Ta droga ma połączyć Dolny i Górny Mokotów

  • vcs

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.11.2017 17:58 ~vcs



    emszóstka~emszóstka

    Popieram rezygnację z zatok autobusowych. Usprawni to płynność i bezpieczeństwo ruchu.
    TymStanisław~TymStanisław


    Upłynnianie ruchu przez blokowanie ulicy autobusem, do którego wsiadają pasażerowie.

    Bareja byłby dumny...
    wilhelmi~wilhelmi


    Zaskoczę Cię. W drogownictwie nic nie jest takie jak się wydaje i jak podpowiada instynkt i intuicja. A ileż to paradoksów istnieje. To prawdziwa nauka! :-)


    To ja też zaskoczę. W Warszawie są już takie ulice bez zatoczek. Autobusy koszmarnie blokują i spowalniają tam ruch. Nie musi się nic wydawać,logika tu nie myli.

  • Rocco

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.11.2017 17:18 ~Rocco

    Zaległości to faktycznie mamy, ale głownie w mentalności: jakieś 30 lat.
    Ale nie martw się - twoje dzieci już to zrozumieją.

  • wilhelmi

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.11.2017 16:45 ~wilhelmi


    emszóstka~emszóstka

    Popieram rezygnację z zatok autobusowych. Usprawni to płynność i bezpieczeństwo ruchu.
    TymStanisław~TymStanisław


    Upłynnianie ruchu przez blokowanie ulicy autobusem, do którego wsiadają pasażerowie.

    Bareja byłby dumny...


    Zaskoczę Cię. W drogownictwie nic nie jest takie jak się wydaje i jak podpowiada instynkt i intuicja. A ileż to paradoksów istnieje. To prawdziwa nauka! :-)

  • zoex

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.11.2017 16:42 ~zoex

    Jeżeli już Ratusz musi wydawać jakieś pieniądze na nowe drogi, zamiast wszystko inwestować w rozbudowę metra, to niech chociaż Ratusz zamówi u matematyków z Uniwersytetu Warszawskiego analizy numeryczne rozkładu ruchu w Warszawie wraz z propozycjami jakie inwestycje i jakie nowe połączenia w pierwszej kolejności dobudować do istniejącego układu drogowego, tak aby przy najniższych kosztach uzyskać optymalne rozwiązania.

  • TymStanisław

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.11.2017 16:25 ~TymStanisław

    emszóstka~emszóstka

    Popieram rezygnację z zatok autobusowych. Usprawni to płynność i bezpieczeństwo ruchu.


    Upłynnianie ruchu przez blokowanie ulicy autobusem, do którego wsiadają pasażerowie.

    Bareja byłby dumny...

  • fdf

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.11.2017 16:19 ~fdf

    Skoro będzie łączyć się z Dolną to wąskie gardło pozostanie, gdzie tu sens tej drogi ?

  • Armagedon

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.11.2017 16:19 ~Armagedon


    Zdecydowanie tak!
    Dokładnie jak na Odyńca.


    emszóstka~emszóstka

    Popieram rezygnację z zatok autobusowych. Usprawni to płynność i bezpieczeństwo ruchu. Zatoka jest to nie tylko kosztowna ze względu na wykup gruntów i dodatkową budowę - przeszkoda architektoniczna, ale też problem, żeby z takiej zatoki autobus wrócił z powrotem na ulicę, bo zdarzają się kierowcy, którzy autobusu nie chcą wpuścić i przez to są potem opóźnienia. Miejsc bez zatok autobusowych jest i tak bardzo mało, dlatego myślę, że nikomu korona z głowy nie spadnie jak się będzie musiał za autobusem zatrzymać na 30 sekund.
    Jaty~Jaty



    A co lekarz na to?

  • Karolina 80

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.11.2017 16:14 ~Karolina 80

    co za bezsensowny pomysł, żeby zamykać jeszcze bardzie gardło Dolnej, przecież Idzikowskiego to ulica którą można elegancko rozbudować i zrobić fajny klimatyczny przejazd na Sobieskiego czy Beethovena i Siekierkowski, tylko niestety trzeba wygonić patologie, bejów, narkomanów z ogródków działkowych, zresztą te ogródki najlepiej zlikwidować na rzecz parku Arkadia bo to naprawdę fajne miejsce, można by go powiększyć zrobić coś dla ludzi. Jest możliwość zrobienia tunelu jak i estakady dla trasy np 50 metrów nad ziemią, coś co będzie miało sens dla ruchu, a sam projekt będzie ciekawy, ale cóż nasze władze Warszawy wolą wybierać najbardziej prostackie, absurdalne, bezsensowne architektonicznie projekty tak jak na przykład zardzewiała kładka za 50 milionów. I niech mi nikt nie mówi że tych działek ogródkowych nie da się ruszyć.

  • Jaty

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.11.2017 15:19 ~Jaty

    Zdecydowanie tak!
    Dokładnie jak na Odyńca.


    emszóstka~emszóstka

    Popieram rezygnację z zatok autobusowych. Usprawni to płynność i bezpieczeństwo ruchu. Zatoka jest to nie tylko kosztowna ze względu na wykup gruntów i dodatkową budowę - przeszkoda architektoniczna, ale też problem, żeby z takiej zatoki autobus wrócił z powrotem na ulicę, bo zdarzają się kierowcy, którzy autobusu nie chcą wpuścić i przez to są potem opóźnienia. Miejsc bez zatok autobusowych jest i tak bardzo mało, dlatego myślę, że nikomu korona z głowy nie spadnie jak się będzie musiał za autobusem zatrzymać na 30 sekund.

  • srocco

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.11.2017 15:10 ~srocco

    [/cytat_2737162]
    Czyli chodzi wyłącznie o to, żeby dokopać kierowcom. Czy te metody są proste i skuteczne? Nie, są jedynie złośliwe. Nie poprawia to w żaden sposób bezpieczeństwa, za to bezsensownie generuje korki. Tyle, że te ekooszołomy zapominają o jednym - w którymś momencie następuje punkt przegięcia. I przyjdzie ktoś, kto na głosach wpienionych kierowców wygra wybory. I zobaczymy co wtedy będzie:)).
    [/cytat_2737203]
    chodzi też o to by karetka, straż pożarna czy policja utknęły w korkach. Żeby pacjent umarł, dom spłonął, złodziej uciekł
    [/cytat_2737262]
    Właśnie korki będą stopniowo zanikać, z uwagi na to, że jazda samochodem będzie nieopłacalna - również czasowo.
    [/cytat_2737300]
    Ale zdajesz sobie oczywiście sprawę, że autobus tez będzie stał w korku na tej ulicy? ehh ludzie, ludzie
    [/cytat_2737330]
    Nie będzie stały - korki będą stopniowo zanikały, bo ludzie przesiądą się z prywatnych samochodów do komunikacji miejskiej, wobec braku korzyści jeżdżenia samochodami...
    [/cytat_2737392]
    Ludzie się nie przesiądą do komunikacji. Na Dolnej korki jak były, tak są i mają się "dobrze" - i jakoś się ludzie do autobusów nie przesiedli. Ale kombinuj dalej:))
    [/cytat_2737415]
    To może inaczej: otyłości nie leczy się poprzez popuszczanie pasa...
    Czy takie zobrazowanie wystarczy już do zrozumienia istoty problemu?
    [/cytat_2737446]
    Aha, a Ty chcesz leczyć otyłość zaciskaniem pasa? No to jedyne co możesz od tego dostać, to zaparć. Miasto nie jest z gumy. Ale komunikacja też nie jest. Więc jak jesteś taki ekspert to wepchnij choćby 20 tys. kierowców do metra w godzinach szczytu i wtedy pogadamy. Jak będziemy mieli 10 linii metra i 200km obwodnicy jak Berlin, to wtedy możesz coś obrazować. Bo póki co w kwestii ilości i jakości dróg mamy ogromne zaległości. Czy takie zobrazowanie wystarczy już do zrozumienia istoty problemu?

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »