"Opłaty za wjazd zmienią centrum w slums"

  • lolek

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.01.2011 21:39 ~lolek

    Bardzo zabawne są te komentarze o kierowcach skłonnych płacić za przejazd przez centrum... A od czego są obwodnice?
    Jedyną z obwodnic ścisłego centrum - Trasę Łazienkowską, swoją drogą jakby jej nie było to by był dopiero koszmar komunikacyjny - zakorkowano utworzeniem buspasa.

    I jeszcze jedno - szkoda że Policja i Straż Miejska z równym zapałem jak pilnowanie żeby buspasem nikt nie jeździł nie zabiera się za pilnowanie przepisu o blokowaniu skrzyżowań.

    Ale to buspasy są trendy a nie skrzyżowania.

    Czy przypadkiem ktoś nie dąży do modelu - plebs do autobusów, autami jeżdżą w Warszawie tylko VIPy... i bardzo bogaci, bo niby czemu ma służyć podnoszenie opłat?

    Jak to słusznie zauważono w raporcie kierowcy tracą już i tak podwójnie - i czas i wypaloną benzynę.

  • Michael

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.01.2011 21:39 ~Michael

    Panie Jakiel... 8 GBP a nie 5 GBP za jednorazowy wjazd do centrum...

  • Karol

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.01.2011 21:36 ~Karol

    Wprowadźcie opłatę za wjazd do Warszawy dla:

    BAU, BBI, BGR, BHA, BI, BIA, BKL, BL, BLM, BMN, BSE, BSI, BSK, BS, BSU, BWM, BZA, LB, LC, LCH, LU, LUB, LBI, LBL, LHR, LJA, LKR, LKS, LLB, LLE, LLU, LOP, LPA, LPU, LRA, LRY, LSW, LTM, LWL, LZ, LZA, TBU, TJE, TK, TKA, TKI, TKN, TLW, TOP, TOS, TPI, TSA, TSK, TST, TSZ

    a problem korków sam się rozwiąże !!

    Przyjmując, że do Warszawy codziennie wjeżdża 10 tys. obcych blach, a opłata wyniosłaby 10 zł. od obcej blaszki, to przez miesiąc mamy 3 mln zł., które można przeznaczyć na frezowanie ulic.

  • edek

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.01.2011 21:34 ~edek

    Jestem gotów zapłacić 20 zł za wjazd do centrum Warszawy.Niższa opłata nie ma sensu ze względu na koszty systemu.Godzina parkowania 10 zł.Mandat za brak opłaty 1000 zł.Na początek powinien obowiązywać zakaz poruszania się po centrum dla samochodów nie spełniających normy czystości spalin minimum Euro 4,a potem płatny wjazd oczywiście tylko dla samochodów spełniających normę czystości spalin.

  • KG

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.01.2011 21:24 ~KG

    Firmy z centrum się wyniosą więc po centrum będą jeżdziły same autobusy i tramwaje które będą puste bo przecież nie będzie tam firm i pracowników. Za to obrzeżne dzielnice zostaną kompletnie sparaliżowane komunikacyjnie bo ludzie będą samochodami omijać centrum a reszta będzie tam jechać do pracy.

    Nie tak dawno zresztą był ustrój w którym z założenia obywatel miał korzystać z komunikacji zbiorowej a nie prywatnej. Była to komuna-nie sprawdziła się. Teraz historia zatacza koło a finał będzie podobny. A kto za to wszystko zapłaci? A no Pan zapłaci i Pani też zapłaci i nieważne czy na tablicach WE czy LLU.

  • lieber

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.01.2011 21:20 ~lieber

    Nie potrafie zrozumiec tych kretynow. Jak mozna warszawe z jedna linia metra porownywac do londynu. Tu nie ma co porownywac
    Przede wszystkim nalezaloby zaczac od synchronizacji swiatel bo to co sie dzieje na ulicach to jakis koszmar. SA miejsca w warszawie, ktore sie kibluja nawet poza godzinami szczytui przy malym natezeniu ruchu. Nalezaloby przedluzyc czesc ulic, ktore sie koncza w szczerym polu zamiast laczyc sie z innymi arteriami np ul. woronicza.
    Kolejny temat rzeka to metro. Dlaczego nasi decydenci uparli sie, ze musi byc pod ziemia. Nalezaloby stwozyc siec z istniejacej sieci tramwajowej i pociagow podmiejskich. Tam gdzie mozna schowac pod ziemie. Takim sposobem w ciagu kilku lat przynajmniej metro mozna by bylo porownywac do metra w innych europejskich aglomeracjach. Ale ja rozumiem naszych nieudacznych urzedasow, im wiekszy burdel tym wiecej pieniedzy przechodzi przez ich lapy i mozna cos zachachmecic dla siebie. Nie tedy droga panowie.

  • brum

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.01.2011 21:12 ~brum

    Popieram większość działań Siskom bo przynajmniej ktoś patrzy co robi w mieście władza z komunikacją.
    Jednak nie mogę nie skomentować tego inaczej niż w poniższy sposób.
    Wiecie jaka jest różnica między tymi panami? Między Rafałem Antczakiem z Deloitte i Janem Jakielem ze stowarzyszenia Siskom?
    Pan Antczak był w Londynie i większości liczących się światowych stolic. Pracował w części z nich i poruszał się tam samochodem jak i komunikacją miejską. Jest poza tym związany z Deloitte, jedną z nielicznych firm z branży która nie zalicza wpadek, a jej raporty i audyty są popartymi faktami wykładaniami w wielu dziedzinach.
    Pan Jakiel zna się też na tym co robi. Jednak on nie miał kilku spotkań pod rząd w Londynie z poważnymi klientami biznesowymi na które musiał zdążyć, nie odpowiadał w życiu za czyjeś pieniądze i nie był w nawet połowie liczących się biznesowo miejsc na świecie z porównaniu do pierwszego z panów. Ale mimo to krytykuje kogoś z większą wiedzą i zapada się w szale buspasów.
    Ja jednak uwierzę profesjonaliście, panu Rafałowi. A Pan Jan miał okazję czegoś się nauczyć, m.in. jak się robi profesjonalne raporty i analizy. Analizy które Deloitte zrobił bo uważał za istotne, choć jego działalność ma zupełnie inny cel. Podczas gdy powołany w tym celu Siskom nie zrobił (razem z miastem malującym buspasy) w tym czasie NIC.

  • tnbm, wyborca JKM

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.01.2011 21:10 ~tnbm, wyborca JKM

    Pan Jan Jakiel, rodowity aż od siedmiu lat warszawiak (http://www.siskom.waw.pl/siskom-zarzad.htm)
    znów nas raczy tymi bzdurami o konieczności promowania komunikacji miejskiej.

    Takie numery to se rób krakusie w swoim KR, do którego Cię zresztą wkrótce warszawscy kierowcy przegonią. NIE DLA OPŁAT ZA WJAZD DO CENTRUM!!!

  • erki

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.01.2011 20:56 ~erki

    Popieram również. LU i podobne za wjazd opłata !!!!!!!

  • me

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.01.2011 20:53 ~me

    Jestem z Mokotowa jak kupiłem samochód z LLU to życia nie miałem na drodze przez takich jak Ty!

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »