Honda na usługach MZA. Pomoże zepsutym autobusom

  • kja

    zgłoś naruszenie odpowiedz 10.05.2011 08:04 ~kja

    przynajmniej maja świadomość że te nowe autobusy co kupili a tyle milionów beda sie psuły...

  • kierowca emeryt

    zgłoś naruszenie odpowiedz 10.05.2011 08:04 ~kierowca emeryt

    Rozrzutność obecnego Zarządu Spółki Miejskich Zakładów Autobusowych w Warszawie nie zna granic.

    Zamiast zapełnić magazyny w części zamienne i zatrudnić odpowiednią ilość mechaników i elektryków na dobrych warunkach płacowych do naprawy autobusów, to Zarząd Spółki MZA:

    1 dokupił holowniki do holowania zdezelowanych, nie naprawionych autobusów, które wbrew przepisom obowiązującego prawa zostały dopuszczone do ruchu ulicznego po ulicach Warszawy,

    2 sprowadza bardzo niskiej jakości wadliwie regenerowane części zamienne (regenerowane po wielokroć buble i Chińskie podróbki), które niejednokrotnie nie są w stanie w sposób prawidłowy funkcjonować nawet na jednej zmianie w autobusie,

    3 zwiąkszył stan liczebny administracji, poprzez tworzenie fikcyjnych stanowisk pracy dla krewnych i znajomych, a także znajomych krewnych, a tym samym zwiększył ilość zużywanego papieru, tonera, prądu , wody, paliwa do samochodów, ( robione są zbędne analizy,opracowania, wykresy, raporty itp., które niczemu dobremu nie służą).
    Jednym z takich formulaży jest druk formatu A 4, który oprócz karty drogowej, każdy kierowca przed podjęciem pracy obowiązany jest pobrać. W ten sposób w Spółce zostało zużytych setki ryz papieru, który to powiązany w pęczki wala się pod ścianami w każdej zajezdni autobusowej,

    4 nadal, od wielu lat na koszt Spółki, utrzymuje etaty w zaprzyjaźnionych z Zarządem centralach związków zawodowych, (to również są koszty finansowe)

    5 rozdaje złote medale pamiątkowe oraz pieniądze na lewo i prawo m. in.na różnego rodzaju imprezy okolicznościowe i sponsoring oraz nagrody pieniężne,
    Obecnie lekką rączką wydał 36 000 zł. na zakup motocykla, do tego dojdą pieniądze na etat dla kierowcy rajdowca oraz paliwo i serwis motocykla wyścigowego.
    Zarząd Spółki MZA zamiast naprawić niesprawne technicznie autobusy, pokazuje całemu światu swoją nieudolność.
    Czy, tak duża firma transportowa może sobie pozwolić na tak ogromne marnotrawstwo, jak chociażby nie kontrolowaną wymianę części

  • _motomoto

    zgłoś naruszenie odpowiedz 10.05.2011 07:50 ~_motomoto

    No, typowo miejska maszyna :/ Kto podbija te przetargi. Motocykl typowo turystyczny.

  • Przechodzień

    zgłoś naruszenie odpowiedz 10.05.2011 07:29 ~Przechodzień

    200 km/h? W mieście i tak dopuszczalne jest 50 km/h?

    Po za tym instruktorzy MZA mogą dojechać na miejsce komunikacja miejską. Teraz przy bus pasach, krótkich trasach linii i częstych przesiadkach to czysta przyjemność.

    Dlaczego tylko MZA? Czyżby w Warszawie nie było innych przewoźników, takich jak: Mobilis, PKS Grodzisk Mazowiecki i ITS Michalczewski? Co z tramwajami?

  • podatnik

    zgłoś naruszenie odpowiedz 10.05.2011 06:54 ~podatnik

    Ile kosztowało nabycie samochodów dla Pogotowia Technicznego teraz ma być dla niego motocykl. Co jeszcze wymyśli gang Leszka Ruty aby się jemu lepiej żyło a pasażerowie byli okradani. Przed nami podwyżka cen biletów - I. Rzecz jasna po tej następne, dla bydła to jest pasażerów żadnych korzyści. Tylko zapowiedź, że będzie lepiej bo ZTM jest dla ludzi - pasażerów. Rzecz jasna akceptacja w ratuszu i radzie miasta. PO obroni, nie ma to jak być złodziejem na usługach wczoraj kACZYŃSKIEGO a dzisiah TUSKA.

  • DA

    zgłoś naruszenie odpowiedz 10.05.2011 06:52 ~DA

    MZA podpatrzyło pomysł u TW, które motocykle ma od dawna, ostatnio wzbogaciło się tez o skutery. Życzę szczerze powodzenia w walce o uzyskanie sygnałów uprzywilejowania - TW niestety tego odmówiono, mimo że stojący na trasie tramwaj bez porównania bardziej utrudnia ruch i to nie tylko tramwajowy, niż autobus... Niestety MSWiA nie dostrzega roli komunikacji miejskiej w tak wielkim mieście jak Warszawa. Sygnały mają nawet wodociągi, nie twierdzę że niepotrzebnie, nie znam specyfiki ich pracy, ale znam Nadzoru Ruchu i przez brak uprzywilejowania cierpią i pasażerowie (bo zatrzymania się przedłużają), i kierowcy (bo zepsute czy skolidowane pojazdy blokują ruch) i Ci, co z ruchem nie mają nic wspólnego (bo przez zablokowane przez tramwaj czy autobus skrzyżowanie nie przejedzie karetka jadąca do potrzebującego). Ale to tylko nasi urzędnicy... Oni rzadko na czym się znają. Taka mała propozycja do TVN Warszawa - zajmijcie się tym problemem, bo bez "niebieskich" dla Nadzoru Ruchu to ja przewiduję totalny koszmar na zbliżające się Euro. A przypominam, że komunikacją miejską jeździ ponad 70% wszystkich poruszających się po mieście.

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »