Informacje

04.09.2012 11:36 kolejarze obiecują zmiany

PKP Koło: wyszczerbione schody i myląca tablica

SERWISY:


Wyszczerbione schody, zarośnięte przejście i myląca tablica. Tak wygląda przystanek PKP Koło - skarży się internauta. Na dowód przesyła na warszawa@tvn.pl zdjęcia. Kolejarze zapewniają, że sprawą się zajmą.

- Schody posiadają liczne wyszczerbienia oraz uszkodzoną pochylnię dla wózków dziecięcych. Korzystanie z nich w takim stanie stanowi zagrożenie dla bezpieczeństwa podróżnych - ostrzega internauta.

Zły kierunek

Postuluje też o wymianę tablicy informacyjnej, która wprowadza pasażerów w błąd. - Tablica kieruje na peron 1 "w kierunku Warszawa i Nasielsk". Jest to nieprawda, gdyż w kierunku Warszawy (obecnie Zachodniej) pociągi odchodzą z peronu nr 2 - zauważa. Jak przekonuje, dopóki trwał remont wiaduktu kolejowego nad Górczewską była to prawda. Jednak po jego zakończeniu pociągi wróciły do normalnego kursowania, a tablica "zapuściła korzenie".

Trzecim zarzutem pod adresem kolejarzy jest brak kontroli nad rozrastającą się nad schodami roślinnością. - Po deszczu, gdy gałęzie się opuszczą trzeba iść prawie w kucki. Ponadto brak przycinania tych drzew skutkuje tym, że dwie latarnie, które mają zadanie oświetlać schody, mają lampy w gałęziach, przez co na zejściu jest ciemno i niebezpiecznie - pisze internauta.

- Wiem, że przystanek ten nie jest najważniejszy w Warszawie, a co za tym idzie nie jest w centrum zainteresowania służb utrzymania. Ale skoro nawet na otwarcie nowej linii S9 kolejarze nie potrafili połatać schodów, to potem może być już tylko gorzej – podsumowuje.

Tablica do wymiany

Co na to kolejarze? Jan Telecki z Zakładu Linii Kolejowych w Warszawie zapewnia, że problemami się zajmą. - Gdy schody były budowane, to była to technologia zalewania żelbetem i to się niszczy - wyjaśnia Telecki i od razu dodaje, że schody będą wyremontowane. - Postaramy się jak najszybciej - zapewnia.

Kolejarze wystąpili też do dzielnicy Wola o możliwość obcinki gałęzi z drzewa. - Wycinka całego drzewa nie wchodzi w grę - zaznacza Telecki. Do końća tygodnia ma być wymieniona także tablica.

wp/par

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • slajdolot29

    zgłoś naruszenie odpowiedz 05.09.2012 14:32 ~slajdolot29

    krzaki trochę pzycieli

  • kuciaczek

    zgłoś naruszenie odpowiedz 05.09.2012 08:55 ~kuciaczek

    Kaczki~Kaczki

    Tylko że przez kolej są MEGA korki - patrz codziennie rano Prymasa x Jerozolimskie i Dźwigowa x Ryżowa x Kleszczowa nie mówiąc już o wypadkach na niestrzeżonych przejazdach lub strzeżonych ale z wariatami za kółkiem.
    Metro pod ziemią - może drożej, może dłużej, ale nad metrem może być rzeka, park, targ, lekka zabudowa a nawet i bloki a kolej teraz sobie wymyśliła że od osi torów 75m w lewo i prawo ZERO zabudowy. Nawet jak masz działkę swoją z dziada pradziada to możesz na niej najwyżej namiot rozbić:)


    Sugeruje zapoznać się z zapisem ustawy o transporcie kolejowym, art. 53, który mówi, że budynki i budowle mogą być usytuowane w odległości nie mniejszej niż 10 m od granicy obszaru kolejowego, z tym że odległość ta od osi skrajnego toru nie może być mniejsza niż 20 m. Nie wiem skąd się wzięło to 75, ale należy sprawdzać fakty nim się napisze na forum głupoty i zrobi z siebie debila. Nawet ustawa o zagospodarowaniu przestrzennym nie mówi o takiej odległości dla stref ochronnych.

  • Wengiel

    zgłoś naruszenie odpowiedz 05.09.2012 01:35 ~Wengiel

    Kaczki~Kaczki

    Tylko że przez kolej są MEGA korki - patrz codziennie rano Prymasa x Jerozolimskie i Dźwigowa x Ryżowa x Kleszczowa nie mówiąc już o wypadkach na niestrzeżonych przejazdach lub strzeżonych ale z wariatami za kółkiem.
    Metro pod ziemią - może drożej, może dłużej, ale nad metrem może być rzeka, park, targ, lekka zabudowa a nawet i bloki a kolej teraz sobie wymyśliła że od osi torów 75m w lewo i prawo ZERO zabudowy. Nawet jak masz działkę swoją z dziada pradziada to możesz na niej najwyżej namiot rozbić:)

    1.Wytłumacz, jak niby kolej ma generować ruch na ulicach i powodować korki??? Bo z tego co wiem, to możliwość dojazdu pociągiem raczej zmniejsza ruch kołowy przejmując go.
    2.Metro oczywiście wygoda, pod ziemią, ale nikt nie mówi o rezygnacji z niego. Tylko, że miasto wielkości Warszawy powinno mieć 4-5 linii metra, a tego chyba się nie doczekamy za naszego życia. A skoro tory kolejowe już istnieją, żal byłoby ich nie wykorzystać dla komunikacji miejskiej już teraz.
    3.Zabudowa 75 metrów od torów? Rozejrzyj się po Warszawie. Budynki są często blisko torów, buduje się następne. Zresztą kolej taką decyzją (gdyby mogła o tym decydować, w co wątpię) strzeliłaby sobie w kolano- bo trochę chce zarobić na sprzedaży nieużywanych terenów kolejowych- przy torach właśnie.

  • PAULA Z WARSZAWY WOLA

    zgłoś naruszenie odpowiedz 05.09.2012 01:21 ~PAULA Z…

    PANIE LUCJANIE Z WŁODAWY,JA JEŻDŻĘ DO MOJEJ RODZINY CO TYDZIEŃ,NIECH PAN SOBIE W KIBLU POSTAWI OSIEDLA I SUPERMARKET :)

  • MKP

    zgłoś naruszenie odpowiedz 05.09.2012 00:39 ~MKP



    Lucjan z Włodawy~Lucjan z Włodawy

    phi, a kto z tamtąd jeździ i dokąd? po co komu ta stacyjka. Lepiej tory rozebrac i pobudować na tym miejscu jakieś nowe osiedle.
    Janusz_Siemiatycze~Janusz_Siemiatycze

    Lucjan zamiast budować drugą linię metra, lepiej postawić na rozwój miejskiej koleji w Warszawie.
    Kaczki~Kaczki


    Tylko że przez kolej są MEGA korki - patrz codziennie rano Prymasa x Jerozolimskie i Dźwigowa x Ryżowa x Kleszczowa nie mówiąc już o wypadkach na niestrzeżonych przejazdach lub strzeżonych ale z wariatami za kółkiem.
    Metro pod ziemią - może drożej, może dłużej, ale nad metrem może być rzeka, park, targ, lekka zabudowa a nawet i bloki a kolej teraz sobie wymyśliła że od osi torów 75m w lewo i prawo ZERO zabudowy. Nawet jak masz działkę swoją z dziada pradziada to możesz na niej najwyżej namiot rozbić:)


    jakie 75 metrów? prezjedź się linią S9/KM9 i zobaczysz po drodze domki przy samych totrach, a najbliższy przejazd kolejowy jest między Płudami a Choszczówką [niedługo zostanie zlikwidowany] [nie licząc tymczasowego przejścia dla pieszych na Płudach], a kolejne w Legionowie [które miały zostać zlikwidowane, ale na prośbę mieszkańców jeden zostanie, bo i tak ze względu na łuki prędkość przejazdu jest ograniczona]

  • somebudy

    zgłoś naruszenie odpowiedz 04.09.2012 23:04 ~somebudy



    Lucjan z Włodawy~Lucjan z Włodawy

    phi, a kto z tamtąd jeździ i dokąd? po co komu ta stacyjka. Lepiej tory rozebrac i pobudować na tym miejscu jakieś nowe osiedle.
    MeloMan~MeloMan

    Proponuję kościół i supermarket...


    Tamtedy jezdza ludzie na lotnisko modlin

  • MeloMan

    zgłoś naruszenie odpowiedz 04.09.2012 19:24 ~MeloMan

    Lucjan z Włodawy~Lucjan z Włodawy

    phi, a kto z tamtąd jeździ i dokąd? po co komu ta stacyjka. Lepiej tory rozebrac i pobudować na tym miejscu jakieś nowe osiedle.

    Proponuję kościół i supermarket...

  • Kaczki

    zgłoś naruszenie odpowiedz 04.09.2012 16:57 ~Kaczki


    Lucjan z Włodawy~Lucjan z Włodawy

    phi, a kto z tamtąd jeździ i dokąd? po co komu ta stacyjka. Lepiej tory rozebrac i pobudować na tym miejscu jakieś nowe osiedle.
    Janusz_Siemiatycze~Janusz_Siemiatycze

    Lucjan zamiast budować drugą linię metra, lepiej postawić na rozwój miejskiej koleji w Warszawie.


    Tylko że przez kolej są MEGA korki - patrz codziennie rano Prymasa x Jerozolimskie i Dźwigowa x Ryżowa x Kleszczowa nie mówiąc już o wypadkach na niestrzeżonych przejazdach lub strzeżonych ale z wariatami za kółkiem.
    Metro pod ziemią - może drożej, może dłużej, ale nad metrem może być rzeka, park, targ, lekka zabudowa a nawet i bloki a kolej teraz sobie wymyśliła że od osi torów 75m w lewo i prawo ZERO zabudowy. Nawet jak masz działkę swoją z dziada pradziada to możesz na niej najwyżej namiot rozbić:)

  • szaser

    zgłoś naruszenie odpowiedz 04.09.2012 14:24 ~szaser

    Chodnik nie jest aż taki zły. Natomiast mnie przerażaja te obrzydliwe zasr...ne ściany rodem ze slamsów Nowego Jorku.

  • Wengiel

    zgłoś naruszenie odpowiedz 04.09.2012 14:02 ~Wengiel

    Po puszczeniu SKMki może coś się tam ruszy i bardzo dobrze. Do tej pory przy kilkunastu pociągach na dobę Warszawa Koło, jak i Warszawa Kasprzaka służyły przede wszystkim okolicznym menelom, co widać po morzu potłuczonego szkła na peronach. A tymczasem oba przystanki są w środku miasta, a nie gdzieś w szczerym polu.

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »