Informacje

24.04.2014 13:52 prace zabezpieczające

Zafoliowali pociągi metra

SERWISY:


Metro Warszawskie foliuje niektóre pociągi serii 81. Dodatkowo do ich wnętrz wkładają pochłaniacze wilgoci. Składy będą stać na bocznicach, bo na razie nie są potrzebne.

"Niektóre pociągi serii 81 są foliowane. Robimy to, by zabezpieczyć je przed niekorzystnym wpływem warunków atmosferycznych" – poinformowało Metro Warszawskie.

W pierwszej kolejności zabezpieczane są te pociągi, które czekałby kosztowny przegląd bądź remont, ze względu na liczbą przejechanych kilometrów. Na razie ich miejsce zajmuje inspiro. - Możliwe, że wrócą na tory najprawdopodobniej jesienią - wyjaśnia Anna Bartoń z Metra Warszawskiego.

Dodatkowo wewnątrz składu umieszczane są pochłaniacze wilgoci. - W tym "pingwinki". To takie pochłaniacze, które zmieniają kolor w miarę użycia. Gdy staną się fioletowe, można je wyciągnąć, wsadzić do mikrofali i ponownie używać - tłumaczy Anna Bartoń z Metra Warszawskiego.

PO PROBLEMACH NA TORY WRÓCIŁY ZA TO POCIĄGI INSPIRO. ZOSTAŁY WYCOFANE PO AWARII NA STACJI POLITECHNIKA:


ran/roody

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • wars

    zgłoś naruszenie odpowiedz 22.05.2014 10:03 ~wars

    Dlaczego Inspiro ma barwy warszawskie a rosyjskie wagony metra są w barwach pańswowych Rosji

  • MrT

    zgłoś naruszenie odpowiedz 27.04.2014 18:41 ~MrT

    Inspiro - kolejny szajs rządzącej ekipy.
    Radzieckie składy jeżdżące m.in. w Warszawie, Pradze, czy Budapeszcie, może proste, ale najbardziej niezawodne.

  • lipski

    zgłoś naruszenie odpowiedz 27.04.2014 18:29 ~lipski

    kiedy wagony metra nie będą w kolorze rosyjskiej flagi?

  • Znawca 14latek

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.04.2014 13:08 ~Znawca 14latek

    xxx~xxx

    Też mam pewne wątpliwości co do owej niepotrzebności. Przecież w godzinach szczytu (ja znam okolice 7. i 16.) nie ma nawet miejsc siedzących, tak są zapchane kursujące wagony!

    Na tory z nimi, nie foliować!

    Czytaj ze zrozumieniem zamiast tych pociągów serii 81 będą składy Inspiro

  • Znawca 14latek

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.04.2014 13:04 ~Znawca 14latek

    palisię~palisię

    Te Inspiro Newagu które się palą?

    To są pociągi Siemensa :)

  • taksobiemysle

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.04.2014 12:59 ~taksobiemysle

    Pewnie chodzi o to żeby przetestować jak najwięcej Inspiro, kiedy jeszcze są na gwarancji ;)

  • znawca

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.04.2014 12:46 ~znawca

    lll~lll

    niestety ale Inspiro, jeżli chodzi o wygodę, jest na samym końcu. Te ruskie starocie są o niebo lepsze. Ja, człowiek spokojny, zawsze te nowe cudeńka przpuszczam. Jeszcze ten komunikat: wychodź na lewo - jeziu

    TEN KOMUNIKAT JEST DLA NIEWWIDOMYCH!!!

  • Znawca 14latek

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.04.2014 12:44 ~Znawca 14latek

    b72~b72

    Jest okazja, zeby wycofac te rosyjskie zmodernizowane z 2008 chyba. Sa duszne, sygnaly sa w nich skrzeczace, oswietlenie jest meczace. Jazda nimi to przykre doznanie.

    TE NIE SĄ ZMODERNIZOWANE. TE ZOSTAŁY ZAKUPIONE

  • gulasz

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.04.2014 10:39 ~gulasz



    smerf_maruda~smerf_maruda

    Jak to nie sa potrzebne? Metro w weekndy nawet co 9 minut; w normalne dni w godzinach szczytu co 4 - 6 min, a wieczorem po 21 co 7- 8 minut. Naprawde nie mozna by ich puscic na trase, zeby WRESZCIE metro zaczelo jezdzic czesciej?
    Służewianin~Służewianin

    Nie można bo przepustowość linii na to nie pozwala.
    mokotowianin~mokotowianin

    A jak to się stało, że nagle tak drastycznie przepustowość spadła? Golas zsynchronizował semafory jak sygnalizację na skrzyżowaniach, czy co?

    Jeżeli coś ma jeździć częściej to oznacza że będzie więcej kursów, co oznacza że trzeba za to zapłacić. Metro jest normalną spółką. Nie może robić tego za darmo. W ramach tych samych kosztów też nie bo prezes może być posądzony o niegospodarność. Wiec miasto płaci za więcej kursów i jeżeli są możliwości techniczne - przepustowe, to wagoniki śmigają częściej. Prosta zasada :-)

  • mokotowianin

    zgłoś naruszenie odpowiedz 25.04.2014 08:22 ~mokotowianin


    smerf_maruda~smerf_maruda

    Jak to nie sa potrzebne? Metro w weekndy nawet co 9 minut; w normalne dni w godzinach szczytu co 4 - 6 min, a wieczorem po 21 co 7- 8 minut. Naprawde nie mozna by ich puscic na trase, zeby WRESZCIE metro zaczelo jezdzic czesciej?
    Służewianin~Służewianin

    Nie można bo przepustowość linii na to nie pozwala.

    A jak to się stało, że nagle tak drastycznie przepustowość spadła? Golas zsynchronizował semafory jak sygnalizację na skrzyżowaniach, czy co?

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »