Informacje

03.04.2013 11:54 nowy system obsługi pasażerów

Dworzec jak hipermarket. "Pani powiadamia o wolnej kasie"

SERWISY:

Ma być krócej, szybciej i wygodniej. Na Dworcu Centralnym w Warszawie ruszył system, w którym informacja o numerze wolnej kasy jest wyświetlana na ekranie. Dodatkowo działa powiadamianie głosowe.

- System jest znany pasażerom lotnisk lub klientom hipermarketów – relacjonuje  z dworca Ewa Paluszkiewicz, reporterka TVN24. – Pani aksamitnym głosem mówi, która kasa jest wolna. Na ekranie wyświetlany jest również numer kasy- dodaje.

Po co nowy system jest wprowadzany? - Naszym celem jest podniesienie efektywności obsługi pasażerów, przyspieszenie przepływu klientów oczekujących w kolejce i zniwelowanie związanego z tym poczucia niepewności – poinformowała w rozmowie z tvnwarszawa.pl. Zuzanna Szopowska, rzecznik prasowy PKP Intercity.

Jak dodaje Paluszkiewicz - dzięki nowemu systemowi uniknie się kłótni między pasażerami, do których dochodziło dość często.

Na razie system jest w fazie testowej. Potrwają one około dwóch miesięcy. Po ich zakończeniu, władze PKP Intercity podejmą decyzję o wprowadzeniu takiego systemu na kolejnych dworcach.

su//ec

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • pasazer

    zgłoś naruszenie odpowiedz 04.04.2013 02:02 ~pasazer

    Moniabe~Moniabe

    a może by tak pomyśleć, że mamy XXI wiek i nie ma co się podniecać takimi banalnymi rozwiązaniami... W każdym normalnym kraju pasażer może skorzystać z biletomatu,.. A czy PKP i ich mądrzy prezesi wiedzą,co to są biletomaty i jak mogą podnieść komfort obsługi?? Pamiętam, jak w latach 80 tych, gdzie nikt nie słychał o super technologiach i internecie, można było kupić tekturkowy, szary bilet nawet na peronach, na podmiejskich stacjach warszawy. A teraz...PKP się cofa i się cieszy, że ma światełka na dworcu...Może czas rozliczyć prezesów i ich doradców z PRAWDZIWYCH i SENSOWNYCH działań Panie Ministrze..


    Na Dw. Centralnym masz jakieś +- 20 biletomatów, w podziemiach. Proponuję się dowiedzieć nim się pisze bzdury

  • powiślak

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.04.2013 18:19 ~powiślak

    A gdzie wolność wyboru. Wszyscy pod sznureczek, grzeczniutko, w jednej kolejce. Już raz stałem w supermarkecie w takiej ggantycznej kolejce. Frajda najwperw znajeźć jej koniec, później dreptać, ściskać się z tymi, którzy owego końca szukają. I tak was komuna ustawia.

  • Moniabe

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.04.2013 17:20 ~Moniabe

    a może by tak pomyśleć, że mamy XXI wiek i nie ma co się podniecać takimi banalnymi rozwiązaniami... W każdym normalnym kraju pasażer może skorzystać z biletomatu,.. A czy PKP i ich mądrzy prezesi wiedzą,co to są biletomaty i jak mogą podnieść komfort obsługi?? Pamiętam, jak w latach 80 tych, gdzie nikt nie słychał o super technologiach i internecie, można było kupić tekturkowy, szary bilet nawet na peronach, na podmiejskich stacjach warszawy. A teraz...PKP się cofa i się cieszy, że ma światełka na dworcu...Może czas rozliczyć prezesów i ich doradców z PRAWDZIWYCH i SENSOWNYCH działań Panie Ministrze..

  • anula

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.04.2013 15:51 ~anula

    Szlag trafia człowieka jak ma płacić tyle pieniędzy za kolej a zero komfortu jazdy. Lepiej wybrać autokar, ponad połowę mniej za bilet, wygodne siedzenia, dostęp do wi-fi, cisza i spokój :) polecam!

  • BbB

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.04.2013 14:54 ~BbB

    Anty PiSAnty PiS

    No pogratulować "nowości"!
    U mnie na poczcie takie coś działa od 5 lat, a tutaj nowść. :D


    Hahaha, 5 lat ? Słabiutko. Na mojej poczcie to juz dobrze ponad 10 lat :D

  • antypesymistka

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.04.2013 14:17 ~antypesymistka

    Lepiej późno niż wcale

  • drEX

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.04.2013 14:07 ~drEX

    czy firma konsultingowa zaproponowała zmiany?

  • fifi

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.04.2013 12:47 ~fifi

    Ja proponuję, żeby IC zajęło się komfortem jazdy i ceną za bilety! Nie róbcie wielkiego halo z tak banalnej sprawy...

  • Anty PiS

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.04.2013 12:45 Anty PiS

    No pogratulować "nowości"!
    U mnie na poczcie takie coś działa od 5 lat, a tutaj nowść. :D

  • pasaz

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.04.2013 12:12 ~pasaz

    Żenada! tyle czasu trzeba bylo czekacna udogodnienie znane od lat !

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »