Informacje

22.10.2013 08:39 zmiany w związku z remontem trasy ak

"Dwójka" jeździ częściej. "Tłumów nie ma"

SERWISY:


Tramwaje linii 2 częściej jeżdżą mostem Północnym, by usprawnić przejazd przez Wisłę w czasie remontu na Trasie AK. Jednak chętnych pasażerów nie było zbyt dużo po godz. 8.

- Tłumów nie ma. Na przystanku Stare Świdry czeka maksymalnie po kilkanaście osób, które wsiadają do tramwaju i jadą w kierunku Młocin - relacjonował po godz. 8 Dawid Krysztofiński, reporter tvnwarszawa.pl. - Po drodze zabiera jeszcze kolejnych, a na Młocinach wysiada ok. 30 pasażerów - dodaje.

Internauci informują jednak, że po godz. 7 w tramwajach pasażerów było sporo.

Co 5 minut w szczycie

Jeszcze w poniedziałek władze miasta obiecały, że "dwójka" będzie kursować od wtorku co 5 minut. – To się zgadza, tramwaje jeżdżą co 5 minut – potwierdza Krysztofiński. Ta zmiana, to odpowiedź miasta na korki na tej przeprawie, które tworzyły się w poniedziałek po rozpoczęciu remontu Trasy AK.

Linia 2 kursuje między pętlą przy ul. Myśliborskiej na Tarchominie a węzłem Młociny, gdzie można przesiąść się do metra.

ZMIANY TRAMWAJOWEJ ZAPOWIEDZIAŁ W PONIEDZIAŁEK RATUSZ:



ran//ec

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • noname

    zgłoś naruszenie odpowiedz 22.10.2013 19:57 ~noname

    Tak to jest jak urzędnicy wydają czyjeś pieniądze na czyjeś cele. Najmniej wydajny i najmniej oszczędny sposób wydawania pieniędzy.

  • dr13

    zgłoś naruszenie odpowiedz 22.10.2013 19:41 ~dr13

    wert33~wert33

    nie ma tłumów i nie będzie bo to tramwaj widmo jest jeżdżący lipną trasą ... jedynie między 7-9 jest wysyp słoi które nie zmieściły się do autobusów i to samo jest po 16 do 17.30 hehe lepiej było metro przedłużyć i puścić po moście jako kolej dojazdowa

    Tramwaj miał być dalej ale ekoterroryści i emeryci ze wspólnoty zablokowali budowę trasy.

  • luzik

    zgłoś naruszenie odpowiedz 22.10.2013 19:12 ~luzik

    A pan dyrektor J. jeździ dwójką do pracy? miałby wygodnie,luźno, szybko. Po co stać w korkach?

  • pas

    zgłoś naruszenie odpowiedz 22.10.2013 19:02 ~pas

    "Prawdziwi warszawiacy" co się dziwicie że dwójka jeździ pusta, gdyby ktoś proponował wam jazdę tylko przez "wasz most" - Poniatowskiego, Gdański, Świętokrzyski czy jeszcze inny, to też stuknęlibyście się w czoło.

  • Wolność słowa

    zgłoś naruszenie odpowiedz 22.10.2013 15:20 ~Wolność słowa

    ekooszołom~ekooszołom

    @gość:
    Słuchaj, pewnych rzeczy po prostu się nie przeskoczy. Przykład USA pokazuje, że im szersze drogi się buduje, tym więcej przybywa samochodów. Wiem jak to brzmi, ale paradoksalnie, poszerzanie ulic prowadzi do zwiększenia natężenia ruchu a więc i korków. To jest zaobserwowany fakt. W USA mają dziesięciopasmowe autostrady biegnące przez same centra miast a i tak stoją w korkach jakie nam się nawet nie śniły. Nie znaczy to, że nie trzeba w ogóle budować dróg! Po prostu trzeba zachęcić tych co NIE MUSZĄ jechać samochodem (a takich jest około 90%) do korzystania ze środków transportu zbiorowego. Może gdyby pociągi jeździły częściej a tramwaje szybciej, więcej osób skłonnych byłoby zrezygnować z samochodu i odkorkować ulicę dla tych, którzy z komunikacji miejskiej korzystać rzeczywiście nie mogą. Ale jeśli kierowca krócej stoi samochodem, nawet w kilometrowym korku, niż tramwaj czeka na światło, to nie ośmieszajmy się z promocją komunikacji miejskiej. Inżynier Galas ustawia światła pod kątem ruchu samochodowego, któremu i tak nic to nie pomaga, a przy okazji skutecznie sabotuje transport szynowy, który mógłby odkorkować wiele ulic skuteczniej niż niejeden zintegrowany, lecz inteligentny inaczej, system sterowania ruchem. Napiszmy wprost: korki tramwajowe, które codziennie obserwujemy na ulicach Warszawy, stworzył inżynier Galas. Tego przed nim w Warszawie, mającej 95% wydzielonych torowisk, nigdy nie było. I jest to zjawisko nieznane nigdzie indziej na świecie.

    PS Dziękuję informatykom TVN Warszawa za system odpowiadania na komentarze, działający równie sprawnie jak światła inż.Galasa

    W TVN Warszawa nikt na komentarze nie odpowiada, najwyżej niewygodne kasuje się w ramach wolności słowa.

  • xxx

    zgłoś naruszenie odpowiedz 22.10.2013 14:39 ~xxx

    ania~ania

    może zamiast 2,którą prawie nikt nie jezdzi zwiękrzyć częstotliwość zatłoczonego E-4 do którego już na pierwszynm przystanku trudno wsiąść


    Pierwszy przystanek to pętla Tarchomin!!! Oczywiście trudno wsiąść, to wg mieszkańców Tarchodworów, oznacza posadowienie swojego leniwego tyłka na siedzeniu.

  • Smok

    zgłoś naruszenie odpowiedz 22.10.2013 14:36 ~Smok

    Bolek~Bolek

    Ludzie ta białałąka to już azja! Pierwszy raz widzę tramwaj z C(h)in do kasprowicza? Bardzo długa trasa.

    Jak byś chłopku widział jak skomunikowane są stolice oraz większe miasta Azjatyckie, to pewnie byś po nogach z wrażenia porobił ...

  • wygodnicki

    zgłoś naruszenie odpowiedz 22.10.2013 14:24 ~wygodnicki

    ania~ania

    może zamiast 2,którą prawie nikt nie jezdzi zwiękrzyć częstotliwość zatłoczonego E-4 do którego już na pierwszynm przystanku trudno wsiąść

    Przecież już z drugiego przystanku E-4 masz tylko 200m do jeżdżącej co 5 minut dwójki. Bez tłoku, bez korków, 5 minut do metra. Ale nie namawiam, bo jeszcze zajmiesz mi miejsce siedzące :) Tłocz się dalej w swoim „ekspresowym” autobusie a ja będę sobie jeździł tramwajem, którym podobno prawie nikt nie jeździ.

  • ania

    zgłoś naruszenie odpowiedz 22.10.2013 14:14 ~ania

    może zamiast 2,którą prawie nikt nie jezdzi zwiękrzyć częstotliwość zatłoczonego E-4 do którego już na pierwszynm przystanku trudno wsiąść

  • ekooszołom

    zgłoś naruszenie odpowiedz 22.10.2013 13:52 ~ekooszołom

    @gość:
    Słuchaj, pewnych rzeczy po prostu się nie przeskoczy. Przykład USA pokazuje, że im szersze drogi się buduje, tym więcej przybywa samochodów. Wiem jak to brzmi, ale paradoksalnie, poszerzanie ulic prowadzi do zwiększenia natężenia ruchu a więc i korków. To jest zaobserwowany fakt. W USA mają dziesięciopasmowe autostrady biegnące przez same centra miast a i tak stoją w korkach jakie nam się nawet nie śniły. Nie znaczy to, że nie trzeba w ogóle budować dróg! Po prostu trzeba zachęcić tych co NIE MUSZĄ jechać samochodem (a takich jest około 90%) do korzystania ze środków transportu zbiorowego. Może gdyby pociągi jeździły częściej a tramwaje szybciej, więcej osób skłonnych byłoby zrezygnować z samochodu i odkorkować ulicę dla tych, którzy z komunikacji miejskiej korzystać rzeczywiście nie mogą. Ale jeśli kierowca krócej stoi samochodem, nawet w kilometrowym korku, niż tramwaj czeka na światło, to nie ośmieszajmy się z promocją komunikacji miejskiej. Inżynier Galas ustawia światła pod kątem ruchu samochodowego, któremu i tak nic to nie pomaga, a przy okazji skutecznie sabotuje transport szynowy, który mógłby odkorkować wiele ulic skuteczniej niż niejeden zintegrowany, lecz inteligentny inaczej, system sterowania ruchem. Napiszmy wprost: korki tramwajowe, które codziennie obserwujemy na ulicach Warszawy, stworzył inżynier Galas. Tego przed nim w Warszawie, mającej 95% wydzielonych torowisk, nigdy nie było. I jest to zjawisko nieznane nigdzie indziej na świecie.

    PS Dziękuję informatykom TVN Warszawa za system odpowiadania na komentarze, działający równie sprawnie jak światła inż.Galasa

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »