Informacje

29.10.2014 16:47 NIKT NIE ZOSTAŁ RANNY

Kolejne zderzenie tramwajów.
Tym razem na Pradze

SERWISY:

W rejonie skrzyżowania ulic Targowej i 11 Listopada zderzyły się dwa tramwaje. Ze wstępnych relacji wynika, że jeden z motorniczych nie ustąpił pierwszeństwa drugiemu.

Według relacji świadków, tramwaj linii 4 jechał ulicą 11 listopada i skręcał w Targową, w kierunku Ratuszowej. Tramwaj linii 28 jechał Targową prosto w kierunku Ratuszowej.

– Motorniczy z linii 4 powinien poczekać aż przejedzie tramwaj linii 28. Nie zrobił tego – przyznał Michał Powałka, rzecznik prasowy Tramwajów Warszawskich.

Ruch tramwajowy był zablokowany przez około półtorej godziny. Jak informuje reporter tvnwarszawa.pl Tomasz Zieliński, składy ruszyły o godzinie 16.40.

W środę rano doszło też do zderzenia tramwajów na skrzyżowaniu al. Solidarności i al. Jana Pawła II.

bf/r

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Esjot

    zgłoś naruszenie odpowiedz 10.12.2014 13:59 ~Esjot

    30-40 linii metra? Jestem za! Powstaje tylko pytanie, kto wyłoży na to kasę. Pewnie niejaki JMS :)

  • bolo

    zgłoś naruszenie odpowiedz 30.10.2014 10:17 ~bolo

    Marian~Marian

    Utrudniania życia kierowcom na wszystkie możliwe sposoby będzie wymagało zwiększenie liczby tramwajów a już teraz są one niebezpieczne i miasto nie radzi sobie z opanowaniem ich ruchu.

    a utrudnianie życia ludziom przez jazdę po buspasie, parkowanie na przystankach, zastawianie torów, wjeżdzanie na skrzyżowanie kiedy nie ma możlowości opuszczenia go w tym samym cyklu świateł?

  • Kazia

    zgłoś naruszenie odpowiedz 30.10.2014 09:30 ~Kazia


    lupus71~lupus71

    Mają rozmach chłopaki :)

    Ale niech mi ktoś powie, dlaczego jakieś bydlę zwęziło targową do dwóch pasów????
    To jakiś nieprawdopodobny szczyt chamstwa!Ludzie stoją teraz w korkach (z autobusami na czele) bo na ulicy jest wąsko a po prawej paekingna dawnym buspasie i chodnik szeroki na 10 metrów (prawdopodobnie powstanie tam bezmyślnie wytyczona droga dla pedałujących)
    Stado~Stado

    Z tego samego powodu, dla którego jakieś inne ( albo to samo ) bydlę zwęziło Świętokrzyską i obstawiło ją suchymi drzewkami.

    Wy nie rozumiecie :)
    Szerokie chodniki w tych miejscach są po to, żeby w razie ogromnego korka, awarii tramwajów (na Targowej) itp.itd te tłumy pasażerów miały dużo miejsca, zeby obejść utrudnienia i/lub spokojnie mogły z buta przemieścić się do miejsca docelowego nie chadzając po jezdni :) To dla bezpieczeństwa :)

  • Warszawiak

    zgłoś naruszenie odpowiedz 30.10.2014 09:04 ~Warszawiak

    Zapewne motorniczy z "4" pojechał na pamięć myśląc, że jedzie składem o niższym numerze, a co za tym idzie będzie mieć pierwszeństwo przed tramwajem linii "28". O ile się orientuje, takie ustalenie działa wewnętrznie między motorniczymi w Warszawie (i chyba nie tylko), że skład o niższym numerze ma pierwszeństwo przed składem o wyższym numerze, ale tylko na skrzyżowaniach równorzędnych...

    Motorniczy "28" w tym przypadku zastosował się do znaków (i prawidłowo), a efekt już widzimy.

  • piotrek z pragi

    zgłoś naruszenie odpowiedz 30.10.2014 07:18 ~piotrek z pragi

    Marian~Marian

    Utrudniania życia kierowcom na wszystkie możliwe sposoby będzie wymagało zwiększenie liczby tramwajów a już teraz są one niebezpieczne i miasto nie radzi sobie z opanowaniem ich ruchu.

    to "miasto" doprowadziło do takiej sytuacji. Skracania czasu przejazdu rozkładowego, skracanie do 2-4 min postoju na krańcach(sa loi nie gdzie na jednym krańcu jest 0 ew. 1 min), a każdy chce otrzymać premę która stanowi nawet 30% uposażenia zasadniczego. Poza tym swing nadaje się tylko do jazdy na wprost, w kabinie brak jest widoczności na boki, szczególnie z lewej strony.

  • Krzysztof

    zgłoś naruszenie odpowiedz 30.10.2014 07:10 ~Krzysztof

    Od urodzenia warszawianka~Od urodzenia warszawianka

    Dokładnie , korki korkami , punktualność punktualnością ale przepisy to przepisy , rozkład jest niedostosowany do tego żeby na drodze tramwajów jak i autobusów napotkać choćby mały korek lub zmianę świateł człowiek prowadzący pojazd wykonuje swoją pracę którą ma zlecona nie zważając nawet na swoje bezpieczeństwo to jest dosłownie jak "Wyścig szczurów" pędzą jak na torze. Zwrócę też uwagę może lekko zaprzeczającą swoje wyżej tu napisane zdanie ale mam wrażenie że kierowcy ZTM przechodzą szkolenia jak w podstawówce na kartkówce (co napisaliście w pytaniu nr 1?). Ostatnio aż strach jeździć jakimkolwiek z tych pojazdów , jeżdżą jak wariaci!!!!! a żeby dodzwonić się do biura ZTM ze złożeniem skargi to jak rozmowa z automatyczna sekretarką SKANDAL

    Odkąd telefon informacyjny nie jest obsługiwany przez ZTM niczego się nie można na nim dowiedzieć. Większość informatorów z którymi się rozmawia nie mają zielonego pojęcia o tematyce w której mają udzielić odpowiedzi.

  • g29

    zgłoś naruszenie odpowiedz 30.10.2014 06:10 ~g29

    Wczorajszy dzień nie był dobry dla warszawskich tramwajarzy, od rana same poważne kłopoty, ale najważniejsze jest to iż obyło się bez uszczerbku zdrowia ludzi.

  • Realista_Praga

    zgłoś naruszenie odpowiedz 30.10.2014 00:13 ~Realista_Praga

    Prażanin~Prażanin

    A dlaczego tramwaje z Bródna nie skręcają jak kiedyś z 11 Listopada w lewo na Wileński tylko w przeciwną stronę i dalej objazdem przez Ratuszową do Cerkwi???

    A no dlatego że jeszcze nie jest oddane kretowisko i przystanek tramwajowy na targowej przy poczcie w kierunku do ząbkowskiej, a tymczasowy przystanek tramwajowy do ząbkowskiej znajduje się na targowej przy cerkwi - płyty betonowe z których powstał przystanek zasłoniły tory na most. W al. Solidarności przy władku IV, nowy układ torów nie został jeszcze w pełni połączony ze starym układem.

  • olo

    zgłoś naruszenie odpowiedz 30.10.2014 00:00 ~olo

    mza~mza

    Tramwaje na TIRy, Karosa na taczki i za bramę



    wentyl ,pal gumę :)

  • JMS

    zgłoś naruszenie odpowiedz 29.10.2014 23:49 ~JMS

    kiedy wreszcie władze zrozumieją, że tramwaj to przeźytek z ubiegłego wieku? Tylko metro i nic innego. W takim mieście jpowinno być 30-40 linii metra a nie 2. Najprościej do 2-4 centralnych dodać kilkadziesiąt okrężnych i połączyć je w całą sieć. Dzieki temu można będzie zlikwidować i tramwaje i autobusy a ulice oddać w całości dla ruchu prywatnego (i wprowadzić ograniczenia dla ruchu pojazdów poniżej normy E4 w formie całkowitego zakazu poruszania się takimi pojazdami dla silników benzynowych i E5 dla Dieseli)

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »