Informacje

19.06.2016 20:30 Kończy się remont na Marymonckiej

Na to czekali rowerzyści.
Gotowy przejazd przy AWF

SERWISY:

Przejazdy na skrzyżowaniu z ul. Zabłocińską, łącznik do ul. Smoleńskiego i Opatowskiej oraz przejazd dla rowerów przy AWF. Przy okazji remontu ul. Marymonckiej powstały nowe ścieżki rowerowe.

Kończą się prace wykończeniowe przy remoncie ulicy Marymonckiej. Do dyspozycji rowerzystów oddano nowe fragmenty ścieżek - informuje pełnomocnik prezydent Warszawy ds. komunikacji rowerowej.

Jednym z nowych fragmentów jest przejazd dla rowerów przy AWF. Czekało na niego wiele osób podróżujących w tej okolicy. Stworzono także nowe przejazdy na skrzyżowaniu z ul. Zabłocińską wraz łącznikiem do ul.Smoleńskiego i Opatowskiej.

Oprócz powstania nowych dróg rowerowych, wyremontowano już istniejące.

Remont ul. Marymonckiej trwał od 2014 roku. Został on przeprowadzony przy okazji budowy kolektora ściekowego i wdrożenia priorytetu dla tramwajów. Remont jezdni dla samochodów zakończył się w maju. Od tamtego momentu trwały prace wykończeniowe.

Zobacz jak wygląda ul.Marymoncka po remoncie:

md/sk

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Grześ

    zgłoś naruszenie odpowiedz 21.06.2016 01:10 ~Grześ


    znds~znds

    "Tramwaj najpierw czołga się pół kilometra (dwa przystanki), od Potockiej do Żeromskiego, z prędkością 20 km/h (po świeżo wyremontowanym wiadukcie). Na przystanku Żeromskiego, zielone światło tradycyjnie gaśnie w momencie gdy tramwaj tylko zamknie drzwi. Na nowych światłach przy Zabłocińskiej i Smoleńskiego światło zawsze zmienia się z zielonego na czerwone tuż przed nadjeżdżającym tramwajem. Niektórzy motorniczowie przelatują na tzw. "ciemno pomarańczowym", ale większość gwałtownie hamuje. Po raz czwarty tramwaj musi przestać cały cykl świateł przy Podleśnej, bo tu również zielone światło gaśnie dokładnie w chwili gdy tramwaj jest gotowy do odjazdu z przystanku."

    No ale priorytet zaczyna się dopiero od Podleśnej na północ. Wcześniej go niestety nie ma. Może będzie kiedyś.
    motorniczy~motorniczy

    ZTM dopiero co chwalił się, że na Marymonckiej tramwaje przyspieszyły o 3 minuty. TVN odtrąbił wielki sukces. Rozkład jazdy został obcięty o te trzy minuty, a tymczasem tramwaje jadą Marymoncką 3 minuty dłużej a nie krócej.

    DOBRE ZMIANY Patałachów i Smarkaczy!

  • motorniczy

    zgłoś naruszenie odpowiedz 20.06.2016 10:42 ~motorniczy

    znds~znds

    "Tramwaj najpierw czołga się pół kilometra (dwa przystanki), od Potockiej do Żeromskiego, z prędkością 20 km/h (po świeżo wyremontowanym wiadukcie). Na przystanku Żeromskiego, zielone światło tradycyjnie gaśnie w momencie gdy tramwaj tylko zamknie drzwi. Na nowych światłach przy Zabłocińskiej i Smoleńskiego światło zawsze zmienia się z zielonego na czerwone tuż przed nadjeżdżającym tramwajem. Niektórzy motorniczowie przelatują na tzw. "ciemno pomarańczowym", ale większość gwałtownie hamuje. Po raz czwarty tramwaj musi przestać cały cykl świateł przy Podleśnej, bo tu również zielone światło gaśnie dokładnie w chwili gdy tramwaj jest gotowy do odjazdu z przystanku."

    No ale priorytet zaczyna się dopiero od Podleśnej na północ. Wcześniej go niestety nie ma. Może będzie kiedyś.

    ZTM dopiero co chwalił się, że na Marymonckiej tramwaje przyspieszyły o 3 minuty. TVN odtrąbił wielki sukces. Rozkład jazdy został obcięty o te trzy minuty, a tymczasem tramwaje jadą Marymoncką 3 minuty dłużej a nie krócej.

  • śmierć

    zgłoś naruszenie odpowiedz 20.06.2016 09:00 ~śmierć

    obserwator~obserwator

    Czekam na zwężenie Al. Jana Pawła II i Al. Jerozolimskich. Będzie gdzie usiąść wśród zieleni i napić się kawy.

    Do Prypeci sobie wyjedź.

  • Anonim

    zgłoś naruszenie odpowiedz 20.06.2016 07:26 ~Anonim

    A kiedy wreszcie zostanie oznakowana droga rowerowa od kina femina do ronda ONZ?

  • obserwator

    zgłoś naruszenie odpowiedz 20.06.2016 06:01 ~obserwator

    Czekam na zwężenie Al. Jana Pawła II i Al. Jerozolimskich. Będzie gdzie usiąść wśród zieleni i napić się kawy.

  • znds

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.06.2016 22:59 ~znds

    "Tramwaj najpierw czołga się pół kilometra (dwa przystanki), od Potockiej do Żeromskiego, z prędkością 20 km/h (po świeżo wyremontowanym wiadukcie). Na przystanku Żeromskiego, zielone światło tradycyjnie gaśnie w momencie gdy tramwaj tylko zamknie drzwi. Na nowych światłach przy Zabłocińskiej i Smoleńskiego światło zawsze zmienia się z zielonego na czerwone tuż przed nadjeżdżającym tramwajem. Niektórzy motorniczowie przelatują na tzw. "ciemno pomarańczowym", ale większość gwałtownie hamuje. Po raz czwarty tramwaj musi przestać cały cykl świateł przy Podleśnej, bo tu również zielone światło gaśnie dokładnie w chwili gdy tramwaj jest gotowy do odjazdu z przystanku."

    No ale priorytet zaczyna się dopiero od Podleśnej na północ. Wcześniej go niestety nie ma. Może będzie kiedyś.

  • Dziura

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.06.2016 21:58 ~Dziura

    Szkoda tylko, ze pomiedzy Smolenskiego a Podlesna trzeba jechac po przystanku tramwajowym a pozniej chodnikiem o szerokosci 1,5 m, po ktorych to wyznaczono ciagi pieszo-rowerowe.

  • Blaine Mono

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.06.2016 21:34 ~Blaine Mono

    Tak, priorytet dla tramwajów na ulicy Marymonckiej to bezdyskusyjnie flagowy sukces Tramwajów Warszawskich i władz Warszawy :/

    Tramwaj najpierw czołga się pół kilometra (dwa przystanki), od Potockiej do Żeromskiego, z prędkością 20 km/h (po świeżo wyremontowanym wiadukcie). Na przystanku Żeromskiego, zielone światło tradycyjnie gaśnie w momencie gdy tramwaj tylko zamknie drzwi. Na nowych światłach przy Zabłocińskiej i Smoleńskiego światło zawsze zmienia się z zielonego na czerwone tuż przed nadjeżdżającym tramwajem. Niektórzy motorniczowie przelatują na tzw. "ciemno pomarańczowym", ale większość gwałtownie hamuje. Po raz czwarty tramwaj musi przestać cały cykl świateł przy Podleśnej, bo tu również zielone światło gaśnie dokładnie w chwili gdy tramwaj jest gotowy do odjazdu z przystanku.

    Podsumujmy:
    Najpierw wydali ładnych parę milionów złotych na sygnalizację świetlną, która wydłużyła czas przejazdu tramwajów o 20%. Potem, żeby przywrócić stan z przed tej niezwykle udanej i potrzebnej inwestycji, skasowali pasażerom dwa przystanki, oraz wydali kolejne miliony złotych na skomplikowany system detektorów i wzbudzania priorytetu dla tramwajów. A kiedy tramwajom ponownie udało się przywrócić sprawność zbliżoną do tej z przed pierwszej modernizacji, wydali następne parę milionów na projekt i budowę dwóch nowych sygnalizacji świetlnych... które ponownie wydłużyły czas przejazdu o 20%. Brawo wy!

    A jak donoszą motorniczowie, przy Agorze i Lasku Bielańskim jeździ się teraz tak, jakby nie było tam żadnych świateł. Chodzi o to, że piesi oczywiście w ogóle nie stosują się do tej sygnalizacji i tramwaj musi zwalniać przed przejściem tak, jakby żadnych świateł tam nie było (ograniczona widoczność). A więc wydano miliony złotych, a nie osiągnięto nic. Poprawa bezpieczeństwa zerowa! Wręcz przeciwnie.

  • Tande

    zgłoś naruszenie odpowiedz 19.06.2016 21:28 ~Tande

    Owszem dobre i to, ale robią ułatwienia tylko tam, gdzie remont całej ulicy. Nie ma ciągłości a zatłoczone Centrum to porażka. Może za 20 lat...

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »