Informacje

30.07.2013 10:00 ruch zablokowany na kilkadziesiąt minut

Zderzenie "23" z "26" na Kercelaku

SERWISY:

Na kilkadziesiąt minut zablokowany był ruch tramwajowy na Kercelaku po zderzeniu dwóch tramwajów. Zdjęcie otrzymaliśmy na Kontakt 24 od Anny.

- O godz. 9.09 na skrzyżowaniu al. Solidarności i ul. Towarowej doszło do kolizji dwóch tramwajów linii 23 i 26 - poinformował Michał Powałka, rzecznik Tramwajów Warszawskich. Jak dodał, nikt nie został ranny.

Za to pasażerowie musieli uzbroić się w cierpliwość. Tramwaje nie mogły skręcić z ul. Towarowej w al. Solidarności i z al. Solidarności w ul. Towarową.

- Utworzył się korek tramwajowy w al. Solidarności od strony pl. Bankowego - relacjonował Marcin Gula, reporter tvnwarszawa.pl.

9 linii na objazdy

Jak informował Zarząd Transportu Miejskiego po kolizji linie tramwajowe: 1, 8, 10, 20, 22, 23, 24, 26, 78 jeździły objazdami.

Przed 10.00 ruch tramwajowy został wznowiony.

su/par

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • zoran

    zgłoś naruszenie odpowiedz 31.07.2013 07:40 ~zoran

    Piąte pokolenie~Piąte pokolenie

    Oj, ludzie z prowincji, nie macie pojęcia o tym, o czym mówicie, a jak zwykle bez poczucia obciachu te swoje sołtysowe mądrości prawicie... Nie widzicie szerszego kontekstu funkcjonowania większego miasta, bo i też wasze myślenie jest ograniczone do rozmiaru łąki, jednego skrzyżowania, (niekoniecznie z sygnalizacją świetlną) i trzech chałup na krzyż... No i do waszego życiowego osiągnięcia-własnego samochodu, fetysza do pokazania całej wiosce. A tramwaj przeżywa renesans w całej Europie ze względów, o których nie chce mi się nawet tutaj i teraz pisać... A wy nauczcie się dużego miasta! I jeździć po nim! Do książek, a później dyskutować!


    Budujcie więcej tramwajów, zabierajcie autobusy i róbcie ludziom problemy. Przecież nie ma dnia, żeby jakiś tramwaj nie miał z czymś kolizji, co oczywiście skutkuje zablokowaniem toru i wielkim korkiem. Zamiast tego powinno się budować buspasy i kupować autobusy elektryczne, mają one tę najważniejszą zaletę tramwaju, czyli ekologiczność i tańszą eksploatację, a dzięki temu, że jeżdżą po jezdni, w razie kolizji można je wyminąć.
    [/cytat_1612141]
    Dokładnie. A ściślej proponowałbym trolejbusy, które po zakończeniu trakcji będa w stanie pojechać dalej na akumulatorze. I wraz z klasycznymi autobusami należy to wpuścić w specjalny pas w miejscu obecnego torowiska, a klasyczne autobusy spalinowe stopniowo wycofywać i zastepowac elektrycznymi.
    [/cytat_1612205]


    Poprawiło Ci się ?
    To teraz podaj jakieś merytoryczne argumenty albo zatkaj paszczę szczeniaku. Rozumiem że pięć pokoleń temu twoi przodkowie zeszli z drzewa ?

  • antyidiota

    zgłoś naruszenie odpowiedz 31.07.2013 00:04 ~antyidiota

    @Piąte pokolenie
    blablabla, nabiadoliłeś się, a żadnych konkretów. Co z tego, że tramwaje przeżywają renesans? Przeżywają, bo głupia Unia ma taką politykę transportową i dopłaca do rozwijania sieci tramwajowych, ale wcale nie znaczy, że to mądre posunięcie tak jak niemądre było robienie z marchwi owocu. Daj konkrety, gdzie ten szerszy kontekst funkcjonowania miasta? Gdzie ktoś mówi o prywatnych samochodach? Wszyscy chcemy dobrej komunikacji publicznej, czyli takiej, którą można pewnie jeździć a nie codziennie martwić się, czy tramwaj na pewno dojedzie, bo może gdzieś była kolizja i oczywiście pół miasta sparaliżowane.

  • Struś pędziwiatr

    zgłoś naruszenie odpowiedz 30.07.2013 20:05 ~Struś pędziwiatr

    Zbyniek~Zbyniek

    Zmień dilera. Piszesz od rzeczy, nie masz dowodów i nic z tego nie wynika oprócz jakiś dziecięcych przepychanek.

    Szefie, dawaj katy na stół, pokaż nagrania, do wody, rozmowę z motorniczym. Ja znam trzech i żaden nie potwierdza Twoich bredni a po TW jadą jak po szynach.

    Też znam trzech motorniczych i Regulamin Wynagradzania TW bo chciałem się tam zatrudnić. Na szczęście mi przeszło. Na autobusach płacą wprawdzie psie pieniądze, ale przynajmniej nie karzą nas finansowo za opóźnienia. I jak koledze z tyłu się bardzo spieszy to zawsze może mnie wyprzedzić zamiast robić dziką awanturę. Ile razy widziałem jak na Nowym Bemowie jeden motorniczy wyskakiwał do drugiego z mordą, że go opóźnił 4 minuty! Ekspedytora też tam mają jakiegoś nerwowego, potrafi wyjść i drzeć się na motorniczych aż się pasażerowie chowają. I co z tego że mają trochę wyższą stawkę godzinową. Dla mnie to jest dom wariatów i trzeba być wariatem, żeby tam się zatrudnić

  • Zbyniek

    zgłoś naruszenie odpowiedz 30.07.2013 18:50 ~Zbyniek


    Obserwatoe~Obserwatoe

    Wina leży po stronie kierującego tramwajem linii 26 to on nie przestawił zwrotnicy po tym jak przed nim tramwaj 78 skręcił w ulicę obozową. Tak to jest jak się jeździ na pamięć....
    Struś pędziwiatr~Struś pędziwiatr

    To nie jest kwestia jazdy na pamięć tylko pośpiechu!!! Motorniczy na pewno starał się zdążyć na światło i nie poświęcił dostatecznie dużo uwagi zwrotnicy.

    Dlaczego tak się spieszył? Bo jak się opóźni, to mu kierownik potrąci z wypłaty kilkaset złotych. A jak opóźni jeszcze kolegę z tyłu, to będzie miał dodatkowo awanturę na pętli lub po zjeździe na zakład, bo Tramwaje Warszawskie tak sobie wychowały motorniczych, że sami popędzają się nawzajem. Dzięki temu firma robi więcej wozokilometrów i przy tej samej liczbie taboru tramwaje mogą jeździć częściej. Na tym szemranym procederze korzysta i firma, i miasto, i pasażerowie, więc nikt z tym nic nie zrobi. Tym bardziej, że jak coś pójdzie źle, to i tak będzie wina motorniczego.

    Rzecznik TW mówił kiedyś w wywiadzie dla telewizji, że nie ma tak nigdzie na świecie, żeby tramwaje jeździły co minutę. Tylko w Warszawie. Jak myślisz, dlaczego to jest możliwe? Dzięki doskonałej organizacji ruchu? Dzięki rozwiniętemu systemowi priorytetów dla tramwajów? Dzięki wyśmienicie napisanym rozkładom jazdy? Czy może dzięki temu, że kierowcy tramwajów wyprawiają na mieście takie rzeczy, że normalnym ludziom włos się na głowie jeży.





    Zmień dilera. Piszesz od rzeczy, nie masz dowodów i nic z tego nie wynika oprócz jakiś dziecięcych przepychanek.

    Szefie, dawaj katy na stół, pokaż nagrania, do wody, rozmowę z motorniczym. Ja znam trzech i żaden nie potwierdza Twoich bredni a po TW jadą jak po szynach.

  • jedenaste_pokolenia

    zgłoś naruszenie odpowiedz 30.07.2013 18:06 ~jedenaste_…

    Piąte pokolenie~Piąte pokolenie

    Napisalbym wam cos madrego ale mi sie nie chce...a poza tym to jestem najlepszy!

  • skip

    zgłoś naruszenie odpowiedz 30.07.2013 17:21 ~skip

    Nie w Obozową tylko Okopową ma tole !!! i nie mądrz się tak bo braki masz w znajomości nie tylko topografii miasta


    cytat_1612457]

    Obserwatoe~Obserwatoe

    Wina leży po stronie kierującego tramwajem linii 26 to on nie przestawił zwrotnicy po tym jak przed nim tramwaj 78 skręcił w ulicę obozową. Tak to jest jak się jeździ na pamięć....

    To nie jest kwestia jazdy na pamięć tylko pośpiechu!!! Motorniczy na pewno starał się zdążyć na światło i nie poświęcił dostatecznie dużo uwagi zwrotnicy.

    Dlaczego tak się spieszył? Bo jak się opóźni, to mu kierownik potrąci z wypłaty kilkaset złotych. A jak opóźni jeszcze kolegę z tyłu, to będzie miał dodatkowo awanturę na pętli lub po zjeździe na zakład, bo Tramwaje Warszawskie tak sobie wychowały motorniczych, że sami popędzają się nawzajem. Dzięki temu firma robi więcej wozokilometrów i przy tej samej liczbie taboru tramwaje mogą jeździć częściej. Na tym szemranym procederze korzysta i firma, i miasto, i pasażerowie, więc nikt z tym nic nie zrobi. Tym bardziej, że jak coś pójdzie źle, to i tak będzie wina motorniczego.

    Rzecznik TW mówił kiedyś w wywiadzie dla telewizji, że nie ma tak nigdzie na świecie, żeby tramwaje jeździły co minutę. Tylko w Warszawie. Jak myślisz, dlaczego to jest możliwe? Dzięki doskonałej organizacji ruchu? Dzięki rozwiniętemu systemowi priorytetów dla tramwajów? Dzięki wyśmienicie napisanym rozkładom jazdy? Czy może dzięki temu, że kierowcy tramwajów wyprawiają na mieście takie rzeczy, że normalnym ludziom włos się na głowie jeży.



    [/cytat_1612457]

  • skip

    zgłoś naruszenie odpowiedz 30.07.2013 17:17 ~skip


    Wawka~Wawka

    Do ~ JA3
    mówisz, że mieszkasz tam od urodzenia co nie znaczy, że znasz najbliższą okolicę swego domu. Powiedz nam wszystkim, jaką nazwę ma ulica na przedłużeniu Chłodnej od Towarowej/Okopowej do Karolkowej, którą możesz dojechać do SKI TEAMU i Kebaba oraz remontowanego obecnie sklepu ABC i "Olejaka". Ten skwer, na którym rozbijały swe namioty cyrki i wesołe miasteczka jest ograniczony ulicami: Karolkową, Solidarności, Okopową i właśnie WOLSKĄ!!. Przejdź się też na Wolską za Młynarską i popatrz na numerację budynków. Czy znajdziesz tam numery poniżej 10? Nie.
    Wolak~Wolak


    a propos remontu dawnego ABC, czy ktoś może potwierdzić plotki mówiące, iż będzie tam LIDL ???

    Plotki noszą że znów ma tam być ABC i automaty ;)

  • wawa

    zgłoś naruszenie odpowiedz 30.07.2013 16:08 ~wawa

    same słoje "urodzone na Woli" puknijcie sie w głowy wielcy warszawiacy!!!

  • Struś pędziwiatr

    zgłoś naruszenie odpowiedz 30.07.2013 15:13 ~Struś pędziwiatr

    Obserwatoe~Obserwatoe

    Wina leży po stronie kierującego tramwajem linii 26 to on nie przestawił zwrotnicy po tym jak przed nim tramwaj 78 skręcił w ulicę obozową. Tak to jest jak się jeździ na pamięć....

    To nie jest kwestia jazdy na pamięć tylko pośpiechu!!! Motorniczy na pewno starał się zdążyć na światło i nie poświęcił dostatecznie dużo uwagi zwrotnicy.

    Dlaczego tak się spieszył? Bo jak się opóźni, to mu kierownik potrąci z wypłaty kilkaset złotych. A jak opóźni jeszcze kolegę z tyłu, to będzie miał dodatkowo awanturę na pętli lub po zjeździe na zakład, bo Tramwaje Warszawskie tak sobie wychowały motorniczych, że sami popędzają się nawzajem. Dzięki temu firma robi więcej wozokilometrów i przy tej samej liczbie taboru tramwaje mogą jeździć częściej. Na tym szemranym procederze korzysta i firma, i miasto, i pasażerowie, więc nikt z tym nic nie zrobi. Tym bardziej, że jak coś pójdzie źle, to i tak będzie wina motorniczego.

    Rzecznik TW mówił kiedyś w wywiadzie dla telewizji, że nie ma tak nigdzie na świecie, żeby tramwaje jeździły co minutę. Tylko w Warszawie. Jak myślisz, dlaczego to jest możliwe? Dzięki doskonałej organizacji ruchu? Dzięki rozwiniętemu systemowi priorytetów dla tramwajów? Dzięki wyśmienicie napisanym rozkładom jazdy? Czy może dzięki temu, że kierowcy tramwajów wyprawiają na mieście takie rzeczy, że normalnym ludziom włos się na głowie jeży.


  • Obserwatoe

    zgłoś naruszenie odpowiedz 30.07.2013 14:44 ~Obserwatoe

    Wina leży po stronie kierującego tramwajem linii 26 to on nie przestawił zwrotnicy po tym jak przed nim tramwaj 78 skręcił w ulicę obozową. Tak to jest jak się jeździ na pamięć....

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »