Informacje

06.07.2014 07:00 będą zamykać jezdnie w obie strony

Zburzą estakadę. Codziennie inne utrudnienia na Trasie AK

SERWISY:

Rozpoczyna się kolejny etap prac na węźle Modlińska. W związku z wyburzaniem estakady, w rejonie tego węzła konieczne będzie zwężanie Trasy AK nawet do 1 pasa. Do czwartku ślimak ma zniknąć.

Przez najbliższe dni najlepiej omijać Trasę AK. Drogowcy kawałek po kawałku wyburzą zamkniętą estakadę, prowadząca na Białołękę. Żeby to zrobić, muszą wprowadzić zmiany w ruchu. Trzeba uważać, bo codziennie będą one inne.

Prace ruszą w niedzielę ok. godz. 22.00. Zamknięta zostanie boczna jezdnia trasy w kierunku Marek.

Następnego dnia, w poniedziałek, ok. godz. 6.00 drogowcy otworzą jeden pas jezdni bocznej w kier. Marek. Drugi pozostanie zamknięty do nocy.

Około godz. 22.00 zamknięte zostaną jezdnia główna i lewy pas jezdni bocznej w kierunku Marek oraz lewy pas jezdni głównej w kierunku mostu Grota.

We wtorek, od ok. 6.00, jezdnia główna w kierunku mostu będzie przejezdna, zaś jezdnia w kierunku Marek będzie zwężona do jednego pasa ruchu. Taka organizacja ruchu będzie obowiązywała do wieczora.

O godzinie 22.00 zamknięte zostaną jezdnia główna i lewy pas jezdni bocznej w kierunku mostu oraz lewy pas jezdni głównej w kierunku Marek.

Od godziny 6.00 w środę przejezdne będą dwa pasy jezdni głównej w kierunku mostu oraz lewy pas w kierunku Marek. I znowu, zmiany te obowiązywać będą do wieczora.

Około 22.00 zamknięta zostanie boczna jezdnia w kierunku mostu.

W czwartek, od godz. 6.00, przejezdny będzie jeden pas bocznej jezdni w kierunku mostu. Taka organizacja ruchu będzie obowiązywała do godzin nocnych.

Ratusz ostrzega, że tego typu zmiany mogą pojawiać się nawet do 15 września. W tym czasie na miejscu starej – powstawać będzie nowa estakada.

Inwestycja w liczbach

W ramach całego kontraktu, za ponad 796 milionów złotych przebudowany zostanie 4,6-kilometrowy odcinek trasy wraz z mostem.

Inwestycja obejmuje między innymi zburzenie i odbudowanie 16 obiektów inżynierskich - między innymi 7 wiaduktów, 6 estakad. Do przebudowy zostanie wykorzystanych 8255 ton stali zbrojeniowej.

Wyremontowanych zostanie dwadzieścia dziewięć obiektów - między innymi 11 wiaduktów, 9 estakad i 6 kładek i przejść dla pieszych. Powstanie 14 nowych obiektów, takich jak ekrany akustyczne czy nowy wjazd na Trasę AK z ul. Marymonckiej, w kierunku Poznania.

Estakady zostały zamknięte w połowie czerwca:

wp/mz

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Anna

    zgłoś naruszenie odpowiedz 18.09.2014 10:02 ~Anna

    Mieszkam w tej cześci Warszawy prawie 40 lat...odkąd pamiętam zawsze były tu korki, zawsze każdy etap rodził nadzieję zmiany ale tej zmiany nigdy nie bylo. Dobrobytem nazywam dojechanie do domu ca. 17km w 1h.......bo zdaża sie dłużej......najbardziej irytujący jest brak odpowiedniej informacji. Nie moge zrozumieć jak duzym wysiłkiem musi być tablica z jasną, klarowną informacją co sie zmieni za parę dni, tak, zeby nie dumać skąd znowu korek. Fajnie by było, gdyby policja usuwała wszelkie rozklekotane po drodze samochody a drobne wypadki byly jak najszybciej kierowane na pobocze etc.....ale po co jak urzednicy pracuja do 15:00...to oni korków nie maja.....

  • Babcia

    zgłoś naruszenie odpowiedz 08.07.2014 18:16 ~Babcia

    Fajnie by bylo gdyby po odbudowie byly 2 pasy na tej estakadzie.. ech tak sie rozmarzylem :)

  • pablo

    zgłoś naruszenie odpowiedz 07.07.2014 00:03 ~pablo

    godz 23.30 autobusy na zeraniu sie nie zatrzymajuja. Jak mam wrocic autobusem z zerania ostatnim? Zmiencie autobusy 705, 735 z młocin!! ludzie chca wrocic z pracy do domu! a nikt nie siedzi codziennie i nie czyta zmian!! masakra

  • Ala

    zgłoś naruszenie odpowiedz 06.07.2014 22:44 ~Ala


    [/cytat_1931804]
    Bzdura. Na zachodzie robią takie remonty w miesiąc lub dwa, podczas wakacji. Przyjeżdża duża firma i stawiają co trzeba biorąc za to podobne pieniądze lub mniejsze co nasze firmy. Cała rzecz leży w tym, że u nas chodzi o to, aby remont się ciągnął w nieskończoność bo jeden wygrany przetarg daje zatrudnienie na 5 lat dla tej firmy. Zobaczcie sobie dowolną budowę w Warszawie -nic się nie dzieje przez długi czas. Przykład: bulwary wiślane, estakady trasy łazienkowskiej, trasa AK. Koszty, które poniosą mieszkańcy nikogo nie obchodzą bo w końcu to są dodatkowe podatki. Więc każdy wygrywa (oprócz mieszkańców).
    [/cytat_1931896]
    Akurat z przykładami to raczej trafiłeś jak dzik w sosnę

  • Ramtamtam

    zgłoś naruszenie odpowiedz 06.07.2014 21:01 ~Ramtamtam

    Jak zwykle paplają paplacze dla paplania. Od dziecka i z dziada jestem Warszawiakiem i ciszę że to miasto zmienia się na lepsze. Ja to widzę. Mieszkam na Białołęce i nie widzę jakiegoś komunikacyjnego koszmaru. Sporo podróżuję po tak zwanym zachodzie i widuję wieloletnie remonty tego samego miejsca i trzy stojące koparki na długości kilkunastu kilometrów. Zatem takie komentarze to typowy bełkot życiowych nieudaczników.

  • XXX

    zgłoś naruszenie odpowiedz 06.07.2014 14:58 ~XXX

    Kaligula~Kaligula

    Jak mogą być codziennie inne utrudnienia? Jak zamykają wiadukt, to przecież na drugi dzień go nie otwierają a zamykają inny?

    Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Oczywiście że mogą byc codziennie inne utrudnienia. Wyburzają wiadukt biegnący nad trasą więc codziennie inne pasy trasy będą zamknięte w czasie wyburzania kawałka wiaduktu biegnącego nad trasą główną

  • ącki

    zgłoś naruszenie odpowiedz 06.07.2014 14:47 ~ącki


    Warszawiak~Warszawiak

    Tak to jest jak się robi wszystko bez głowy. Te estakady powinny być zrobione razem z estakadami nad torami robionymi wcześniej. Remonty ciagnace się latami, aby po kilkiu latach je powtarzać. Całe nasze zycie spędzimy na utrudnieniach.
    toplelelele~toplelelele


    Po pierwsze - nie, nie da się zrobić wszystkich estakad na raz - Trasa AK jest zbyt ważna żeby dało się ją zamknąć na rok w 100% i tutaj akurat tryb 2-letnich prac gdzie utrudnienia się przesuwają, ale przeprawa dla części użytkowników jest dostępna jest rozwiązaniem dobrym. Drugą kwestią jest oczywiście cena, w takich projektach siła robocza idzie w setki ludzi, co oznacza że ich płaca to niezła część ceny całego projektu. A żeby przeciągnąć to szybciej, ale robiąc wszystko na raz to byś nie potrzebował 2 razy więcej pracowników, tylko 3-4 razy więcej. A po trzecie - kwestie organizacji samego projektu i konstrukcji całego węzła na raz jest dużo bardziej skomplikowane. Nawet jak budujesz węzeł w polu, od zera, to wykonujesz prace w jakiejś kolejności.

    Więc podsumowując - nie paplaj o czym nie masz zielonego pojęcia.

    Bzdura. Na zachodzie robią takie remonty w miesiąc lub dwa, podczas wakacji. Przyjeżdża duża firma i stawiają co trzeba biorąc za to podobne pieniądze lub mniejsze co nasze firmy. Cała rzecz leży w tym, że u nas chodzi o to, aby remont się ciągnął w nieskończoność bo jeden wygrany przetarg daje zatrudnienie na 5 lat dla tej firmy. Zobaczcie sobie dowolną budowę w Warszawie -nic się nie dzieje przez długi czas. Przykład: bulwary wiślane, estakady trasy łazienkowskiej, trasa AK. Koszty, które poniosą mieszkańcy nikogo nie obchodzą bo w końcu to są dodatkowe podatki. Więc każdy wygrywa (oprócz mieszkańców).

  • Kaligula

    zgłoś naruszenie odpowiedz 06.07.2014 12:24 ~Kaligula

    Jak mogą być codziennie inne utrudnienia? Jak zamykają wiadukt, to przecież na drugi dzień go nie otwierają a zamykają inny?

  • Jeju

    zgłoś naruszenie odpowiedz 06.07.2014 12:22 ~Jeju

    Tunele to bardzo dobre rozwiązanie, mieszkam zaraz przy trasie i jest dosyć głośno. Takie tunele pozwalają na zminimalizowaniu hałasu a w dodatku świetnie wyglądają :)

  • WAW

    zgłoś naruszenie odpowiedz 06.07.2014 12:22 ~WAW


    Monte~Monte

    mieszkańcy tzw. kiedyś, "zielonej" białołęki już od 7 lat mają tu komunikacyjny koszmar, więc spoko...będzie ok...a sromdewelopment w najlepsze robi ich w ciula kolejnymi inwestycjami dogęszczając ghetto...
    sromwdom~sromwdom
    kolego zapomniałeś o ivdestruction


    A wy zapomnieliscie ze znim sie tam wprowadzili ludzie to juz tam mieszkali jest to WARSZAWA a Miasto musi sie rozbudowywac!!!!!!! W Osiedlu las też powstaną BLOKI bo powinny t o są dodatkowe wpływy do budzetu miasta podatki od nieruchomosci i ludzie kupujacy w dielnicach poszczególnych MIASTO MUSI SIE ROZWIJAĆ!!!!

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »