Informacje

11.03.2012 12:25 białołęka promuje ekologię

Internauci polubili "gangsterów"

SERWISY:

- "Rewelacja". "Świetny pomysł". "Nareszcie ładny, elegancki i pomysłowy". To tylko część komentarzy internautów tvnwarszawa.pl po tym, jak pokazaliśmy najnowszy klip władz Białołęki. Nie brakuje również głosów krytycznych, ale wyniki sondy pokazują, że większości film się spodobał.

Do tej pory filmy promocyjne produkowane przez władze miasta lub poszczególne dzielnice najczęściej przyjmowane były raczej ze sporą rezerwą.

Poprzednia produkcja Białołęki - odważny spot na rocznicę wprowadzenia stanu wojennego - wywołał mieszane uczucia. Władze dzielnicy nie przestraszyły się jednak krytyki i po raz kolejny chcą zaciekawić internautów oryginalnym filmem. Tym razem chodzi o ekologię. Z jakim efektem?

Film? "Znakomity"

Na forum tvnwarszawa.pl już dawno nie było tak dużo pozytywnych komentarzy:

- Dobry! Z jajem, tak powinno być! Brawo – pisze Dobre. Ale rządzą, super, ekstra! Myślę, że jest bezkonkurencyjny w swej klasie – dodaje hak. Jak na razie chyba najlepszy film tego typu jaki widziałem, "lubię to" – twierdzi z kolei Olizna.

Z jego zdaniem zgadza się blisko 30 proc. głosujących w naszej sondzie, którzy wybrali odpowiedź: to najlepsza dotychczas produkcja społeczna. Kolejnych 15 proc. uważa, że film jest znakomity. Ponad 20 proc. internautów twierdzi, że film jest dobry, ale nie powala na kolana. Pozostali zaznaczyli odpowiedzi: jest zwyczajnie słaby oraz, że jest skandaliczny.

Ci, którym film się nie spodobał, twierdzą m.in.:, że produkowanie takich klipów to marnowanie pieniędzy:

- Lepiej wzięliby worki na śmieci i trochę posprzątali. Za te pieniądze co wzięli, za ten szlagier pewnie można by sprzątać Białołękę przez pół roku - twierdzi zw1.

- Kolejna niegospodarność. Apele o zaśmiecaniu nic nie dają, gdyż skierowane są do tych, którzy to robili i będą robić. Burmistrzu posprzątaj Białołękę, bo brud i syf - dodaje Tomasz.

Taniej i lepiej

Produkcja Białołęki jest 100 razy tańsza niż kontrowersyjne wideo, którym Warszawa ma się promować jako miasto gospodarz Euro 2012. Wyśmiana przez internautów produkcja kosztowała 500 tysięcy złotych, ale urzędnicy przekonywali, że to dobrze wydane pieniądze.

Internauci mają jednak inne zdanie:

- Jak widać, za pięć tysięcy można zatrudnić aktora z doświadczeniem, napisać błyskotliwy scenariusz i zmontować przyzwoite ujęcia - natomiast za pięćset tysięcy można mieć tylko pana z erekcją – zauważa macropause.

Na pytanie, który film jest lepszy, aż 89 procent głosujących wskazało ten białołęcki.

 

 

 

 

 

 

 

 

Gangsterskie klimaty

W swojej najnowszej produkcji władze Białołęki chcą zwrócić uwagę na problem nielegalnych wysypisk.

Film utrzymany jest w klimacie gangsterskich porachunków. - Nawet małe dzieci wiedzą, że śmieci nie wyrzuca się byle gdzie - mówi na filmie gangster ubrany w czarną skórę i ciemne okulary do swoich ludzi, którzy mają "pozbyć się" skrępowanego mężczyzny.

Jak Vinnie Jones

Władze Białołęki nie są wcale prekursorem w angażowaniu "gangsterów" w społeczne kampanie. Znany z ról przestępców Vinnie Jones był twarzą reklamówki promującej udzielanie pierwszej pomocy.

Do garażu szybkim krokiem wchodzi trzech typów spod ciemnej gwiazdy. - Nazywam się Vinnie Jones i dam wam lekcję, którą popamiętacie – zwraca się wprost do widzów.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na ten nieszablonowy sposób promocji zdecydowała się British Heart Foundation, fundacja walcząca z chorobami serca i promująca profilaktykę zdrowotną. Tylko na portalu Youtube.com filmik promujący  resuscytację bez użycia ust obejrzało ponad 2 miliony użytkowników (ma dwie wersje).

Magnesem była z pewnością postać głównego aktora. Vinnie Jones to aktor z futbolową przeszłością. Na boisku zasłynął brutalnością, a w kinie utrwalił ten wizerunek. Od debiutanckiego "Przekrętu", w reżyserii wspomnianego Guya Ritchie’ego, wcielał się głównie w rolę czarnych charakterów.

bako/par

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • bolek

    zgłoś naruszenie odpowiedz 12.03.2012 20:25 ~bolek

    wooo fajne!!!!

  • Kokos

    zgłoś naruszenie odpowiedz 12.03.2012 16:20 ~Kokos

    Ale się uśmiałem! Pojechali ostro po bandzie, ale nie przekroczyli granicy dobrego smaku, pierwszorzędnie.

  • polko

    zgłoś naruszenie odpowiedz 12.03.2012 16:14 ~polko

    To jest to z jajem i przytupem! :)

  • tbd

    zgłoś naruszenie odpowiedz 12.03.2012 11:06 ~tbd

    Ten filmik jest tak samo źle zrobiony (reżyseria, gra aktorów, montaż) jak słynny spot promujący Warszawę. Ale za 1% tamtej ceny ;) Jednak jeśli pan burmistrz chce zrobić kampanię, która wzbudzi emocje w szerszym, niż grupka znajomych twórców gronie, to może powinien zastanowić się nad zatrudnieniem profesjonalistów, bo sam pomysł i dobre chęci to jednak zbyt mało.

  • WE0900V

    zgłoś naruszenie odpowiedz 12.03.2012 09:23 ~WE0900V

    Oby więcej takich...

  • Por

    zgłoś naruszenie odpowiedz 11.03.2012 23:12 ~Por

    Da się lubić! ;D

  • T1000

    zgłoś naruszenie odpowiedz 11.03.2012 21:13 ~T1000

    GOGO masz rację, wciąga jak bagno, zajebiste! :>

  • filoman

    zgłoś naruszenie odpowiedz 11.03.2012 20:42 ~filoman

    Internauci lubią ten filmik dla tego że zrobiony domową robotą ale z pomysłem chwyta za serce. Inni wywalili miliony dobrze zarobili ale nie ma tego co jest w tym filmie osobistego zaangażowania w sprawę. Koszta dało się pewnie dla tego zamknąć w niedużej sumie bo film powstał jak rozumiem dla wyższych celów nie tylko kasa kasa kasa. Jak tak się sprzedało temat to pewnie aktorzy zrezygnowali z honorarium bo też mają serce. Moje szczere gratulację!

  • GOGO

    zgłoś naruszenie odpowiedz 11.03.2012 20:09 ~GOGO

    Ogląda się jak film, wciąga jak bagno, dobra robota! :) Będą kolejne odcinki?

  • Szarlotka

    zgłoś naruszenie odpowiedz 11.03.2012 19:58 ~Szarlotka

    BRAWO!!! Głosowałam na radnego Marcina Korowaja, a teraz jestem z tego dumna!!! Korowaja mam w znajomych na FB i wiem, że w robienie spotu, było zaangażowanych wiele osób z dzielnicy, a radny poświęcił jemu wiele prywatnego czasu. Wynik mamy R E W E L A C Y J N Ą promocję naszej dzielnicy i najlepszą tego typu produkcję w Warszawie!!! Pierwszy spot o stanie wojennym też robił Korowaj, a więc, jak się chce to można, trzeba tylko trochę za tym pobiegać!!!

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »