Informacje

02.10.2014 09:10 po zakończeniu budowy metra

"35 sek. zielonego przed rondem ONZ". Korek w al. Jana Pawła II

SERWISY:

Ruch wrócił na Świętokrzyską i Prostą, wracają też znane warszawiakom sprzed budowy metra korki. W środę informowaliśmy, że stoi Tamka, w czwartek rano nasz reporter informuje o zatorze w al. Jana Pawła II, od skrzyżowania z al. Solidarności do ronda ONZ.

- Tak jak przed budową metra, kierowcy znów napotkają utrudnienia w al. Jana Pawła II - relacjonuje w porannym szczycie, po godzinie 8.00, Tomasz Zieliński, reporter tvnwarszawa.pl.- Samochody poruszają się powoli - dodaje.

- Świętokrzyska i Prosta mają pierwszeństwo przejazdu. Zielone światło świeci się dla kierowców jadących tymi ulicami 1 minutę 17 sek. Zakorkowana al. Jana Pawła ma 35 sek. zielonego - podaje Zieliński. I podkreśla, że Świętokrzyską porusza się znacznie mniej samochodów.

Pasażerowie mogą zauważyć, że wydłużył się czas przejazdu tramwajem przez rondo ONZ. Składy "trzymają" tam światła.

Jak informowaliśmy już w środę, korki wróciły też na Tamkę:

//mz

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • pamiętliwy

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.10.2014 10:16 ~pamiętliwy

    Boom~Boom

    Brak zintegrowanego systemu zarządzania ruchem się kłania. W Warszawie spokojnie można więcej wycisnąć z istniejącego układu drogowego poprzez sprawne zarzadzanie ruchem. ALe niestety, idiotyczna synchronizacja świateł (a w zasadzie jej brak) generują gigantyczne korki.
    Najlepszym tego przykładem jest ul. Pulawska gdzie są światła co kilkaset metrów na ktorych trzeba się ciągle zatrzymywać. Ilez to razy widziałem duże skrzyżowania gdzie ruszała cała kolumna aut i zamiast jechać dalej to musiała się zatrzymac bo 300 m dalej ktoś zrobił przejście na żądanie. I zamiast udrożnić przejazd to się zatrzymuje ruch. Takie miejsce jest m.in. na ul. Rzymowskiego od skrzyżowania z Gotarda. Rusza fala samochodów na trzech pasach i zaraz staje bo przy kościele jest przejście na żądanie. Oczywiście niech tak dalej będzie, ale niech światło się zapali dopiero po otwarciu ruchu poprzecznego a nie zatrzymując cały ruch.
    To nawet jest nieekologiczne bo chwila czekania nikogo nie zbawi a zatrzymanie i ponowne rozpędzenie kilkudziesięciu aut na przelotówce generuje niepotrzebne zużycie paliwa.

    Sygnalizatory są zsynchronizowane właśnie na wytracanie prędkości, zabieg został przeprowadzony dla poprawy bezpieczeństwa na drogach i pamiętam jak ratusz chwalił się tym osiągnięciem.

  • hehehe

    zgłoś naruszenie odpowiedz 03.10.2014 10:05 ~hehehe

    maro~maro

    to samo jest w stronę feminy na całej długości aż do ronda onz jest korek !!!!!

    Chyba chciałeś napisać w stronę biedronki.

  • lolka

    zgłoś naruszenie odpowiedz 02.10.2014 18:33 ~lolka

    retropogo~retropogo

    Smutne, że w Warszawie nie doczekaliśmy się prostych rozwiązań, które od dekad realizowane są z powodzeniem w wielu miastach o podobnej infrastrukturze - nie mówię o New Delhi. Czy jest jakaś zielona fala? Czy są jakieś ulice, gdzie kierunek na środkowym pasie/pasach ruchu zmieniałby się zgodnie z kierunkiem korka (szerzej do centrum rano, z centrum po południu - np. na Wybrzeżu Helskim przy ZOO)? I na koniec - czy zmiany świateł nie powinny być jednak dłuższe niż 30-90 sekund?

    Pozdr.

    Każdy normalny człowiek to rozumie ale stołkowy beton nie , bo wtedy miał by mniej roboty i trzeba by połowę urzędników zwolnić ...

  • Boom

    zgłoś naruszenie odpowiedz 02.10.2014 18:25 ~Boom

    Lemon~Lemon

    Widać, że rzadko poruszasz się pieszo, bo bzdury piszesz. Ani przy Puławskiej, ani przy Rzymowskiego nie ma czegoś takiego jak przejścia na żądanie.


    Jest. Tam nie mażadnego skrzyżowania, jest tylko przejście dla pieszych. To jest typowe przejście na żadanie. Ostatnie światła przed węzłem jadąc w kierunku Ursynowa.

  • PrawdaoRP

    zgłoś naruszenie odpowiedz 02.10.2014 18:20 ~PrawdaoRP

    Ruch musi się "UŁOŻYĆ"

  • retropogo

    zgłoś naruszenie odpowiedz 02.10.2014 17:38 ~retropogo

    Smutne, że w Warszawie nie doczekaliśmy się prostych rozwiązań, które od dekad realizowane są z powodzeniem w wielu miastach o podobnej infrastrukturze - nie mówię o New Delhi. Czy jest jakaś zielona fala? Czy są jakieś ulice, gdzie kierunek na środkowym pasie/pasach ruchu zmieniałby się zgodnie z kierunkiem korka (szerzej do centrum rano, z centrum po południu - np. na Wybrzeżu Helskim przy ZOO)? I na koniec - czy zmiany świateł nie powinny być jednak dłuższe niż 30-90 sekund?

    Pozdr.

  • tomek

    zgłoś naruszenie odpowiedz 02.10.2014 16:30 ~tomek



    tsn~tsn

    czy dla inżynierków z ZDM ustawienie świateł a mieście to zbyt trudne zadanie. Co nowa inwestycja, to kłopoty z ustawieniem świateł. Panowie z ZDM - nie wystarczy być mgr inż. - jeszcze trzeba myśleć. To nie boli.
    tomek~tomek


    tobie polecam to samo a nawet bardziej się przyda. inwestycja nie była prowadzona przez zdm matołku więc co ta jednostka ma do tego!?. rzeczywiście, myślenie nie boli ale czasami może być pomocne. tyle, że ludzie nie widzą żadnej innej jednostki poza zdm a w warszawie mamy chyba 18 zarządców dróg ale zawsze co złego to zdm
    Piotr~Piotr

    Tu akurat ma rację. Nieważne, kto sygnalizację zlecił i kto wykonał - ulica podlega ZDM więc to ZDM (pewnie w porozumieniu z Galasem) decyduje o programie sygnalizacji.
    A program jest porażką. Też tam rano stałem.


    tak to jest jak się rozmawia z ludzmi o małym ilorazie inteligencji. zawsze wiedzą swoje. ulica na czas budowy należała do inwestora nie zdm i to inwestor wprowadzał zmiany w sygnalizacji nie zdm, jedyne z czym sie zgodze to, to że Galas to przyklepał. a jak wy umiecie lepiej i zawsze wszystko wiecie to może pora zmienić fach

  • tomek

    zgłoś naruszenie odpowiedz 02.10.2014 16:28 ~tomek



    tsn~tsn

    czy dla inżynierków z ZDM ustawienie świateł a mieście to zbyt trudne zadanie. Co nowa inwestycja, to kłopoty z ustawieniem świateł. Panowie z ZDM - nie wystarczy być mgr inż. - jeszcze trzeba myśleć. To nie boli.
    tomek~tomek


    tobie polecam to samo a nawet bardziej się przyda. inwestycja nie była prowadzona przez zdm matołku więc co ta jednostka ma do tego!?. rzeczywiście, myślenie nie boli ale czasami może być pomocne. tyle, że ludzie nie widzą żadnej innej jednostki poza zdm a w warszawie mamy chyba 18 zarządców dróg ale zawsze co złego to zdm
    warg~warg


    KAŻDY projekt sygnalizacji łącznie z czasami faz zatwierdza biuro inżyniera Galasa. KAŻDY powtarzam. I za każdym razem robi to źle.
    Nie wspominając już, że poza Galasem całe biuro to nadanie HGW z ratusza...


    tyle że Galas to nie ZDM !!!!

  • piotrek

    zgłoś naruszenie odpowiedz 02.10.2014 16:26 ~piotrek


    piotrek~piotrek


    to gratuluje. ja samochodem z tarchomina/nowodworów do centrum jade 30 min.
    time66~time66


    O 3.30 nad ranem



    skoro tak jeździsz. ale przecież ty wiesz lepiej. po prostu nie wjeżdżam w najwieksze korki tak jak wy płaczki tylko jade ulicami na których ich nie ma no ale znajomość topografii miasta to nie dla przyjezdnych lepiej stać w korkach

  • poszkodowany

    zgłoś naruszenie odpowiedz 02.10.2014 16:13 ~poszkodowany

    Ręce opadają.... Proponuję władzy przejechać się w okolice mostu świętokrzyskiego od strony wybrzeża.... Brawa za utrudnienie... Paradoksalnie było lepiej zanim "poprawiono" sygnalizację. Taka sama sytuacja w wielu innych miejscach. Porażka i dno.

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »