Ta droga ma połączyć Dolny i Górny Mokotów

  • res

    zgłoś naruszenie odpowiedz 10.11.2017 13:39 ~res





    emszóstka~emszóstka

    Popieram rezygnację z zatok autobusowych. Usprawni to płynność i bezpieczeństwo ruchu.
    TymStanisław~TymStanisław


    Upłynnianie ruchu przez blokowanie ulicy autobusem, do którego wsiadają pasażerowie.

    Bareja byłby dumny...
    wilhelmi~wilhelmi


    Zaskoczę Cię. W drogownictwie nic nie jest takie jak się wydaje i jak podpowiada instynkt i intuicja. A ileż to paradoksów istnieje. To prawdziwa nauka! :-)
    vcs~vcs


    To ja też zaskoczę. W Warszawie są już takie ulice bez zatoczek. Autobusy koszmarnie blokują i spowalniają tam ruch. Nie musi się nic wydawać,logika tu nie myli.

    leczo~leczo


    Tak, tak... autobus zatrzymał się na 20 sekund na przystanku i spowodował KOSZMARNE zablokowanie drogi. A ile samochodów w tym czasie mogłoby przejechać 5-6? Zatoki powinny być naprawdę przemyślane i budowane tam, gdzie jest duże natężenie ruchu. Na zwykłej ulicy jednojezdniowej czasami nie ma sensu wydawać kasy podatnika i robić rozpierduchy, żeby wybudować zatokę...

    Nie na 20 sekund, tylko na 3 - 4 minuty. W tym czasie może przejechać kilkadziesiąt samochodów, a tak stoją i robi się korek.

  • mieszkaniec

    zgłoś naruszenie odpowiedz 10.11.2017 09:37 ~mieszkaniec



    erw~erw

    Zamiast dwóch pasów lepiej jeden plus parking równoległy, bo bydło znowu chodniki poniszczy.
    mieszkaniec~mieszkaniec


    Absolutna racja. Po dwa pasy, na jednym parking.
    MJK~MJK


    Dzwoniłem przed chwilą do UM.
    Projekt zawiera pasy zieleni, dwie ścieżki rowerowe, chodniki. Nie zawiera miejsc postojowych.

    Samochodu nie dotykam, jeżdżę rowerem, ale z przyjemnością zrezygnuję z jednej ścieżki rowerowej w imię miejsc postojowych (mieszkam na osiedlu i znam jego problemy).

    Wysyłajcie proszę maile do ZDM w tej sprawie. Sam już też atakuję. Nie wiadomo czy odbędą się konsultacje społeczne, ale jeżeli tak to nie bądźmy bierni!


    Parking (najlepiej prostopadły) od strony Konduktorskiej jest niezbędny - trzeba o niego walczyć!

  • Michał800

    zgłoś naruszenie odpowiedz 10.11.2017 09:22 Michał800




    goostav234~goostav234

    To powinny być 2x2 pasy i oczywiście jeśli ma sie tam pchać autobus to zatoki autobusowe które by nie blokowały ruchu. Ścieżek rowerowych nie ma sensu budować bo patrzcie na ulice zrobiło sie nieco chłodniej i roweraków nie ma Amen.
    krzysiekkkxx~krzysiekkkxx


    sobie zrob pod nosem 2 x2 pasy ruchu. mieszkam w tych blokach obok i nie życze sobie żadnej drogi!
    goostav234~goostav234


    Jedne lewus nie będzie blokował miasta bo miasto to nie lewusy nie społecznocniki tylko 3 miliony mieszkańców! Dość blokowania rozbudowy dróg zwłaszcza tam gdzie rezerwa pod trase była od lat. Chcemy szybkich tras i połączeń międzydzielnicowych!
    Impreza~Impreza

    Popieram, olać lewusów i bu-do-wać!

    Nie ma mowy o budowie. Samochodziarze nie będą nam smrodzić. Jak nie chcą stać w korkach, to niech się przesiądą do autobusów lub na rowery. Olać prawusów, budowy nie będzie!

  • MJK

    zgłoś naruszenie odpowiedz 10.11.2017 09:10 ~MJK


    erw~erw

    Zamiast dwóch pasów lepiej jeden plus parking równoległy, bo bydło znowu chodniki poniszczy.
    mieszkaniec~mieszkaniec


    Absolutna racja. Po dwa pasy, na jednym parking.


    Dzwoniłem przed chwilą do UM.
    Projekt zawiera pasy zieleni, dwie ścieżki rowerowe, chodniki. Nie zawiera miejsc postojowych.

    Samochodu nie dotykam, jeżdżę rowerem, ale z przyjemnością zrezygnuję z jednej ścieżki rowerowej w imię miejsc postojowych (mieszkam na osiedlu i znam jego problemy).

    Wysyłajcie proszę maile do ZDM w tej sprawie. Sam już też atakuję. Nie wiadomo czy odbędą się konsultacje społeczne, ale jeżeli tak to nie bądźmy bierni!

  • mieszkaniec

    zgłoś naruszenie odpowiedz 10.11.2017 06:19 ~mieszkaniec

    erw~erw

    Zamiast dwóch pasów lepiej jeden plus parking równoległy, bo bydło znowu chodniki poniszczy.


    Absolutna racja. Po dwa pasy, na jednym parking.

  • mieszkaniec

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.11.2017 22:49 ~mieszkaniec

    AdiWawa~AdiWawa

    No wszystko fajnie, tylko co z wąskim gardłem Puławska/Dolna???


    Jak rozładuje się odpływ pojazdów z Dolnej na 2 ulice, to i przez wąskie gardło przejedzie więcej pojazdów.

  • AdiWawa

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.11.2017 20:36 ~AdiWawa

    No wszystko fajnie, tylko co z wąskim gardłem Puławska/Dolna???

  • Impreza

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.11.2017 20:14 ~Impreza



    goostav234~goostav234

    To powinny być 2x2 pasy i oczywiście jeśli ma sie tam pchać autobus to zatoki autobusowe które by nie blokowały ruchu. Ścieżek rowerowych nie ma sensu budować bo patrzcie na ulice zrobiło sie nieco chłodniej i roweraków nie ma Amen.
    krzysiekkkxx~krzysiekkkxx


    sobie zrob pod nosem 2 x2 pasy ruchu. mieszkam w tych blokach obok i nie życze sobie żadnej drogi!
    goostav234~goostav234


    Jedne lewus nie będzie blokował miasta bo miasto to nie lewusy nie społecznocniki tylko 3 miliony mieszkańców! Dość blokowania rozbudowy dróg zwłaszcza tam gdzie rezerwa pod trase była od lat. Chcemy szybkich tras i połączeń międzydzielnicowych!

    Popieram, olać lewusów i bu-do-wać!

  • erw

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.11.2017 19:04 ~erw

    Zamiast dwóch pasów lepiej jeden plus parking równoległy, bo bydło znowu chodniki poniszczy.

  • leczo

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.11.2017 18:46 ~leczo




    emszóstka~emszóstka

    Popieram rezygnację z zatok autobusowych. Usprawni to płynność i bezpieczeństwo ruchu.
    TymStanisław~TymStanisław


    Upłynnianie ruchu przez blokowanie ulicy autobusem, do którego wsiadają pasażerowie.

    Bareja byłby dumny...
    wilhelmi~wilhelmi


    Zaskoczę Cię. W drogownictwie nic nie jest takie jak się wydaje i jak podpowiada instynkt i intuicja. A ileż to paradoksów istnieje. To prawdziwa nauka! :-)
    vcs~vcs


    To ja też zaskoczę. W Warszawie są już takie ulice bez zatoczek. Autobusy koszmarnie blokują i spowalniają tam ruch. Nie musi się nic wydawać,logika tu nie myli.



    Tak, tak... autobus zatrzymał się na 20 sekund na przystanku i spowodował KOSZMARNE zablokowanie drogi. A ile samochodów w tym czasie mogłoby przejechać 5-6? Zatoki powinny być naprawdę przemyślane i budowane tam, gdzie jest duże natężenie ruchu. Na zwykłej ulicy jednojezdniowej czasami nie ma sensu wydawać kasy podatnika i robić rozpierduchy, żeby wybudować zatokę...

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »