Absurdy

18.07.2012 17:03 kontrowersyjna budowa na białołęce

Białołęka: podpora wiaduktu
stanęła na środku jezdni

SERWISY:

Na Białołęce, w pobliżu stacji Płudy na środku ulicy Zawiślańskiej stanęła betonowa podpora wiaduktu kolejowego. Mieszkańcy łapią się za głowę ze zdziwienia, a kolejarze nie wiedzą, jak się z tego wytłumaczyć.

Feralna podpora to element wiaduktu kolejowego zbudowanego przy ulicy Zawiślańskiej, od strony ulicy Mehoffera. Betonowy słup znalazł się na drodze biegnącej wzdłuż torów kolejowych.

Zdjęcia z tego miejsca przeszłali nam mieszkańcy okolic stacji kolejowej Płudy, którzy łąpią się za głowy ze zdziwienia pomysłowością budowniczych.

Wysłali pracownika na miejsce

O wyjaśnienia poprosiliśmy firmę PKP Polskie Linie Kolejowe, która jest inwestorem wiaduktu. Kolejarze twierdzą, że na miejsce wysłali swojego przedstawiciela.

Nie wiadomo, czy nie dotarł, czy też na miejscu zaniemówił ze zdziwienia. Tak czy owak, wyjaśnić fenomentu się nie udało.

- Nie mam jeszcze raportu od pracownika, także nie mogę wyjaśnić dlaczego tak usytuowano podporę - powiedział Maciej Dutkiewicz z Centrum Realizacji Inwstycji PKP Polskie Linie Kolejowe.

Ekrany po jednej stronie

To nie jedyny problem ze wspomnianym wiaduktem. W ubiegłym tygodniu pisaliśmy o ekranach akustycznych, które na wiadukcie powstały po stronie północnej. Z wiaduktem sąsiaduje tam las. Nie zamontowano ich natomiast od strony domów jednorodzinnych i stacji kolejowej Płudy. Kolejarze zapewniają, że to wynik analizy akustycznej.

bf/roody

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Wyborcza

    zgłoś naruszenie odpowiedz 18.08.2012 19:36 ~Wyborcza

    Kiedy nieudacznicy z PO rządzący tym miastem z wyboru taki samych nieudaczników wyborców otworzą ten wiadukt. Miał być otwarty w zeszły roku !!! To przerażające że żadna inwestycja obecnych władz warszawy nie została ukończona w terminie !!! Wszystkie bez wyjątku jest są opóźnione !!!

  • Anty

    zgłoś naruszenie odpowiedz 18.08.2012 19:33 ~Anty

    kolosdemolos~kolosdemolos

    Gdybyście ludzie znali przepisy i obwarowania obowiązujące przy modernizacji kolei......., nie zastanawiacie się nad tym dlaczego przy modernizacji linii kolejowej kolej musi budować/remontować wiadukty DROGOWE?, - w drugą stronę to nie działa (przy budowie dróg "olewka" urządzeń kolejowych, nawet jeśli się przecinają np: przejazd - to nie drogowcy tylko kolej musi budować przejazd podczas modernizacji DROGI i ok. 20-50 m drogi po obu stronach).
    Ekrany akustyczne np. 8m wysokości to też nie wymysł kolejarzy ale durnych przepisów i norm które są nie do spełnienia.
    Tak więc gdzie byli drogowcy przy uzgadnianiu wiaduktu? - bo takie uzgodnienia na pewno były.


    Jasne !! Ale bzdury !! Biedni Ci kolejarze tylko kłody od nogi ! Ja się nie dziwię że PKP jest tak beznadziejne i się tego nie wstydzi bo ma takich nieobiektywnych obrońców jak ty ! Zapamiętaj i wbij sobie do głowy że tolerowanie takie postawy powoduję że w tym kraju jest coraz gorzej !!

  • joanna

    zgłoś naruszenie odpowiedz 06.08.2012 22:53 ~joanna

    Kiedy otwierają przejazd przy PKP Płudy?

  • kolosdemolos

    zgłoś naruszenie odpowiedz 24.07.2012 10:41 ~kolosdemolos

    Gdybyście ludzie znali przepisy i obwarowania obowiązujące przy modernizacji kolei......., nie zastanawiacie się nad tym dlaczego przy modernizacji linii kolejowej kolej musi budować/remontować wiadukty DROGOWE?, - w drugą stronę to nie działa (przy budowie dróg "olewka" urządzeń kolejowych, nawet jeśli się przecinają np: przejazd - to nie drogowcy tylko kolej musi budować przejazd podczas modernizacji DROGI i ok. 20-50 m drogi po obu stronach).
    Ekrany akustyczne np. 8m wysokości to też nie wymysł kolejarzy ale durnych przepisów i norm które są nie do spełnienia.
    Tak więc gdzie byli drogowcy przy uzgadnianiu wiaduktu? - bo takie uzgodnienia na pewno były.

  • poi

    zgłoś naruszenie odpowiedz 24.07.2012 10:17 ~poi



    akurat tuneli wzdluz rzek to pare sie znajdzie nie tylko na swiecie ale w EUROPIE, chociazby Walencja

  • Wawka

    zgłoś naruszenie odpowiedz 24.07.2012 01:06 ~Wawka

    BAREJA!!!
    BAREJA!!!
    BAREJA!!!
    Zrobią rondo wokół wiaduktu i po sprawie. jesli chodzi o projektowanie w rejonie Warszawy różnych inwestycji to jest coraz gorzej. Na moście Północnym zaprojektowano linię tramwajową ale bez słupów trakcyjnych. Projektując wiadukty na Modlińskiej nie zauważono słupów wysokiego napięcia. Takie przykłady można mnożyć. A jeszcze mamy jedyny w świecie/Europie tunel wzdłuż rzeki.

  • Rom

    zgłoś naruszenie odpowiedz 23.07.2012 17:37 ~Rom

    A mądrzy z POmazańców się cieszą,że Polska rośnie w siłę i dostatek.Jaki rząd i ich ministrowie takie drogi i wiadukty.

  • lorc

    zgłoś naruszenie odpowiedz 23.07.2012 15:59 ~lorc

    KABARET! MOŻECIE więcej takich info wstawiać bo aż mi się humor poprawia :)

  • skaut

    zgłoś naruszenie odpowiedz 23.07.2012 10:40 ~skaut

    Z pewnoscia wszyscy grzecznie będą korzystali z "objazdu"

  • szary obywatel

    zgłoś naruszenie odpowiedz 23.07.2012 10:11 ~szary obywatel

    A w PRL: "Dlaczego w P. stoją słypy na środku drogi?", "Dlaczego w P. zbudowano 1-y "PEWEX"?", "Dlaczego w P. kury chodzą w trampkach?" , "Dlaczego w P. wszędzie kopią rowy?"... . Wszak teraz to III RP!

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Dokąd zmierzasz, Ursusie?

Mieszkańcy Ursusa nie chcą, by jedna z ulic nosiła nazwę Quo Vadis. Twierdzą, że tytuł powieści Henryka Sienkiewicza ma zbyt trudną pisownię. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »