Informacje

03.01.2019 09:36 na marszałkowskiej

Zderzenie tramwajów w centrum. Ranni

SERWISY:

Dwa tramwaje zderzyły się w centrum. Składy jeździły objazdami. Policja informuje o rannych.

Do wypadku doszło przed skrzyżowaniem Marszałkowskiej i Królewskiej. Policja zgłoszenie otrzymała chwilę po godzinie 9.00.

- Zderzyły się składy linii 4 i 15 - podała Małgorzata Wersocka z wydziału prasowego Komendy Stołecznej Policji.

Jak dodała, są osoby ranne.

 

Utrudnienia

- Ruch kołowy odbywa się normalnie, ale są utrudnienia w kursowaniu tramwajów - ostrzegała przed godziną 10 policjantka.

Jak z kolei informował Zarząd Transportu Miejskiego, tramwaje linii 4, 15, 18, 35 w kierunku południowym jeździły objazdami.

Ponadto uruchomiono zastępczą linię autobusową Z kursująca tylko w kierunku południowym na trasie:

Muranowska 04 > Gen. Andersa > Marszałkowska > Metro Politechnika.

Zderzenie na Woli

Dzień wcześniej, na Woli doszło do zderzenia dwóch tramwajów. Poszkodowanych zostało kilkanaście osób. Pierwszą informację i zdjęcia otrzymaliśmy na Kontakt 24:

kz/pm

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • wawa

    zgłoś naruszenie odpowiedz 04.01.2019 14:03 ~wawa






    waz~waz

    Niektórzy nadal twierdzą że tramwaj to najlepsza alternatywa dla transportu.Wszystkie zatrzymania transportu szynowego(tramwaj,metro)i tak muszą zastąpić autobusy,więc dlaczego takie parcie na tramwaje...
    ech~ech

    bo są tańsze w eksploatacji i nie emitują zanieczyszczeń
    rgrrg~rgrrg


    Autobusy elektryczne też nie. I nie, nie są tańsze. Utrzymanie infrastruktury kosztuje majątek. Są o wiele droższe od autobusów. To nie tylko koszt wozów ale i utrzymania torów i trakcji.
    iv6~iv6

    A widziałeś autobus w wieku niektórych naszych tramwajów, który byłby w stanie wyjechać na trasę? Ano właśnie. Drogi też trzeba remontować. Zobacz jak wygląda Krakowiskie gdy te Twoje tanie autobusy po nim pojeździły.

    Faktem jest, że elastyczność transportu szynowego jest tragiczna. Jedna stłuczka i nie ma przejazdu. No ale kto co lubi.
    wfef~wfef


    Pojazdy szynowe mają dłuższą żywotność, ale są droższe. Jednak autobus elektryczny pojedzie po zwykłej drodze, dziurę ominie, zawalidrogę także. Tramwaj na złej jakości torach się wykolei a byle zaparkowana osobówka zablokuje całą linię. W ramach oszczędności należałoby przejść na autobusy elektrycznie które jeździłyby po zalanych asfaltem torowiskach (utwardzony teren jest, tak naprawdę żadnych inwestycji).
    Piękny Roman~Piękny Roman

    Oho, nowy rok, nowa władza to i nowi naganiacze od producentów autobusów.
    Już jeden taki kiedyś się produkował i jakoś stosunkowo szybko zniknął.

    Na razie widać głównie naciągaczy tramwajowych. Tramwaj to taki drogi miś na nowe czasy.

  • Piękny Roman

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.01.2019 22:49 ~Piękny Roman





    waz~waz

    Niektórzy nadal twierdzą że tramwaj to najlepsza alternatywa dla transportu.Wszystkie zatrzymania transportu szynowego(tramwaj,metro)i tak muszą zastąpić autobusy,więc dlaczego takie parcie na tramwaje...
    ech~ech

    bo są tańsze w eksploatacji i nie emitują zanieczyszczeń
    rgrrg~rgrrg


    Autobusy elektryczne też nie. I nie, nie są tańsze. Utrzymanie infrastruktury kosztuje majątek. Są o wiele droższe od autobusów. To nie tylko koszt wozów ale i utrzymania torów i trakcji.
    iv6~iv6

    A widziałeś autobus w wieku niektórych naszych tramwajów, który byłby w stanie wyjechać na trasę? Ano właśnie. Drogi też trzeba remontować. Zobacz jak wygląda Krakowiskie gdy te Twoje tanie autobusy po nim pojeździły.

    Faktem jest, że elastyczność transportu szynowego jest tragiczna. Jedna stłuczka i nie ma przejazdu. No ale kto co lubi.
    wfef~wfef


    Pojazdy szynowe mają dłuższą żywotność, ale są droższe. Jednak autobus elektryczny pojedzie po zwykłej drodze, dziurę ominie, zawalidrogę także. Tramwaj na złej jakości torach się wykolei a byle zaparkowana osobówka zablokuje całą linię. W ramach oszczędności należałoby przejść na autobusy elektrycznie które jeździłyby po zalanych asfaltem torowiskach (utwardzony teren jest, tak naprawdę żadnych inwestycji).

    Oho, nowy rok, nowa władza to i nowi naganiacze od producentów autobusów.
    Już jeden taki kiedyś się produkował i jakoś stosunkowo szybko zniknął.

  • ToSieZwolnij

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.01.2019 19:32 ~ToSieZwolnij

    marylou~marylou

    jest jakiś problem w wyszkoleniu motorniczych- chyba kierowcy z bmw i audi poszli do pracy w Tramwajach Warszawskich, bo codziennie jakiś tramwajowy dzwon!

    Tak właśnie działa zarządzenie popularną metodą " nikt nie każe ci pracować, jak coś ci się nie podoba to się zwolnij".
    Wyszkoleni pracownicy z doświadczeniem na stanowisku motorniczego zwalniają się z pracy a na ich miejsce spółka zatrudnia coraz to nowych kandydatów... którzy zwalniają się gdy tylko zostaną przeszkoleni i nabiorą trochę doświadczenia na mieście.
    I tak w kółko :)

    Przecież sami promujecie taki model na rynku pracy :)
    I przez to macie taką samą sytuację w niemal każdej branży: poczynając od kasjerek i kierowców komunikacji miejskiej a na lekarzach i nauczycielach kończąc. Bo okazuje się, że jednak nie każdy bezrobotny może usiąść na kasie i nie każdy kandydat będzie potrafił bezpiecznie kierować po mieście czterdziestotonowym tramwajem.
    Uczcie się, bo właśnie odbieracie cenną lekcję :)))

  • Naczelnik

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.01.2019 18:00 ~Naczelnik

    Wodzu Prowadź Nas~Wodzu Prowadź Nas

    A gdzie był wtedy Naczelnik Państwa ???

    Był za nasze pieniądze wożony rządową limuzyną, albo siedział w norze i głaskał kota.

  • Krzysiek

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.01.2019 17:23 ~Krzysiek


    Mira~Mira

    O wypadkach samochodów się już nie mówi bo tak bardzo nam spowszedniały... Ciekawe jakie są proporcje pomiędzy ilością wypadków samochodowych, a komunikacji miejskiej. 100 do 1?
    jaa~jaa

    to jest Badzo ciekowaniw pytanie ile jest wypadków ztm w stosunku do ilości pojazdów a jak to sie ma w przyadku osobówek ? czy koś ma jakeś dane


    A dlaczego w stosunku do liczby pojazdów a nie np. liczby pasażerów?

  • Król w Żółci

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.01.2019 17:13 ~Król w Żółci

    Sprawa jest prosta: motorniczemu bardziej opłaca się zaryzykować raz na jakiś czas dzwona, niż jeździć ostrożniej, zachowywać większy odstęp od poprzedniego wozu i przez to nie wyrabiać się na żadnych światłach.
    Bo wypadek możesz mieć lub nie, szanse są mniej więcej pół na pół, i z reguły takie ryzyko się opłaca.
    Natomiast jeśli przez swoją ostrożność stale będziesz jeździł opóźniony, to pracę stracisz na 100%, bo na dłuższą metę żaden organizm nie wytrzyma jazdy bez przerwy po dziesięć godzin dziennie. Szczególnie w systemie zmianowym, gdzie co najmniej dwa razy w miesiącu przestawiasz swój zegar biologiczny 12 godzin raz w jedną, raz w drugą stronę.

    Kiedyś w MZK biorytmy motorniczym robili, żeby dostosować im grafik do przewidywanej sprawności psychofizycznej. Dzisiaj pies z kulawą nogą się nie interesuje, czy motorniczy jest przytomny i wypoczęty. Najważniejsze, żeby wypoczęci i broń boże nieprzepracowani byli ważni ludzie od komputerowych tabelek i symulacji, w których wszystko zawsze działa idealnie.

  • marylou

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.01.2019 17:08 ~marylou

    jest jakiś problem w wyszkoleniu motorniczych- chyba kierowcy z bmw i audi poszli do pracy w Tramwajach Warszawskich, bo codziennie jakiś tramwajowy dzwon!

  • wfef

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.01.2019 16:52 ~wfef




    waz~waz

    Niektórzy nadal twierdzą że tramwaj to najlepsza alternatywa dla transportu.Wszystkie zatrzymania transportu szynowego(tramwaj,metro)i tak muszą zastąpić autobusy,więc dlaczego takie parcie na tramwaje...
    ech~ech

    bo są tańsze w eksploatacji i nie emitują zanieczyszczeń
    rgrrg~rgrrg


    Autobusy elektryczne też nie. I nie, nie są tańsze. Utrzymanie infrastruktury kosztuje majątek. Są o wiele droższe od autobusów. To nie tylko koszt wozów ale i utrzymania torów i trakcji.
    iv6~iv6

    A widziałeś autobus w wieku niektórych naszych tramwajów, który byłby w stanie wyjechać na trasę? Ano właśnie. Drogi też trzeba remontować. Zobacz jak wygląda Krakowiskie gdy te Twoje tanie autobusy po nim pojeździły.

    Faktem jest, że elastyczność transportu szynowego jest tragiczna. Jedna stłuczka i nie ma przejazdu. No ale kto co lubi.


    Pojazdy szynowe mają dłuższą żywotność, ale są droższe. Jednak autobus elektryczny pojedzie po zwykłej drodze, dziurę ominie, zawalidrogę także. Tramwaj na złej jakości torach się wykolei a byle zaparkowana osobówka zablokuje całą linię. W ramach oszczędności należałoby przejść na autobusy elektrycznie które jeździłyby po zalanych asfaltem torowiskach (utwardzony teren jest, tak naprawdę żadnych inwestycji).

  • Boom

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.01.2019 16:47 ~Boom


    Boom~Boom

    I znowu zderzenie tramwajów, znowu jakiś samobójca w metrze, znowu coś i coś. Ale ludzie mają jeździć najlepiej tylko komunikacją miejską, bo samochody są złe. Wiwat socjalizm.
    ciekawe~ciekawe

    a jak wszyscy maja jezdzic samochodami to co to jest? wyobraz sobie zeby kazdy kto na co dzien korzysta z komunikacji miejskiej poroszal sie samochodem to by bylo?


    To taka sama sytuacja jakby nagle wszyscy się przesiedli na rowery. Widać już zapomniałeś jaki procentowy udział ma komunikacja miejska w Warszawie. A i tak w dużej części jest beznadziejna. Dwie linie metra wiosny nie czynią.

  • Boom

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.01.2019 16:45 ~Boom


    Boom~Boom

    I znowu zderzenie tramwajów, znowu jakiś samobójca w metrze, znowu coś i coś. Ale ludzie mają jeździć najlepiej tylko komunikacją miejską, bo samochody są złe. Wiwat socjalizm.
    Mira~Mira

    O wypadkach samochodów się już nie mówi bo tak bardzo nam spowszedniały... Ciekawe jakie są proporcje pomiędzy ilością wypadków samochodowych, a komunikacji miejskiej. 100 do 1?




    Jak jest wypadek auta osobowego to jest zaraz laweta i po problemie. Jak jest awaria metra lub tramwajów to jest problem z komunikacją w całej dzielnicy lub nawet w kilku. Skala nieporównywalna.

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »