Informacje

09.09.2014 07:51 utrudnienia w kursowaniu trzech linii

Zderzenie tramwajów na Bemowie

SERWISY:

Na pętli Nowe Bemowo tramwaj linii 23 wjechał w tył drugiego składu tej samej linii.

- Na miejscu jest ekipa techniczna tramwajów, która rozdzieli uszkodzone składu i udrożni ruch na pętli – relacjonował przed 8:00 reporter tvnwarszawa.pl Tomasz Zieliński. Przed godziną 10:00 udało się usunąć rozbite składy.

W zderzeniu nikt nie został ranny. Na razie nie wiadomo jakie są przyczyny zderzenia.

 

bf

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Naczelna

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.09.2014 23:10 ~Naczelna

    Moi drodzy

    Sprzet kupi się nowy,pryetargi już zaklepane do 2025 roku, i premie transwestyow kierujaczch nimi w BUDRZECIE. Pozdro HANIA

  • qwerty

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.09.2014 20:48 ~qwerty


    ttw~ttw

    Bezpodstawne ograniczenia prędkości są dlatego zastosowane, żeby łapać jak najwięcej motorniczych na jej przekraczaniu i ich za to karać odebraniem premii.
    bronek~bronek

    To niech sobie zarząd lepiej znajdzie inne źródło przychodów, bo jak tak dalej pójdzie, to pasażerowie raz na zawsze podziękują tramwajom za usługi. Autobusy i samochody krócej stoją w korkach, niż tramwaj doczołga się do następnego przystanku. I może ratusz też niech się zastanowi, czy warto inwestować w środek transportu, który podobno musi zwalniać na każdym skrzyżowaniu i na każdym mostku do 10km/h! A może jednak wcale nie musi?


    Tramwaj zdecydowanie najwolniejszy, ma prędkość średnią 17,2km/h
    natomiast autobusy 20,8km/h, ekspresowy 32km/h !!!

    A przypominam, że to prędość średnia, a autobusy w większośći nie korzystają przecież z bus-pasów, natomiast torowiska są w 95% wydzielone !!!
    Czyli tramwaj mimo wydzielonego pasa i tak jest wolniejszy od autobusu na niewydzielonym pasie.

    Dane z numeru iZTM 10

  • mustaffa

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.09.2014 20:40 ~mustaffa

    Rurex~Rurex

    spece od tramwajów sie wysypali. Długa przerwa w gimnazjum?

    Widzę że nie "spece", a ludzie którzy jeżdżą tymi tramwajami. "SPECE" z gimnazjum nie mają pojęcia co się dzieje na zapleczu w TW, jak kierownictwo robi wszystko żeby po jakimś "wóz w wóz" robią wszystko żeby była wina motorniczego, a nigdy tramwaju. Nie mają pojęcia jak obecny wszędzie Nadzór Ruchu trzepię fotki z laserowego fotoradaru na polecenie przełożonych którzy - dosłownie każą im - ( pod rygorem służbowym) walić foty jak tylko się da żeby motorowi nie wzięli premi, a wszystko dzięki zarządowi TW, którzy nie wiedzą jak uciec z płacenia premii za punktualność, bo zabrać - to nie ładnie wygląda. Więc reasumując: ci gimnazjaliści pewnie wiedzą doskonale że naprawy tramwajów są lipne i pieniądze wydane na nowe SWINGI są pieniędzmi wyrzuconymi w błoto.

  • grrrrrrr

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.09.2014 20:07 ~grrrrrrr

    Symforyn Dzierzbięta~Symforyn Dzierzbięta

    Tramwaje Warszawskie- przyjazne ludziom i miastu. Szkoda, że nie uważają swoich pracowników za ludzi i powoli wprowadzają jakieś metody zarządzania personelem rodem ze spółek typu "Jacenty Kieliszek Limited", ręczne sterowanie i utrudnianie życia szeregowym pracownikom.

    Dopóki prezes Karos miał w firmie coś do powiedzenia, wszystko jakoś działało a pracownicy byli traktowani jak ludzie. Niestety nowe kierownictwo skutecznie niszczy to, co nasz przezes zdołał w tramwajach zbudować i wyraźnie zdąża w kierunku modelu przedsiębiorstwa reprezentowanego przez "Obóz Pracy - PKS Grodzisk Mazowiecki". Można teraz zapytać pasażerów co sądzą o jakości usług świadczonych przez PKS Grodzisk, albo poczytać w archiwum TVN Warszawa.

  • Symforyn Dzierzbięta

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.09.2014 19:22 ~Symforyn…

    Tramwaje Warszawskie- przyjazne ludziom i miastu. Szkoda, że nie uważają swoich pracowników za ludzi i powoli wprowadzają jakieś metody zarządzania personelem rodem ze spółek typu "Jacenty Kieliszek Limited", ręczne sterowanie i utrudnianie życia szeregowym pracownikom.

  • bronek

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.09.2014 18:17 ~bronek

    ttw~ttw

    Bezpodstawne ograniczenia prędkości są dlatego zastosowane, żeby łapać jak najwięcej motorniczych na jej przekraczaniu i ich za to karać odebraniem premii.

    To niech sobie zarząd lepiej znajdzie inne źródło przychodów, bo jak tak dalej pójdzie, to pasażerowie raz na zawsze podziękują tramwajom za usługi. Autobusy i samochody krócej stoją w korkach, niż tramwaj doczołga się do następnego przystanku. I może ratusz też niech się zastanowi, czy warto inwestować w środek transportu, który podobno musi zwalniać na każdym skrzyżowaniu i na każdym mostku do 10km/h! A może jednak wcale nie musi?

  • ttw

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.09.2014 15:49 ~ttw

    Bezpodstawne ograniczenia prędkości są dlatego zastosowane, żeby łapać jak najwięcej motorniczych na jej przekraczaniu i ich za to karać odebraniem premii.

  • daro306

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.09.2014 12:52 ~daro306

    motorniczy~motorniczy

    W ciągu ostatniego roku, wóz przepuścił mi na hamowaniu więcej razy niż przez całe dziesięć lat pracy w tramwajach! A tabor mieliśmy wtedy dużo starszy i dużo bardziej wyeksploatowany.
    Nie trzeba być mechanikiem, żeby zauważyć związek między zwiększoną zawodnością hamowania a jazdą 10-15-20 km/h.
    Jeżdżenie 10-15-20 km/h wymusza ciągłe cykanie jazdy, a to jak sami uczą na kursie, dewastuje sprzęt.
    Czy był ostatnio choć jeden dzień, żeby jakaś stopiątka nie zjechała z miasta na hamowanie?
    Czy to zbieg okoliczności, że na Śląsku i w Łodzi, gdzie jeździ się 10-20 km/h jak ostatnio w Warszawie, sprzęt jest w tak opłakanym stanie, że nie sposób przejeździć całej zmiany bez jakiejś awarii?
    Tylko, że na Śląsku i w Łodzi uzasadnieniem jest opłakany stan torowisk a u nas tylko chore widzimisię kierownictwa.
    Jak nie pozdejmujecie tych kretyńskich ograniczeń prędkości i nie podwyższycie do jakiegoś rozsądnego poziomu dozwolonej prędkości na rozjazdach, to rozwalimy wam sprzęt wart setki milionów złotych w drobny mak!
    Przez tyle lat można było bezpiecznie przejechać na wprost 30km/h przez rozjazdy a teraz nagle co, zwrotnice i rozjazdy są robione z tektury?


    Brawo ktoś w koncu u prawde napisał co sie dzieje w tym bałaganie TW

  • Tram

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.09.2014 12:38 ~Tram


    Tram~Tram

    Te stare trupy po NG III (niby remoncie) przepuszczają na hamowaniu, to kolejny taki przypadek, ale nikt z "góry" się do tego nie przyzna
    Dzik~Dzik

    To niech dół zadziała bo od gadanie nikomu jeszcze nic dobrego nie przyniosło:
    Prokuratura Rejonowa Warszawa-Wola
    ul. Ciołka 14
    01-402 Warszawa


    A może którys z DZIEWIĘCIU związków zawodowych zadziałał by w imieniu DOŁU bo samemu to można co najwyżej wpaść w taki i nic więcej. Zgłaszanie mistrzom zaplecza technicznego to jak groch o ścianę...

  • eryk

    zgłoś naruszenie odpowiedz 09.09.2014 11:49 ~eryk

    dopiero początek poczekajmy jak listki spadną

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »