Po co nam tunele warte miliardy

  • warsawbikestreet

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.01.2012 22:30 ~warsawbikestreet

    rewelacyjny pomysł, na reszcie

  • warszawiak

    zgłoś naruszenie odpowiedz 08.01.2012 10:30 ~warszawiak

    A ja jestem za nowym planem, świetny pomysł z tunelem. A zawsze będą głosy za i przeciw. Więc oby dali zrea;izować te plany. pozdrawiam

  • m

    zgłoś naruszenie odpowiedz 02.01.2012 13:29 ~m

    Ja apeluję tylko, żeby o przyszłości Warszawy wypowiadali się tylko i wyłącznie Warszawiacy a nie słoiki.

  • kruszon

    zgłoś naruszenie odpowiedz 28.11.2011 23:19 ~kruszon

    moze by tak najpierw Dzwigowa otworzyć

  • Down Under

    zgłoś naruszenie odpowiedz 26.11.2011 16:36 ~Down Under

    polecam zapoznanie sie np. z tunelami w Sydney. dlugie, rozgalezione podziemne arterie laczace dzielnice.. rowniez pod woda! a Polska (a nie tylko jej stolica) u progu 2012r nie ma ANI JEDNEGO tunelu pod rzeka czy inna woda, choc Adam Idzkowski juz taki zaprojektowal dla Warszawy 200 lat temu.. przestancie narzekac. to miasto zasluguje na swiatowe rozwiazania! most pieszy laczacy Starowke z Praga, wykorzystanie ISTNEJACYCH pozostalosci po rynkach dawnych jurydyk, przeniesienie tranzytu na obwodnice, zwezenie ulic z dawna zabudowa i wycofanie z nich ciezkiego ruchu, plombowanie brakow w historycznej zabudowie, uslugowe partery i inne miastotworcze rozwiazania, a nie pustynie z zakorkowanymi pseudoautostradami jak Trasa Lazienkowska, Marszalkowska czy Al. JPII.. i smutne podmiejskie sypialnie w blokowiskach.. Polacy nauczcie sie ZYC po pracy zamiast stac za kare chyba w korkach. po co nam dwie niespelniajace swoich funkcji Wislostrady? w Brisbane jest jedna - bez skrzyzowan ze swiatlami. na drugim brzegu jest za to tkanka miejska, bulwary, ogrody, plaza, wycieczki statkami.. a u nas dwie autostrady, krzaczory i zasmiecona rzeka, ktorej nie umiemy wykorzystac, zeby chociaz zorganizowac widowiskowe zawody wioslarskie czy wieczorne wycieczki, jak chocby po Dunaju w Budapeszcie.

  • olo

    zgłoś naruszenie odpowiedz 26.11.2011 01:00 ~olo

    a po to że będzie ciszej, luźniej i bezpieczniej, ot co...

  • Normalny

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.11.2011 23:59 ~Normalny

    Oczywiście w artykule musiano pomieszać inwestycje miejskie (miasta Warszawa) od państwowych (GDDKiA budująca obwodnicę częściowo na terenie miasta - S2, S8, S17) co z góry stawia pod znakiem zapytania kompetencje piszącego. Po drugie nikt normalny nie będzie szukał opinii w internecie bo tu w 90% gnieżdżą się półgłówki, krzykacze, pieniacze i szare, malkontenckie barachło. Tyle.

  • Gromosław C. vel Grzegorz L.

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.11.2011 23:06 ~Gromosław…

    @Paweł
    mieszkam tutaj od dziesiątków lat a dokładnie od 25 (czyli tyle ile ma mój blok) i nie kupowałem tego mieszkania, moi rodzice dostali je w przydziale, tak jak to bywało za czasów PRL, czyli brało się co dawali... P.S. obwodnica jak sama nazwa wskazuje winna obwodzić miasto, osiedle moze sie rozbudowac, ale od wiecej niz dziesiatkow lat wiadomo bylo, ze lasu kabackiego wyciac nie mozna. w takim razie dlaczego by nie poprowadzic trasy dookola ursynowa i lasu kabackiego?!

    Do Gromosława C.: Projekt trasy ekspresowej przez Ursynów i Natolin jest znany od dziesiątków lat. Błędem było wydawanie pozwoleń na budowę przy projektowanej trasie i błędem było kupowanie tam mieszkań. Teraz za te błędy wszyscy słono zapłacimy, bo trzeba wybudować tunel zamiast normalnej trasy naziemnej.

  • mijau

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.11.2011 22:39 ~mijau

    Ludzie, jesteście głupią tłuszczą. Jak nie remontują to źle, jak remontują to źle, jak nie ma bus-pasów to źle, jak je wytyczą to źle. Jak kupią nowe autobusy to źle, jak jeżdżą stare to też źle. Co za banda ćwierćinteligentów produkuje się w tym internecie!

  • mf

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.11.2011 22:29 ~mf

    PO KOLEI! Najpierw odbwodnica warszawy (cała, nie tylko 50%), potem dokończenie wszystkich niezbędnych wiaduktów/tuneli (tutaj można już uwzdlęgnić plany na przyszłość)
    i wtedy można zacząć zakrywać np trasę łazienkowską - to dosyć dobry i ciekawy pomysł

    Najpierw musi być gdzie przejechać, każdy głupi potrafi rozkopać całe miasto a potem wszyscy stoją godzinę w korkach

    Warszawie brakuje planu tak na 20-30 lat, patrzeć w przyszłość...

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »