejony samochód. Nikt ich nie odkleja jak nie pracuje tylko koguta zdejmuje, hahaha

    Po zostawmy człowiekowi tą wiedzę-po co mu tłumaczyć, że taksówki po pracy się nie rozkleja? Jak posiada taka wiedzę, to niech z nią żyje. Myślę, że w innych kwestiach ma podobną "wiedzę"

  • asd

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.04.2019 13:01 ~asd


    swwswswswswswsws~swwswswswswswsws

    Toyota nie najlepiej sobie radzi z tzw. small overlap crash test. Poskładała się.
    kupujcieelektryki~kupujcieelektryki

    Bo to hybryda, a akumulatory trochę ważą. Sztywność nadwozia taka jak w zwykłym a masa sporo większa. Musi się mocniej zgnieść nim się zatrzyma.

    No tak średnio bym powiedział. Wg angielskiej Wikipedii:
    "The 4.4 kWh lithium-ion battery developed for the Prius Plug-in fits under the rear cargo floor and weighs 80 kg"
    Więc nie tak dużo. W przypadku Priusa 2-giej generacji to już 42 kg.

    Toyota tak wygląda, bo uderzenie było na malej powierzchni - wiec finalnie z tej samej energii, siły były większe. (To tak jak ktoś nam nastąpi na nogę w butach o płaskiej powierzchni a potem w szpilkach)

  • pacjent

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.04.2019 12:47 ~pacjent

    wstawi sie ćwiartkę i będzie jeździł

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl