Wisłą płynie betoniarka. Wzmacniają podpory mostu

  • fefe

    zgłoś naruszenie odpowiedz 18.06.2015 20:20 ~fefe

    17.06.2015 12:35 ~grucha
    jozev
    ~jozev

    Jasne, betonowóz... A radiowóz wozi radia.

    jeśli już to betonomieszarka nie żadna betoniarka ani żaden betonowóz. Akurat ten jest do przewozu betonu w stanie suchym.

  • lupus71

    zgłoś naruszenie odpowiedz 17.06.2015 13:48 ~lupus71

    Będzie_ciekawie~Będzie_ciekawie

    Z takimi inżynierami daleko nie zajedziemy. Ten most się rozleci. Podpory trzeba wyburzyć i zbudować od podstaw. Jak je będą "korygować" w taki sposób, to doprowadzą do wielopunktowego zerwania połączeń konstrukcji. Każda zmiana amplitudy termicznej stali będzie powodować postępujące pęknięcia w podporach aż do momentu uszkodzenia podpór. Ja ten most omijam z daleka.


    Brednie

  • grucha

    zgłoś naruszenie odpowiedz 17.06.2015 12:35 ~grucha

    jozev~jozev

    "Po pierwsze nie betoniarka tylko betonowóz, ale powiedzmy to taki niuans. Natomiast inna rzecz mnie zastanawia - skoro beton wlewany jest prosto z tej (niech już będzie) betoniarki, to po co płynie także pompa do betonu? "- dla towarzystwa :D:D:D


    Jasne, betonowóz... A radiowóz wozi radia.

  • inżynier

    zgłoś naruszenie odpowiedz 17.06.2015 11:57 ~inżynier


    Będzie_ciekawie~Będzie_ciekawie

    Z takimi inżynierami daleko nie zajedziemy. Ten most się rozleci. Podpory trzeba wyburzyć i zbudować od podstaw. Jak je będą "korygować" w taki sposób, to doprowadzą do wielopunktowego zerwania połączeń konstrukcji. Każda zmiana amplitudy termicznej stali będzie powodować postępujące pęknięcia w podporach aż do momentu uszkodzenia podpór. Ja ten most omijam z daleka.

    Gładelupa~Gładelupa


    Spoko, będzie mniejszy korek na Łazienkowskim bez Twojego auta. Z Bogiem, panie!


    Kwestionujesz podstawową zasadę działania żelbetu - rozszerzalność temperaturowa stali I betonu są podobne.

  • Gładelupa

    zgłoś naruszenie odpowiedz 17.06.2015 09:24 ~Gładelupa

    Będzie_ciekawie~Będzie_ciekawie

    Z takimi inżynierami daleko nie zajedziemy. Ten most się rozleci. Podpory trzeba wyburzyć i zbudować od podstaw. Jak je będą "korygować" w taki sposób, to doprowadzą do wielopunktowego zerwania połączeń konstrukcji. Każda zmiana amplitudy termicznej stali będzie powodować postępujące pęknięcia w podporach aż do momentu uszkodzenia podpór. Ja ten most omijam z daleka.



    Spoko, będzie mniejszy korek na Łazienkowskim bez Twojego auta. Z Bogiem, panie!

  • Inżynier Kwiatkowski

    zgłoś naruszenie odpowiedz 17.06.2015 09:18 ~Inżynier…

    Będzie_ciekawie~Będzie_ciekawie

    Z takimi inżynierami daleko nie zajedziemy. Ten most się rozleci. Podpory trzeba wyburzyć i zbudować od podstaw. Jak je będą "korygować" w taki sposób, to doprowadzą do wielopunktowego zerwania połączeń konstrukcji. Każda zmiana amplitudy termicznej stali będzie powodować postępujące pęknięcia w podporach aż do momentu uszkodzenia podpór. Ja ten most omijam z daleka.

    Mądrzejsi od Ciebie ogarniali projekt przebudowy Mostu Łazienkowskiego i myślę, że również wzięli pod uwagę czy wzmacniać czy wyburzać. Inżynierów mamy w tym kraju doskonałych, gorzej z politykami.

  • teraz wiadomo

    zgłoś naruszenie odpowiedz 17.06.2015 09:00 ~teraz wiadomo

    Teraz wiadomo dlaczego rozwalono wszystkie estakady przy Trasie Ł. Kiedy je budowano w 1972-73 r. najcięższym samochodem na polskich drogach był STAR-29. Masa 4,2t, ładowność 5t. W sumie max 10 ton. Współczesne 'Tiry' to czołgi na oponach.

  • Będzie_ciekawie

    zgłoś naruszenie odpowiedz 17.06.2015 08:50 ~Będzie_ciekawie

    Z takimi inżynierami daleko nie zajedziemy. Ten most się rozleci. Podpory trzeba wyburzyć i zbudować od podstaw. Jak je będą "korygować" w taki sposób, to doprowadzą do wielopunktowego zerwania połączeń konstrukcji. Każda zmiana amplitudy termicznej stali będzie powodować postępujące pęknięcia w podporach aż do momentu uszkodzenia podpór. Ja ten most omijam z daleka.

  • kaktus343

    zgłoś naruszenie odpowiedz 17.06.2015 08:50 ~kaktus343

    strażak~strażak

    A biedni strazacy nie mieli jak gasic. .. [...] Czy ktoś jeszcze sprawdza dlaczego strażacy tak spieprzyli gaszenie mostu. ..?

    Bo kogo praca w ręce parzy zapisuje się do straży...

  • JakubW357

    zgłoś naruszenie odpowiedz 17.06.2015 07:38 JakubW357

    Ze strony technologicznej, to jaki czas upływa od zarobienia mieszanki i jej dostarczenia na miejsce wbudowania , ile płynie barką zestaw ???

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »