Renesans tramwajów dociera do Warszawy

  • gosc

    zgłoś naruszenie odpowiedz 18.08.2016 14:31 ~gosc

    Czy dociera? Nie zgadzam się. Do ideału jest naprawdę bardzo daleko, a co gorsza olewani są ludzie, którzy naprawdę przez tramwaje mają codziennie problemy, proszę - http://radiokolor.pl/wiadomosc/5077/-decybelowy-holocaust-halas-na-placu-unii-lubelskiej-bez-zmian/ Ile to już trwa? I zero reakcji... To dalej średniowiecze...

  • kubat

    zgłoś naruszenie odpowiedz 31.07.2015 16:55 kubat

    saf~saf

    Tramwaje są głośne, powolne i straszliwie utrudniają ruch na drogach. Nie rozumiem sensu budowania nowych linii w XXIw. Powinno się zlikwidować większość linii tramwajowych i zbędne pokrywające się linie kolejowe dzięki czemu powstałaby możliwość utworzenia większej ilości szerokich dróg przejazdowych między dzielnicami. A Komunikacja publiczna - tylko metro!!! a puki niema autobusy.

    W szczególności zapominasz o ścieżkach rowerowych !!

  • wawa

    zgłoś naruszenie odpowiedz 31.07.2015 16:54 ~wawa

    Tramwaje to przeżytek, jeśli je rozumiemy jako Tramwaje Warszawskie pod prezesurą p. Karosa i Bartelskiego. Rozklekotane składy, które patologicznie zgrzytają na zakrętach. TW nie umieją ułożyć torów tak, jak to robią w Europie, aby tramwaje mknęły po torach bezszelestnie. W Warszawie trwa 'decybelowy holocaust' na mieszkańcach, bo Tramwaje NIE DA SIĘ Warszawskie nie dbają o tabor, nie smarują szyn, nie montują smarownic. Tragedia i XIX wiek.
    Czas wymienić prezesa Karosa, może się w końcu da, jak w ZDM-ie, gdzie "niedasię" Lendzion zastąpił młodszy "dasię" Puchalski. Tylko kto za Karosa??? Dajcie propozycje, będziemy naciskać na urząd i HGW, będziemy buzzować w mediach społecznościowych, aż to nieszczęście warszawiaków (Karos) odejdzie z TW.

  • bemowka

    zgłoś naruszenie odpowiedz 27.07.2015 08:11 ~bemowka

    Chwala sie Bemowem,a zapomnieli że teraz tam właśnie poprawiają ich cudo. Powstańców Śląskich to szczyt budownictwa torowego slalomowego

  • saf

    zgłoś naruszenie odpowiedz 20.07.2015 15:58 ~saf

    Tramwaje są głośne, powolne i straszliwie utrudniają ruch na drogach. Nie rozumiem sensu budowania nowych linii w XXIw. Powinno się zlikwidować większość linii tramwajowych i zbędne pokrywające się linie kolejowe dzięki czemu powstałaby możliwość utworzenia większej ilości szerokich dróg przejazdowych między dzielnicami. A Komunikacja publiczna - tylko metro!!! a puki niema autobusy.

  • Errrt

    zgłoś naruszenie odpowiedz 18.06.2015 20:33 ~Errrt

    A ja przeprowadziłem się na Bemowo z Mokotowa i jestem zachwycony. Duża liczba nowych linii tramwajowych. NOWYCH tzn. przystanki nie są zlokalizowane co 200m. Podróż do centrum pomimo koszmarnej! Obozowej (przystanki co 100m) to 20-25 minut.
    Większośc taboru to nowe Pesy Swing i "Pesy duo Bufetowej". Marudzić potraficie, a ja zyczę Warszawie i sobie jak najwiecej nowych linii.
    Jeszcze żeby tylko wiecej SKM wybudowano np. na odcinku Ciepłownia Wola, Jelonki, Wola Park do Wwy Gdańskiej. Wybudowanie kilku platform narzadkouczęszczanej linii to grosze w porownaniu do kosztu metra.

  • ninio

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.06.2015 18:10 ~ninio

    Tak, tramwaje są dobre na średni ruch. Na częśte przystanki. Tylko po co budowaliśmy metro pod głównymi ulicami? Tu trzeba zlikwidować całą komunikację miejską.
    Czemu w ogóle w godzinach szczytu wypuszczają składy które MOGĄ SIĘ ZEPSUĆ?
    Już widać zmiany: Nowe tramwaje jeżdżą ciszej, na prostej, bo na zakrętach grzytają niemiłosiernie.
    A torowiska powinny być na zewnątrz jezdni samochodowej i rowerowej.
    A pod taką ulicą przejście podziemne dla pieszych.
    A;bo samochody na estakady na głównych ulicach...
    W mieście trzeba planować te rzeczy a nie gonić za jednoroczną modą.

  • klolik79

    zgłoś naruszenie odpowiedz 11.06.2015 19:40 ~klolik79

    tramwaje zabierają przestrzeń, metro nie. dlatego to metro powinno być promowane tam, gdzie się da. tramwaje są tańsze, ale to oszczędność pozorna i krótkowzroczna. kiedy powstaną ustawy umożliwiające warstwową własność gruntów, będziecie przeklinać nowe linie tramwajowe. metra nie trzeba przyspieszać (priorytetyzować) kosztem komunikacji kołowej (w tym: autobusów!).

  • endoen1

    zgłoś naruszenie odpowiedz 11.06.2015 16:42 ~endoen1

    z czego w takim razie wynika, że miasta takie jak Londyn właśnie odbudowują linie tramwajowe? Tańsza eksploatacja tramwajów też ma tutaj znaczenie. Może warto zrobić dokładną listę za i przeciw.

  • czk

    zgłoś naruszenie odpowiedz 11.06.2015 11:21 ~czk

    Zapomniano tu o metrobusach. Tańsze, szybsze, bardziej niezawodne i bardziej elastyczne od tramwajów. Spaliny, przy dzisiejszych rozwiązaniach technicznych (Euro 6) i napędach hybrydowych nie sa już takim problemem

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »