Informacje

13.08.2015 16:20 Będą kursować od września

"Elką" do Kampinosu i Kobyłki. ZTM uruchamia nowe linie

SERWISY:


Dwie nowe linie "L" w Kobyłce i jednak w Kampinosie będą wozić pasażerów od września - zapowiada ZTM. Nowe "elki" na jesieni mają także pojawić się w Górze Kalwarii.

Na razie Zarząd Transportu Miejskiego porozumiał się z dwiema podwarszawskimi gminami - Kampinos i Kobyłka. – 1 września planujemy uruchomienie trzech linii autobusowych: L29, L26 i L27 – zapowiedział na konferencji prasowej Zarządu Transportu Publicznego Daniel Złamal, kierownik działu organizacji przewozów ZTM. - Tym samym Kampinos będzie 31. gminą, która dołączyła do grona samorządów podwarszawskich współpracujących z ZTM - dodał.

Po terenie Kampinosu kursować będzie linia L29. Pojedzie ona trasą: Leszno – Sochaczewska – Chopina – Wilkowa Wieś – Wiejca – Kampinos: Chopina – Niepokalanowska – Kampinos.

– Będzie to dowozówka do linii 719 – tłumaczył Złamal.

Nowe linie w Kobyłce

Kolejne dwie linie kursować będą w gminie Kobyłka na trasach:

L26 Urząd Miasta/Zielonka – Lipowa – Wolności – Kobyłka: Szeroka – Marecka – Zagańczyka – Olszewskiego – Kordeckiego – Nadmeńska – Zagańczyka – Konowrockiego – Żymirskiego – Pieniążka – Jana Pawła II – Reja – Kossaka – Wołomińska – Ręczajska – Nadarzyńska – Bohaterów Ossowa – Rondo Cudu nad Wisłą – rondo Cudu nad Wisłą.

L27 Szkolna/Nadma – Szkolna – Nowa – Czarna (powrót: (…) – Stara – Szkolna (…)) – Stara – Kobyłka: Bolesława Chrobrego – Kazimierza Wielkiego – Krechowiecka – Załuskiego – Wołomin: Armii Krajowej – Okopowa – Gdyńska – SZPITAL POWIATOWY – Kochanowskiego – Okopowa – Armii Krajowej – Kobyłka: Wołomińska – Żymirskiego – Konowrockiego – Napoleona – Jasińskiego – PKP Kobyłka Ossów(powrót: Jasińskiego – Emilii Plater – Napoleona – (…)).

To jednak nie koniec planów rozbudowania sieci "elek". Jeszcze tej jesieni nowymi liniami pojechać będą mogli mieszkańcy Góry Kalwarii. Jak informuje ZTM, autobusy będą kursować na trasach: Góra Kalwaria – Krzaki Czaplinkowskie – Czachówek oraz Baniocha – Szymanów – Konstancin-Jeziorna.

jk/b

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Jola

    zgłoś naruszenie odpowiedz 02.09.2015 12:50 ~Jola

    bardzo dobra sparawa ten autobus tylko aby był dopasowany do potrzeb dzieci szkolnych jakby Zielonki ruszał o 15 minut wczesniej to dzieci chodzace na różne godziny dotarły by np do szkoły nr 1 w Kobyłce na lekcje

  • waw33

    zgłoś naruszenie odpowiedz 14.08.2015 15:53 ~waw33

    A wielki Utas wam za te L (ki) bilety na drugą strefę tam nie obowiązują... czas żęby warszawa zainwestowała w linie podmiejskie 7..800 oraz w poszerzenie I strefy biletowej np do Piaseczna,Zielonki czy Blizne... po kiego mamy wydawać tyle kasy na bilety które i tak są stanowczo za drogie to jakości usług

  • viki

    zgłoś naruszenie odpowiedz 14.08.2015 13:23 ~viki

    luk86~luk86

    DO TYKWY...
    bO MIESZKANCY PODWARSZAWSICH WIOSEK
    ( KOBYŁA 18TYŚ. MIESZKANCÓW ),
    pracują i zarabiają, płacą za te bilety mają takie same prawa jak i Ty.
    Kacapie bezmózgi


    dokładnie (tylko Kobyłka już niestety 23 tys. mieszkańców)

  • qwert

    zgłoś naruszenie odpowiedz 14.08.2015 09:15 ~qwert

    asd~asd

    Właśnie, dlaczego podatnicy z Warszawy mają płacić za utrzymanie linii autobusowych, które nawet nie dotykają pierwszej strefy??
    I nie mówić mi, że mieszkańcy podwarszawskich zadupi płacą podatki - kmioty zarabiają tak mało, że wpływy z ich podatków wystarczą może na jeden kurs tygodniowo. A jeśli są takie zamożne, to czego władze ich miast (np. Kobyłki czy innej Zielonki) nie stworzą własnych linii a nie żerują tylko na krwawicy Warszawiaków.
    A ja aby dojechać ze Śródmieścia gdziekolwiek muszę sie raz-dwa razy przesiadać, bo nie ma kasy na przywrócenie dawnej trasy 117, 128 czy 501...
    O śp. 122 czy 195 nie wspomnę...


    Zanim coś napiszesz kmiocie, to sprawdź, że za to płacą gminy ze swojego budżetu. Tobie chyba kołyska się paliła w dzieciństwie.

  • pfff

    zgłoś naruszenie odpowiedz 14.08.2015 08:01 ~pfff

    nessus~nessus

    asd i reszta mało inteligentnych pseudo warszawiaków dla waszej wiadomości to za utrzymanie tych linii płacą tylko i wyłącznie zainteresowane gminy przez które przebiega dany kurs więc nie płaczcie leszcze że dopłacacie bo żałosne to wasze użalanie się nad sobą


    Ignorancja jest siłą.
    Do wiadomości niedoinformowanych podmiejskich cwaniaczków i wsiowych krzykaczy: te "zainteresowane gminy" płacą najwyżej 40 % kosztów utrzymania linii.
    Można to sprawdzić, zamiast opowiadać kocopoły/

  • realista

    zgłoś naruszenie odpowiedz 14.08.2015 07:54 ~realista


    asd~asd

    Właśnie, dlaczego podatnicy z Warszawy mają płacić za utrzymanie linii autobusowych, które nawet nie dotykają pierwszej strefy??
    I nie mówić mi, że mieszkańcy podwarszawskich zadupi płacą podatki - kmioty zarabiają tak mało, że wpływy z ich podatków wystarczą może na jeden kurs tygodniowo. A jeśli są takie zamożne, to czego władze ich miast (np. Kobyłki czy innej Zielonki) nie stworzą własnych linii a nie żerują tylko na krwawicy Warszawiaków.
    A ja aby dojechać ze Śródmieścia gdziekolwiek muszę sie raz-dwa razy przesiadać, bo nie ma kasy na przywrócenie dawnej trasy 117, 128 czy 501...
    O śp. 122 czy 195 nie wspomnę...
    FrixxFrixx


    ZTM wygrało przetarg. A płacić będą wymienione miasta, nie Warszawa.


    Sprawdź najpierw dokładnie ile.
    Tak samo sprawdź ile za linie siedemset, a potem dyskutuj.

  • Mac

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.08.2015 23:33 ~Mac

    asd~asd

    Właśnie, dlaczego podatnicy z Warszawy mają płacić za utrzymanie linii autobusowych, które nawet nie dotykają pierwszej strefy??
    I nie mówić mi, że mieszkańcy podwarszawskich zadupi płacą podatki - kmioty zarabiają tak mało, że wpływy z ich podatków wystarczą może na jeden kurs tygodniowo. A jeśli są takie zamożne, to czego władze ich miast (np. Kobyłki czy innej Zielonki) nie stworzą własnych linii a nie żerują tylko na krwawicy Warszawiaków.
    A ja aby dojechać ze Śródmieścia gdziekolwiek muszę sie raz-dwa razy przesiadać, bo nie ma kasy na przywrócenie dawnej trasy 117, 128 czy 501...
    O śp. 122 czy 195 nie wspomnę...


    Kmiocie mniemam zes przyjezdny, jak czytam takie dyrdymały od wieśniaka to nie ma czemu sie dziwić ze Warszawiacy tacy jak ja uciekają, a robią to z reguły na przedmieścia gdzie ty kmiocie o zwężonym umyśle możesz pomarzyć, mało tego musisz turlac sie bydlowozem gdzie my mamy wygodę, mało tego dodam iż nie muszę sie gnieździć w 30 m jak zapewne ty to robisz bo po prostackim podjęciu do życia zakładam ze zwijasz hamburgery w Macu. Mam dość takiej zjezdzajacej sie do stolicy chamowy, nie podoba sie to won! I generalnie ogarnij może jak i kto za to płaci tłuku a potem sie rozpisuj!

  • nessus

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.08.2015 22:38 ~nessus

    asd i reszta mało inteligentnych pseudo warszawiaków dla waszej wiadomości to za utrzymanie tych linii płacą tylko i wyłącznie zainteresowane gminy przez które przebiega dany kurs więc nie płaczcie leszcze że dopłacacie bo żałosne to wasze użalanie się nad sobą

  • Frixx

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.08.2015 22:17 Frixx

    asd~asd

    Właśnie, dlaczego podatnicy z Warszawy mają płacić za utrzymanie linii autobusowych, które nawet nie dotykają pierwszej strefy??
    I nie mówić mi, że mieszkańcy podwarszawskich zadupi płacą podatki - kmioty zarabiają tak mało, że wpływy z ich podatków wystarczą może na jeden kurs tygodniowo. A jeśli są takie zamożne, to czego władze ich miast (np. Kobyłki czy innej Zielonki) nie stworzą własnych linii a nie żerują tylko na krwawicy Warszawiaków.
    A ja aby dojechać ze Śródmieścia gdziekolwiek muszę sie raz-dwa razy przesiadać, bo nie ma kasy na przywrócenie dawnej trasy 117, 128 czy 501...
    O śp. 122 czy 195 nie wspomnę...


    ZTM wygrało przetarg. A płacić będą wymienione miasta, nie Warszawa.

  • asd

    zgłoś naruszenie odpowiedz 13.08.2015 22:03 ~asd

    Właśnie, dlaczego podatnicy z Warszawy mają płacić za utrzymanie linii autobusowych, które nawet nie dotykają pierwszej strefy??
    I nie mówić mi, że mieszkańcy podwarszawskich zadupi płacą podatki - kmioty zarabiają tak mało, że wpływy z ich podatków wystarczą może na jeden kurs tygodniowo. A jeśli są takie zamożne, to czego władze ich miast (np. Kobyłki czy innej Zielonki) nie stworzą własnych linii a nie żerują tylko na krwawicy Warszawiaków.
    A ja aby dojechać ze Śródmieścia gdziekolwiek muszę sie raz-dwa razy przesiadać, bo nie ma kasy na przywrócenie dawnej trasy 117, 128 czy 501...
    O śp. 122 czy 195 nie wspomnę...

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »