Ulice

13.10.2016 09:33 TRAMWAJE NA OBJAZDACH

"26" zgubiła koło na Wiatraku

Pechowy poranek dla pasażerów tramwajów z Grochowa. 26-tka zgubiła koło na rondzie Wiatraczna. Były duże utrudnienia, bo skład zablokował przejazd.

- Tramwaj ma urwane koło, wykoleił się - potwierdził Michał Powałka, rzecznik Tramwajów Warszawskich.

O 9:40 Zarząd Transportu Miejskiego poinformował o zakończeniu utrudnień.

Na miejscu był nasz reporter, Lech Marcinczak. - Przód blokuje wyjazd z ronda Wiatraczna w kierunku centrum - relacjonował. - Tory w Al. Waszyngtona są zablokowane w obu kierunkach - dodawał. -

Tramwaj został podniesiony i postawiony na wózek, a potem przeciągnięty w stronę pętli na rondzie.

Tramwajarze wyłączyli napięcie w trakcji na rondzie. Składy mogły jechać tylko Grochowską na wprost. W związku z tym Zarząd Transportu Miejskiego wyznaczył objazdy. Tramwaje linii 9 i 24 jechały do ronda Waszyngtona przez Zamoyskiego i al. Zieleniecką.

Tramwaje linii 22 i 26 w jechały ulicą Grochowską do krańca Gocławek.

Autobusy linii 521 w kierunku centrum miasta zatrzymywały się na wszystkich napotkanych przystankach na odcinku Wiatraczna - Rondo Waszyngtona.

 

mś/r

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • KUZKO101

    zgłoś naruszenie odpowiedz 22.11.2016 14:01 ~KUZKO101


    Toms~Toms
    Czy wy ludzie nie rozumiecie że nie ma technologii pozwalającej na budowę autobusu elektrycznego mogącego zastąpić tramwaj.
    Obecnie to nie umieją zrobić nawet porządnego akumulatora do komórki czy laptopa a wam się marzą elektryczne autobusy.
    Jak się rozwinie technologia a auta elektryczne zaczną wypierać spalinowe możemy wrócić do tego tematu.
    AlborAlbor


    Było iść w trolejbusy, a nie tramwaje.
    Trakcja elektryczna bardziej skomplikowana i bardziej awaryjna, ale ryć asfaltów nie trzeba i jeden nie blokuje reszty, tyle że w zamiast torowisk byłoby więcej buspasów.

    Są już trolejbusy mogące kursować odcinkami bez trakcji. Takie cóś pomiędzy autobusem elektrycznym a trolejbusem.
    gdyby to się jeszcze potrafiło samo zapiąć w druty.



    Ja pamiętam jak będąc dzieciakiem wracając od dętysty poszedłem z mamą i tatą na przystanek i podjechał zielony nito autobus nito tramwaj i tak rozpoczeła się moja przygoda z środkami komunikacji miejskiej

  • WARSZAWA PRAGA PŁN

    zgłoś naruszenie odpowiedz 14.10.2016 19:04 WARSZAWA…

    Bartek Wawa~Bartek Wawa

    Toms są w Warszawie autobusy elektryczne na liniach 222


    Tak,są,ale miejsce w nich tyle,że śmiechu warte.

  • Bartek Wawa

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.10.2016 23:54 ~Bartek Wawa

    Toms są w Warszawie autobusy elektryczne na liniach 222

  • mario

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.10.2016 23:48 ~mario

    Oczko się odlepiło temu misiu.

  • WARSZAWA PRAGA PŁN

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.10.2016 16:07 WARSZAWA…


    prażynka~prażynka

    Gdyby nie puszczali takich starych składów, to by się koło nie urwało.[...]
    motR1~motR1

    Coż za inteligentna uwaga... Oczywiście można pozostawić w zajezdni 60% taboru (bo tyle jest wagonów wysokopodłogowych), tylko wówczas trzeba wyciąć z rozkładów 60% kursów.


    ~prażynka...Daruj sobie,bo odpadnięcia kół zdarzają się bardzo rzadko,a typ wagonu nie ma nic do rzeczy.

  • WARSZAWA PRAGA PŁN

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.10.2016 16:05 WARSZAWA…

    Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko,ale oczywiście było by nienormalne,gdyby "ludzie" nie zwalali winy na tramwaje,bo te są takie niedobre i nieobliczalne.Nic,tylko je lać i patrzeć,czy blacha im puchnie.

  • Toms

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.10.2016 14:41 ~Toms


    Toms~Toms
    Czy wy ludzie nie rozumiecie że nie ma technologii pozwalającej na budowę autobusu elektrycznego mogącego zastąpić tramwaj.
    Obecnie to nie umieją zrobić nawet porządnego akumulatora do komórki czy laptopa a wam się marzą elektryczne autobusy.
    Jak się rozwinie technologia a auta elektryczne zaczną wypierać spalinowe możemy wrócić do tego tematu.
    AlborAlbor


    Było iść w trolejbusy, a nie tramwaje.
    Trakcja elektryczna bardziej skomplikowana i bardziej awaryjna, ale ryć asfaltów nie trzeba i jeden nie blokuje reszty, tyle że w zamiast torowisk byłoby więcej buspasów.

    Są już trolejbusy mogące kursować odcinkami bez trakcji. Takie cóś pomiędzy autobusem elektrycznym a trolejbusem.
    gdyby to się jeszcze potrafiło samo zapiąć w druty.



    O ile pewnie technicznie jest możliwe zbudowanie trolejbusu mogącego przejechać jakiś odcinek na akumulatorach, to od prototypu do sensownego pojazdu i tak jest daleka droga.

  • Albor

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.10.2016 13:41 Albor

    Toms~Toms
    Czy wy ludzie nie rozumiecie że nie ma technologii pozwalającej na budowę autobusu elektrycznego mogącego zastąpić tramwaj.
    Obecnie to nie umieją zrobić nawet porządnego akumulatora do komórki czy laptopa a wam się marzą elektryczne autobusy.
    Jak się rozwinie technologia a auta elektryczne zaczną wypierać spalinowe możemy wrócić do tego tematu.


    Było iść w trolejbusy, a nie tramwaje.
    Trakcja elektryczna bardziej skomplikowana i bardziej awaryjna, ale ryć asfaltów nie trzeba i jeden nie blokuje reszty, tyle że w zamiast torowisk byłoby więcej buspasów.

    Są już trolejbusy mogące kursować odcinkami bez trakcji. Takie cóś pomiędzy autobusem elektrycznym a trolejbusem.
    gdyby to się jeszcze potrafiło samo zapiąć w druty.

  • mot

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.10.2016 12:40 ~mot

    karol~karol

    Żelastwo znów w akcji. I blokuje. Eksperci mówią, żeby nie marnować miliardów zł na XIX-wieczne rozwiązania tramwajowe. Autobusy elektryczne to przyszłość.


    TAAAAA. Żelastwo znów w akcji. ale jak ulice stoją w korkach to jeździsz tym żelastwem bo jedzie. Ale widzę że produkujesz takie autobusy które się nie psują i jeżdżą przez 18 godzin bez potrzeby ładowania akumulatorów. Jeżeli nie to się nie odzywaj bo według ekspertów nie wiesz o czym mówisz

  • motR1

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.10.2016 11:58 ~motR1

    prażynka~prażynka

    Gdyby nie puszczali takich starych składów, to by się koło nie urwało.[...]

    Coż za inteligentna uwaga... Oczywiście można pozostawić w zajezdni 60% taboru (bo tyle jest wagonów wysokopodłogowych), tylko wówczas trzeba wyciąć z rozkładów 60% kursów.

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl