Informacje

18.07.2019 12:29 utrudnienia w ruchu

Starsza kobieta
zginęła na przejściu

SERWISY:


Kobieta zginęła pod kołami samochodu na Patriotów. Są utrudnienia w ruchu.

Do wypadku doszło u zbiegu ze Słotną. - Samochód marki Honda potrącił kobietę na przejściu bez sygnalizacji – informuje Tomasz Zieliński, reporter tvnwarszawa.pl.

Policja potwierdza, że doszło do śmiertelnego potrącenia. – Zgłoszenie o potrąceniu na przejściu bez sygnalizacji otrzymaliśmy o 11.21. Niestety 70-letnia kobieta zginęła. Kierujący był trzeźwy – mówi Edyta Adamus z sekcji prasowej Komendy Stołecznej Policji.

Reporter tvnwarszawa.pl zaznacza, że zablokowany jest pas w kierunku centrum.

ran/r

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Piękny Roman

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.07.2019 16:50 ~Piękny Roman

    kimi_r~kimi_r

    Ostatni raport ITS nie pozostawia wątpliwości ani suchej nitki na polskich kierowcach, którzy ponoszą winę za rzeź pieszych na pasach, głównie w wyniku nadmiernej prędkości w okolicach
    przejść. Według badań w miastach dozwoloną prędkość (50 km/h) w rejonie przejść dla pieszych przekracza 85 proc. kierowców, poza miastami (70 km/h) – 90 proc.
    Nie zmieni tego doświetlanie kolejnych przejść dla pieszych. Zmiany może przynieść uprzywilejowanie pieszych na przejściach oraz wymuszenie na kierowcach przestrzegania ograniczeń prędkości.
    Póki co państwo państwo polskie ma na rękach krew ofiar pseudo-kierwców poprzez zaniechanie jakichkolwiek działań w celu ucywilizowania sytuacji na drogach.
    Mają ją również zarządcy dróg utrzymujący infrastrukturę sprzyjającą patologicznym zachowaniom pseudo-kierowców wobec pieszych.

    Krew to misiu mają sprawcy (również ci piesi), a w następnej kolejności aktywiści Twojego pokroju, ludzie wmawiający innym, że następni inni mają za nich myśleć.

  • TSM

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.07.2019 11:53 ~TSM

    kimi_r~kimi_r

    Ostatni raport ITS nie pozostawia wątpliwości ani suchej nitki na polskich kierowcach, którzy ponoszą winę za rzeź pieszych na pasach, głównie w wyniku nadmiernej prędkości w okolicach
    przejść. Według badań w miastach dozwoloną prędkość (50 km/h) w rejonie przejść dla pieszych przekracza 85 proc. kierowców, poza miastami (70 km/h) – 90 proc.
    Nie zmieni tego doświetlanie kolejnych przejść dla pieszych. Zmiany może przynieść uprzywilejowanie pieszych na przejściach oraz wymuszenie na kierowcach przestrzegania ograniczeń prędkości.
    Póki co państwo państwo polskie ma na rękach krew ofiar pseudo-kierwców poprzez zaniechanie jakichkolwiek działań w celu ucywilizowania sytuacji na drogach.
    Mają ją również zarządcy dróg utrzymujący infrastrukturę sprzyjającą patologicznym zachowaniom pseudo-kierowców wobec pieszych.

    To nie Państwo tylko sami sprawcy mają coś na rękach. A wypadki na wszelkiej maści drogach S i autostradach jak myślisz czego są powodem. Tylko prędkości. Wszyscy i zawsze muszą myśleć gdzie są i co robią i przewidywać nie zapominając o zasadzie ograniczonego zaufania. Problemem jak zawsze obok drogi są osoby starsze i dzieci bo nigdy nie wiadomo co zrobią. To nie dotyczy tego wypadku bo nie znam szczegółów.
    Obydwoje seniorzy i taki smutny koniec.

  • MTZ

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.07.2019 11:38 ~MTZ



    Blum~Blum

    zginęła kobieta na przejściu dla pieszych. Żal, tragedia i nic się znowu nie poprawi.
    Może przed pasami na patriotów wrzucić muldy/garby, żeby kierowcy zwalniali?
    No, ale przecież takie postulaty były juz od kilkunastu lat i nie przeszło..
    Jak zrobią 4-pasmówkę (ponoć w planach, chociaż mieszkańcy sa przeciwni), wytną posesje z drzewami, to dopiero będzie jazda - przewiduję więcej takich wypadków.

    Ustawcie radary i kamery w takich miejscach!
    zombi piesze~zombi piesze

    A co dla pieszych?
    Uważasz że pieszy jest aż tak głupi, że supermen za kierownicą musi za niego myśleć i za niego uważać?
    inny kierowca~inny kierowca

    Każdy musi uważać na siebie. Jak prowadzisz samochód, dodatkowo musisz uważać na innych. Tym się to różni i po to zdobywa się uprawnienia. W Pierdziszewie na kursie nikt wam o tym nie wspominał?

    Nie powinno być w ogóle wysepek na takich jezdniach. Piesi nie wiedzą do czego służą i dają tyle jak w tym przypadku. Jednolite i dobrze oznakowane przejście daje więcej bezpieczeństwa.

  • Wegan

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.07.2019 11:03 ~Wegan

    kimi_r~kimi_r

    Ostatni raport ITS nie pozostawia wątpliwości ani suchej nitki na polskich kierowcach, którzy ponoszą winę za rzeź pieszych na pasach, głównie w wyniku nadmiernej prędkości w okolicach
    przejść. Według badań w miastach dozwoloną prędkość (50 km/h) w rejonie przejść dla pieszych przekracza 85 proc. kierowców, poza miastami (70 km/h) – 90 proc.
    Nie zmieni tego doświetlanie kolejnych przejść dla pieszych. Zmiany może przynieść uprzywilejowanie pieszych na przejściach oraz wymuszenie na kierowcach przestrzegania ograniczeń prędkości.
    Póki co państwo państwo polskie ma na rękach krew ofiar pseudo-kierwców poprzez zaniechanie jakichkolwiek działań w celu ucywilizowania sytuacji na drogach.
    Mają ją również zarządcy dróg utrzymujący infrastrukturę sprzyjającą patologicznym zachowaniom pseudo-kierowców wobec pieszych.

    Dzieciaku zrob prawo jazdy, nabierz doswiadczenia a potem no ...zobaczymy.

  • Wanda

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.07.2019 10:28 ~Wanda

    end~end

    SFARTFON??? bo na prostej drodze z bardzo dobrą widocznością przy normalnej prędkości trzeba chyba chcieć przejechać człowieka na pasach. Niestety coraz częściej oczy kierujących są skierowane na smartfon (przepraszam sFartfon - tak określa to urządzenie przewodniczący przewodniej partii).
    Pochłonięci tym nie patrzą, giną jako kierowcy, giną również jako piesi na pasach, powodują wiele wypadków. Dopóki nie będzie kar , nic się nie zmieni. Pijani bandyci na drogach są tego przykładem. Brak kar więc jeżdżą jak i kiedy chcą , bo wiedzą, że nic im nie grozi. Zabranie oprawa jazdy? no i co z tego skoro następnego dnia wsiadają do samochodu i latami jeżdżą bez uprawnień bo ...... brak kar.

    No tak skoro reprezentuja elite o nipocztalnosci jasnej to moga.

  • kimi_r

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.07.2019 10:19 ~kimi_r

    Ostatni raport ITS nie pozostawia wątpliwości ani suchej nitki na polskich kierowcach, którzy ponoszą winę za rzeź pieszych na pasach, głównie w wyniku nadmiernej prędkości w okolicach
    przejść. Według badań w miastach dozwoloną prędkość (50 km/h) w rejonie przejść dla pieszych przekracza 85 proc. kierowców, poza miastami (70 km/h) – 90 proc.
    Nie zmieni tego doświetlanie kolejnych przejść dla pieszych. Zmiany może przynieść uprzywilejowanie pieszych na przejściach oraz wymuszenie na kierowcach przestrzegania ograniczeń prędkości.
    Póki co państwo państwo polskie ma na rękach krew ofiar pseudo-kierwców poprzez zaniechanie jakichkolwiek działań w celu ucywilizowania sytuacji na drogach.
    Mają ją również zarządcy dróg utrzymujący infrastrukturę sprzyjającą patologicznym zachowaniom pseudo-kierowców wobec pieszych.

  • michal

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.07.2019 10:15 ~michal

    Na Patriotów ciężko ludziom jechać chociażby 60km/h, choć nie mówię, że w tym wypadku tak było.

  • inny kierowca

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.07.2019 10:00 ~inny kierowca


    Blum~Blum

    zginęła kobieta na przejściu dla pieszych. Żal, tragedia i nic się znowu nie poprawi.
    Może przed pasami na patriotów wrzucić muldy/garby, żeby kierowcy zwalniali?
    No, ale przecież takie postulaty były juz od kilkunastu lat i nie przeszło..
    Jak zrobią 4-pasmówkę (ponoć w planach, chociaż mieszkańcy sa przeciwni), wytną posesje z drzewami, to dopiero będzie jazda - przewiduję więcej takich wypadków.

    Ustawcie radary i kamery w takich miejscach!
    zombi piesze~zombi piesze

    A co dla pieszych?
    Uważasz że pieszy jest aż tak głupi, że supermen za kierownicą musi za niego myśleć i za niego uważać?

    Każdy musi uważać na siebie. Jak prowadzisz samochód, dodatkowo musisz uważać na innych. Tym się to różni i po to zdobywa się uprawnienia. W Pierdziszewie na kursie nikt wam o tym nie wspominał?

  • dwa metry

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.07.2019 09:39 ~dwa metry






    end~end
    (...)
    kubat~kubat

    Problem do rozwiązania dla inżynierów to popracowanie nad blokadą wychodzącego sygnału podczas pracy silnika. Może to i ostre, ale na pewno skuteczne. (...) czyli pasażerowie też mają mieć zakaz korzystania z komórek?
    krzyleszcz~krzyleszcz


    kebab~kebab


    Nie obchodzi mnie to kto wysyła karetkę - szpital, dysposytor pogotowia, straż leśna czy wieża kontroli lotów na lotnisku Chopina.

    System Ratownictwa Medycznego jest po to aby ratować życie w nagłych sytuacjach - przyjeżdzając po 20 minutach i zachowując się w taki sposób tylko schrzanili sprawę. Dla mnie mogliby pojechać na hot-dogi na Orlen zamiast do tego wypadku.

    Przez lekarza pogotowania moja mama ma teraz ogromne wyrzuty sumienia, że sparaliżowana strachem nie podjęła reanimiacji, która mogła uratować tą kobietę. Walę takie pogotowie, nie potrzebnie w ogole przyjeżdżali.

    Co do wypadku jeszcze, to kierowca mówił że jechal ok. 40-50 km/h ale moja mama oszacowała to bardziej na 70. Kobieta w momencie wypadku przesła ponad 1/2 przejscia - schodziła z wysepki na drugą cześć jezdni
    Nikdo~Nikdo


    Przy systemie ratownictwa medycznego ktoś grzebie. Warto sprawdzić komu zależało by wyeliminować prywatnych ratowników. Może jednak te państwowe nie mają takiej wysokości jak trzeba. Może nie była to dobra zmiana? Natomiast senatorowie już pracują nad zmianami w prawie o ruchu drogowym tylko teraz nie ma komu egzekwować tych co są teraz. Czyli po nowelizacji gdzie pieszy będzie miał pierwszeństwo przed przejściem przewiduje więcej takich sytuacji.
    dzodzo~dzodzo

    NAWET JAK PIESZEGO NA ŚRODKU PRZEJŚCIA ZDEJMIE, TO TEŻ WTARGNĄŁ?


    A co, pieszy tam stał od godziny?

  • dzodzo

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.07.2019 09:12 ~dzodzo





    end~end
    (...)
    kubat~kubat

    Problem do rozwiązania dla inżynierów to popracowanie nad blokadą wychodzącego sygnału podczas pracy silnika. Może to i ostre, ale na pewno skuteczne. (...) czyli pasażerowie też mają mieć zakaz korzystania z komórek?
    krzyleszcz~krzyleszcz


    kebab~kebab


    Nie obchodzi mnie to kto wysyła karetkę - szpital, dysposytor pogotowia, straż leśna czy wieża kontroli lotów na lotnisku Chopina.

    System Ratownictwa Medycznego jest po to aby ratować życie w nagłych sytuacjach - przyjeżdzając po 20 minutach i zachowując się w taki sposób tylko schrzanili sprawę. Dla mnie mogliby pojechać na hot-dogi na Orlen zamiast do tego wypadku.

    Przez lekarza pogotowania moja mama ma teraz ogromne wyrzuty sumienia, że sparaliżowana strachem nie podjęła reanimiacji, która mogła uratować tą kobietę. Walę takie pogotowie, nie potrzebnie w ogole przyjeżdżali.

    Co do wypadku jeszcze, to kierowca mówił że jechal ok. 40-50 km/h ale moja mama oszacowała to bardziej na 70. Kobieta w momencie wypadku przesła ponad 1/2 przejscia - schodziła z wysepki na drugą cześć jezdni
    Nikdo~Nikdo


    Przy systemie ratownictwa medycznego ktoś grzebie. Warto sprawdzić komu zależało by wyeliminować prywatnych ratowników. Może jednak te państwowe nie mają takiej wysokości jak trzeba. Może nie była to dobra zmiana? Natomiast senatorowie już pracują nad zmianami w prawie o ruchu drogowym tylko teraz nie ma komu egzekwować tych co są teraz. Czyli po nowelizacji gdzie pieszy będzie miał pierwszeństwo przed przejściem przewiduje więcej takich sytuacji.

    NAWET JAK PIESZEGO NA ŚRODKU PRZEJŚCIA ZDEJMIE, TO TEŻ WTARGNĄŁ?

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »