System zarządzania redukuje korki. Dlaczego nie wszędzie?

  • bzdura

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.06.2015 23:42 ~bzdura

    O czym tu w ogole gadac. Transport samochodowy to najmniej efektywny transport w miescie i szkoda kasy na jakiekolwiek rozwiazania, ktore maja zwiekszyc przepustowosc drog. Na odwrot, trzeba zwezac ulice, robic przejscia dla pieszych, pasy dla rowerow aby maksymalnie zniechecic do jazdy samochodem. No i na szczescie ten pan z ratusza juz to rozumie... Pan z Politechniki wierzy w sudoku.

  • olgierd_

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.06.2015 23:17 olgierd_

    W latach 80tych byłem taksówkarzem w Kolonii (RFN). Miast ciut mniejsze of Warszawy. Robiłem to przez 7 lat. I cóż. Już wtedy działała tzw zielona fala na terenie miasta, na głównych przelotowych arteriach. Pamiętajmy że w tamtych czasach siła komputerów była znikoma. Mimo to możliwa była zielona fala. A u nas co? rok 2015, siła obliczeniowa komputerów chyba 1000 razy większa i taka klapa z zarządzaniem ruchem. Wstyd.
    Ten temat jest przynajmniej tak ważny jak II linia metra

  • dddees

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.06.2015 23:14 ~dddees

    na miasto nie maja, a na budobe kolejnego chlewu na wiejskiej (nowy budynek, zobaczcie sobie ile warty) maj,a bo im w stodle już za ciasno...

  • ącki

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.06.2015 23:08 ~ącki

    Łapówewczki, łapóweczki -to jest odpowiedź.

  • Zołza

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.06.2015 22:58 ~Zołza

    wawerzak~wawerzak

    Chyba nie do końca ktoś jest realistą. Lepiej zrobić wiadukty w Dolince Służewieckiej lub spychaczem przejechać się i dodać centralnie dodatkowy pas. Poza tym wywalić prowizoryczne przejścia pieszych na Płowieckiej i Czecha i odbudować kładki, które jeszcze Gierek wybudował to wam się rozładują korki. Myślę że należało by wsiąść w autko i pojeździć. To takie banalne przykłady z miejsc którymi jeżdżę.


    Ale że jakk..??? Zlikwidować przejście na rzecz kładki..? dobudować pas..? Nie! Teraz włodarze inaczej rozładują korki: najpierw właśnie wyznaczę kupę przejść, np. przy Rondzie Czterdziestolatka, zabiorą pasy ruchu na rzecz pasów rowerowych dla dwóch rowerzystów na godzinę i na chwilę zapomną, że to wszystko paraliżuje skrzyżowania, obniża ich przepustowość. Później zrobią nagonkę na Galasa - "sprawcę wszystkich katastrof komunikacyjnych świata" i każą mu sprawić, by CUDOWNY SYSTEM ZARZĄDZANIA RUCHEM rozciągnął tę przepustowość niczym gumę w gaciach.
    Puste łby.

  • monetexior

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.06.2015 22:35 ~monetexior

    przykład Pragi pd jest idealny,
    co mi z systemu za 100 mln skoro fizycznie 6 tras zjeżdża sie w lej na kajki dalej zakręt?
    Skoro będzie budowało sie POW bez brakujących 500 metrów od wału od ronda do POW.
    Skoro nie da się zrobić bezkolizyjnych węzłów na dolinie służewieckiej.
    Skoro na odcinku paru km tory kolejowe blokują trasy na wschód od Pragi pd. (brak wewnętrznej obwodnicy, wiaduktów/przejazdów bezkolizyjnych).
    itd.
    żałosne

  • obywatel

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.06.2015 22:26 ~obywatel

    Dobrze by było żeby sprawę zbadał NIK ...

  • qwe

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.06.2015 22:11 ~qwe

    Pamiętam jak ruszył ten system w któeś tam wakacje. Korki zrobił się wieksze i nigdy nie zmalały.

    Osobiście mam wrażenie i kilku moich znajomych, że ten system powoduje większe korki.

  • xxx

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.06.2015 22:04 ~xxx

    wawerzak~wawerzak

    Chyba nie do końca ktoś jest realistą. Lepiej zrobić wiadukty w Dolince Służewieckiej lub spychaczem przejechać się i dodać centralnie dodatkowy pas. Poza tym wywalić prowizoryczne przejścia pieszych na Płowieckiej i Czecha i odbudować kładki, które jeszcze Gierek wybudował to wam się rozładują korki. Myślę że należało by wsiąść w autko i pojeździć. To takie banalne przykłady z miejsc którymi jeżdżę.

    Co do kładek na Płowieckiej/Czecha to tak i nie. Tam jest za dużo świateł różnych po drodze aż do Zakrętu i ten korek po prostu się przesunie z jednego miejsca w drugie. To raz. A dwa - w dolince się powinno poprawić po zbudowaniu obwodnicy oraz połączenia z Wilanowem. Podobno ksiądz z kościoła na górce blokuje budowę bezkolizyjnego rozwiązania w dolince.

  • wawerzak

    zgłoś naruszenie odpowiedz 16.06.2015 21:51 ~wawerzak

    Chyba nie do końca ktoś jest realistą. Lepiej zrobić wiadukty w Dolince Służewieckiej lub spychaczem przejechać się i dodać centralnie dodatkowy pas. Poza tym wywalić prowizoryczne przejścia pieszych na Płowieckiej i Czecha i odbudować kładki, które jeszcze Gierek wybudował to wam się rozładują korki. Myślę że należało by wsiąść w autko i pojeździć. To takie banalne przykłady z miejsc którymi jeżdżę.

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »