Informacje

26.01.2014 09:19 utrudnienia w ruchu

Autobus zablokował skrzyżowanie

SERWISY:


Autobus zablokował skrzyżowanie ul. Reymonta i Broniewskiego – poinformował na warszawa@tvn.pl internauta Rafał.

Na miejsce pojechał reporter tvnwarszawa.pl. Na zdjęciach widać, że autobus linii 114  nie dał rady skręcić.  – Autobus jechał ul. Reymonta i skręcał w Broniewskiego, wpadł w poślizg i tyłem zahaczył o sygnalizator. Zablokowany był przejazd w stronę Żoliborza – relacjonuje Lech Marcinczak, reporter tvnwarszawa.pl.

Po godz. 9 pojazd odjechał.


ran//ec

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Kiero

    zgłoś naruszenie odpowiedz 29.01.2014 14:09 ~Kiero

    Wspołczuje wszystkim kierowaca tej zapyzialej firmy jaka jest ITS Michalczewski!!! PENSJA GLODOWA AUTOBUSY JUZ DAWNO POWINNY STRACIC KONCESKE NA PRZEWOZ OSOB !!! SZANOWNE ITD WEZCIE SIE ZA ICH KONTROLE BO NAPRAWDE SZKODA KIEROWCOW JAK SIE WIDZI ICH W CZAPCE I KURTKACH ZA FAJERA !!!

  • Wawkaaa

    zgłoś naruszenie odpowiedz 27.01.2014 11:55 ~Wawkaaa

    "~Kurierowerowy

    Ja mam wyjeżdżonych wielę lat rowerem w taką pogodę i mam głęboko te wasze zakichane autobusy. Bo część z was kierowców w miejscach gdzie oprócz ulicy jest pas tzw. Śluza rowerowa to potrafi i nim jechać rowerzystom na ogonie do tego. I się pytam czy wy macie do tego prawo, żeby pas dla nas sobie wykorzystywać!?"

    Jaka czlowieku sluza rowerowa jak w warszawie nie ma na drogach zadnych sygnalizatorow dla rowerow, to nie amsterdam. Sluzy owszem sa ale dla autobusow a jezeli jezdzisz buspasem ktorym nie powinienes to juz inna sprawa, ale nie nazywaj tego SLUZA ROWEROWA xD

  • jeszcze ta zima

    zgłoś naruszenie odpowiedz 27.01.2014 10:17 ~jeszcze ta zima

    asd~asd

    Może w końcu ktoś w ZTM zrozumie, że przegubowe autobusy nie mają sensu i kolejne miasta z nich rezygnują. Zamiast tego wystarczy odpowiednio większa liczba krótkich autobusów z częstotliwością kursowania co 5-7 minut. Wtedy będzie można mówić, że w Warszawie jest komunikacja miejsca. Na razie jest jakiś żart, z autobusami kursującymi po Śródmieściu co 20 min. w godzinach szczytu.
    A w Al. Jerozolimskich najlepiej zlikwidować tramwaje, skoro po tej samej trasie jeździ pociąg. Wtedy znajdzie się miejsce na drogi dla pedalarzy i autobusy będą mogły skręcać bez problemu (dziś 128 i 175 tracą po kilka minut, żeby tramwaje przepuścić).

    A ilu trzeba by zatrudnić kierowców? 2 x? nie ,oni muszą miec zmienników ,zastępców ,3 x będzie mało. A skąd ich brać z Ukrainy jak dziś ? Po wypadku w Łodzi wypowiedź TW w TV o zatrudnianiu pracowników ,jednym z warunków było "stosunkowo bliskie miejsce zamieszkania". Czy wiesz skąd przyjeżdżają do pracy kierowcy dziś ?,nie napiszę bo byś nie uwierzył. Nikt nic nie mówi ,że facet który wiezie cię autobusem wstał do pracy poprzedniego dnia. tak nie pomyliłem sie. To kierat w ,którym ludzie pracują często za dużo ,a nawet co dzień. By zarobić w dzień odpoczynku jeżdżą w innej firmie komunikacyjnej. Do czasu spektakularnego wypadku będzie cisza. Wsiadając do kom. nie masz pojęcia w jakim stanie psycho-fizycznym jest prowadzący udręczony korkami stresem czasu, niewyspany...

  • kier

    zgłoś naruszenie odpowiedz 27.01.2014 10:12 ~kier

    Do KIEROWCA MZA
    Ty żeś teraz błysna wiedzą... Może do końca nie potrafię tego wytłumaczyć i może używam złych określeń, ale to ze przy takim skręcid odłącza skrzynie biegów to powiedział mi jeszcze mechanik na redutowej ale na milion procent nic nie blokuje w takiej sytuacji hamulcow to jest w ogóle totalna bzdura... Nie raz przy parkowaniu tyłem włączał mi się ten komunikat autobus się zatrzymywał (im większy kąt tym większa redukcja momentu obrotowego aż autobus w końcu przestaje jechać) wtedy wystarczy tylko wcisnąć ten magiczny guzik bieg do przodu odkręcić koła i ruszy.
    A z tym Michalczewskim to się źle wyraziłem miałem na myśli to, że pewnie o coś zachaczył i dlatego będzie potrzebny holownik...

  • kontrola trakcji

    zgłoś naruszenie odpowiedz 27.01.2014 09:55 ~kontrola trakcji


    Kierowca bombowca~Kierowca bombowca

    układ hamulcowy działa najpierw na tył, a dopiero później przód. Inaczej by cie naczepa wyprzedziła. Wystarczy pomyśleć, zanim się zacznie pisać.
    trakcja~trakcja


    Totalna bzdura. Powielasz kolejną bajkę w stylu opon zimowych do samochodów ciężarowych (możesz co najwyżej założyć te z bieżnikiem w kostkę i łańcuchy).
    Przód hamuje zawsze najmocniej, tył w tym samym momencie ale słabiej. Gdybyś kiedykolwiek jechał zestawem być wiedział, że przy takim hamowaniu o jakim napisałeś (najpierw naczepa, potem ciągnik) zależnie od warunków nie mógłbyś hamować wcale na łuku bo albo być jechał mimowolnie prosto albo byś łamał cały zestaw na śliskim.
    Autobus to zupełnie co innego ale i tutaj zachowane są siły hamowania na poszczególne osie. Tył, ostatnia oś jest na tyle słaba w porównaniu do pierwszej (piszę o trzy osiowych pchaczach z przegubem) że przód już zablokujesz, a tył na śliskim będzie jeszcze się kręcił za sprawą napędu. Jedyne wyjście zmienić na N ustawienie przekładni automatycznej.
    Co innego w manualu, ale po pierwsze nie ma pchaczy przegubowych z manualem i nigdy nie było (poza paroma prototypami Ikarusa jeszcze z konstrukcjami wysokopodłogowymi), po drugie generalnie nie ma już manuali w autobusach miejskich.


    Dlaczego przyczepa hamuje wcześniej od ciągnika? By na niego nie najeżdżała. Pytanie i odpowiedź z 1 klasy, szkoły zawodowej dla kierowców-mech.

  • trakcja

    zgłoś naruszenie odpowiedz 27.01.2014 08:55 ~trakcja

    Kierowca bombowca~Kierowca bombowca

    układ hamulcowy działa najpierw na tył, a dopiero później przód. Inaczej by cie naczepa wyprzedziła. Wystarczy pomyśleć, zanim się zacznie pisać.


    Totalna bzdura. Powielasz kolejną bajkę w stylu opon zimowych do samochodów ciężarowych (możesz co najwyżej założyć te z bieżnikiem w kostkę i łańcuchy).
    Przód hamuje zawsze najmocniej, tył w tym samym momencie ale słabiej. Gdybyś kiedykolwiek jechał zestawem być wiedział, że przy takim hamowaniu o jakim napisałeś (najpierw naczepa, potem ciągnik) zależnie od warunków nie mógłbyś hamować wcale na łuku bo albo być jechał mimowolnie prosto albo byś łamał cały zestaw na śliskim.
    Autobus to zupełnie co innego ale i tutaj zachowane są siły hamowania na poszczególne osie. Tył, ostatnia oś jest na tyle słaba w porównaniu do pierwszej (piszę o trzy osiowych pchaczach z przegubem) że przód już zablokujesz, a tył na śliskim będzie jeszcze się kręcił za sprawą napędu. Jedyne wyjście zmienić na N ustawienie przekładni automatycznej.
    Co innego w manualu, ale po pierwsze nie ma pchaczy przegubowych z manualem i nigdy nie było (poza paroma prototypami Ikarusa jeszcze z konstrukcjami wysokopodłogowymi), po drugie generalnie nie ma już manuali w autobusach miejskich.

  • Cypis

    zgłoś naruszenie odpowiedz 27.01.2014 04:25 ~Cypis


    robot jan~robot jan

    Rany, następny! NIE MA opon zimowych do samochodów ciężarowych!!! To są opony z bieżnikiem w kostkę! Nie zimowe! Można je stosować cały rok ale zwiększają zużycie paliwa, hałas i się dużo szybciej zużywają. Ciężarówki jeżdżące na budował mają je cały czas. Do zestawów zakłada się je na oś napędową. Ale one działają lepiej od zwykłych (z wzdłużnym bieżnikiem) TYLKO w kwestii napędowej!!! TYLKO! A ty uciekła II oś więc nie chodziło na napęd ale u poślizg boczny - nic by takie opony nie dały.
    Inna sprawa, że nawet gdyby były typowo zimowe opony to i tak niewiele by dały jak ucieka II oś, bo powodów może być wiele. Za szybko, przyhamowanie w zakręcie, opór śniegu na pierwszą oś, złapanie przyczepności przez III oś kiedy pierwsze dwie jej nie miały (automat pcha cały czas, hamulcami nie "zdusisz" ostatniej osi).
    Kierowca bombowca~Kierowca bombowca

    Podążając za twoją logiką na trzeciej osi nie ma hamulców w ogóle. Co ty człowieku za brednie wypisujesz! /cut/
    Jedyny bodaj post z sensem, a ty twierdzisz, że to brednie... Jedno jest pewne: nigdy nie jechłaś pchaczem; ergo: nie wiesz nawet, o czym piszesz.

  • Askeladden

    zgłoś naruszenie odpowiedz 27.01.2014 00:02 ~Askeladden



    hehe~hehe

    WINTER" na tych oponach?
    rachrach~rachrach


    to sam sprawdź na stronie producenta opon co tam jest napisane to się bardzo zdziwisz.....
    tak jak pisał ktoś wcześniej, albo bieżnik normalny albo kostka, nie ma zimowych jako takich (niektóre z kostką mają oznaczenie mud/snow itp.)
    hehe~hehe

    Sugerujesz, że w Norwegii w zimie nie jeżdżą autobusy? Ciekawe... http://www.conti-online.com/www/transport_pl_pl/misc/inf_prasowe_ov_channel_pl/13-11-18_Norwegia_wprowadza_nowe_regulacje_pl.html

    Kierowcy z Europy wschodniej sieją zimą grozę na norweskich drogach, stąd konieczność zaostrzenia przepisów. Policja w Helligskogen zawraca z granicy bardzo dużo ciężarówek, które są zupełnie nie przygotowane do zimowych warunków! Zdarzało się że zawodowi kierowcy byli śmiertelnie przerażeni warunkami na drogach, jeden się nawet popłakał - był o tym reportaż na NRK...

    Odśnieżanie??? Autobusy MIEJSKIE w Tromso jeżdżą z łańcuchami założonymi na oponach :)))

  • asd

    zgłoś naruszenie odpowiedz 26.01.2014 23:45 ~asd

    Może w końcu ktoś w ZTM zrozumie, że przegubowe autobusy nie mają sensu i kolejne miasta z nich rezygnują. Zamiast tego wystarczy odpowiednio większa liczba krótkich autobusów z częstotliwością kursowania co 5-7 minut. Wtedy będzie można mówić, że w Warszawie jest komunikacja miejsca. Na razie jest jakiś żart, z autobusami kursującymi po Śródmieściu co 20 min. w godzinach szczytu.
    A w Al. Jerozolimskich najlepiej zlikwidować tramwaje, skoro po tej samej trasie jeździ pociąg. Wtedy znajdzie się miejsce na drogi dla pedalarzy i autobusy będą mogły skręcać bez problemu (dziś 128 i 175 tracą po kilka minut, żeby tramwaje przepuścić).

  • hehe

    zgłoś naruszenie odpowiedz 26.01.2014 22:40 ~hehe


    hehe~hehe

    WINTER" na tych oponach?
    rachrach~rachrach


    to sam sprawdź na stronie producenta opon co tam jest napisane to się bardzo zdziwisz.....
    tak jak pisał ktoś wcześniej, albo bieżnik normalny albo kostka, nie ma zimowych jako takich (niektóre z kostką mają oznaczenie mud/snow itp.)

    Sugerujesz, że w Norwegii w zimie nie jeżdżą autobusy? Ciekawe... http://www.conti-online.com/www/transport_pl_pl/misc/inf_prasowe_ov_channel_pl/13-11-18_Norwegia_wprowadza_nowe_regulacje_pl.html

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »