"Pajęczyna nowych linii". Pociągiem do superlotniska w dwie godziny

  • papkin

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.03.2019 18:43 ~papkin

    "kończ waść, wstydu oszczędź!"

  • Janek

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.03.2019 18:36 ~Janek

    Dwie godziny to niech sobie Kaczyński sam jeździ na lotnisko.

  • taki tam

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.03.2019 17:46 ~taki tam


    kama~kama

    Turcy juz wybudowali nowe lotnisko na 200 mln pasazerów, bo Ataturke na 100 mln nie wystarcza. A my planujemy za pare lat na 45 mln z max rozbudowa na 100 mln. Juz teraz powinno sie planowac na 200 mln, bo znów bedzie trzeba dobudowywac pasy, jak na A2 do Łodzi gdzie urzednicy zamiast oleju mieli siano w glowie. 2 godziny dojazd na CPK to dużo.
    nietus~nietus

    Wiesz Warszawiacy i PO np są przeciwni rozbudowy linii lotniczych w Polsce zostali by najlepiej w zapchanym Okęciu;)
    Tusk miał zlikwidować LOT przecież stwierdził po co to komu?;)


    nietus coś ty do końca prawdy nie mówisz władze Warszawy (PO) chciały rozbudowy lotniska w Modlinie aby odciążyć Okęcie ale nie podoba sie to władzom PPL które sa z nadania PiS i wszystko robią aby Modlin upadł.
    A CPL i jego efektywność na dzień dzisiejszy sa patykiem na wodzie pisane gdy Turcy odpalają swoje giga lotnisko a i Niemcy chcą w końcu uruchomić nowe w Berlinie.

  • bogdan

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.03.2019 17:29 ~bogdan

    kiedy ostatnio pkp zbudowało całkowicie nową trasę, nie licząc tej do lotniska? chyba za czasow prl...

  • kolo

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.03.2019 17:10 ~kolo

    Świetnie, popieram. Bez takich dalekosiężnych planów i wizji nie mielibyśmy Gdyni itp. dużych i pożytecznych dla kraju inwestycji. Nareszcie ktoś patrzy w przyszłość, a nie tylko łata i nadrabia zaległości.

  • stonka

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.03.2019 16:53 ~stonka

    Ładnie się prezes Merchel z PKP PLK z ministrem Adamczykiem nakłamali. Większość prezentowanych tu linii kolejowych jest już modernizowana albo wcześniej planowana do modernizacji w ramach obecnych planów inwestycyjnych oraz finansowanych w około 75% z UE. Niestety na planach może się zakończyć bo PLK i GDDKiA (doświadczeni inwestorzy????????????????????) nie przewidzieli że wpompowanie kilkudziesięciu miliardów złotych w ciągu ostatnich trzech i najbliższych dwóch lat spowoduje gwałtowny wzrost cen ofert składanych w przetargach. Jakiś czas temu w PiSmediach trąbili jaki to rząd "dał" kasę PKP PLK na program budowy linii kolejowych. PiSmedia nie wspomniały jednak że to nie na NOWE linie kolejowe a na załatanie dziury, bo oferty są 50%, 100% wyższe od budżetu zamawiającego. Proponuję opinie polityków prześwietlać i zestawiać z FAKTAMI.

  • Luvin

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.03.2019 16:48 ~Luvin

    Piękne plany snują... A ileż to jeszcze lat trwania ciepłych posadek. Ileż pieniędzy do zarobienia w "poważnej spółce skarbu państwa". Plany, plany, plany... A konkretów brak. Z byle linią kolejową bujają się wiele lat nim cokolwiek wyremontują, a tu nagle tyle mieliby zrobić w tak krótkim czasie?

  • Rozbawiony

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.03.2019 16:44 ~Rozbawiony


    Rozbawiony~Rozbawiony

    Linię Grodzisk - Warszawa remontowano ponad rok. Jeśli w tym tempie będą budować te 1600 km to potrwa to ok. 50 lat.
    Ale pobajdurzyć zawsze można. Za pieniądze podatników
    miki~miki

    A co ma piernik do wiatraka, Twoim głupim rozumowaniem to 4 km torów ze stacją instalacjami wszelkimi powinni wybudować w 4 dni;) hahahaha:):)


    Linię dużych prędkości Pekin-Szanghaj (1300 km) zbudowano w 3 lata. 433 km / rok

  • klo

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.03.2019 16:08 ~klo

    Błagam, litości. Jak i kiedy oni skończa budowę tych połączeń kolejowych. Do czasu oddania CPK, mają w planach oddanie 150km torów, a co z resztą? pozostałoby jakieś 1450km...może nasze pra pra wnuki, by się doczekały kolejnych 500km. NIe wierzę w cuda, nie wierzę że to się uda (mam nadzieję, że się nie uda). Ten CPK jest niepotrzebny i jak ktoś zauważył, za 8 lat, ta przepustowość będzie już za mała.

  • pająk

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.03.2019 15:54 ~pająk

    lbb~lbb

    Piękna pajęczyna, a do Lublina z Warszawy nie można dojechać pociągiem już od prawie dwóch lat i nadal się na to nie zanosi, bo nawet torów ktoś wyremontować nie potrafi

    Nie potrafią wyremontować torów na głównych liniach typu Warszawa-Gdańsk, a tam gdzie już to "zrobili" to się sypie.
    Ale jak zwykle będą ciepłe posadki, ktoś zarobi na opracowaniach, niby ekspertyzach itd.

    "Najwięcej się zarabia na słomianych inwestycjach" (Miś Bareji)

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »