Informacje

05.10.2016 20:35 szczęśliwi pasażerowie listy piszą

Kunszt za kółkiem i uprzejmość.
ZTM pławi się w pochwałach

SERWISY:

- Pasażerowie warszawskiej komunikacji miejskiej nie szczędzą pochwał kierowcom, motorniczym i pracownikom ZTM-u – twierdzą urzędnicy i chwalą się pochwałami od podróżujących.

Jak czytamy w komunikacie prasowym, do Miejskiego Centrum Kontaktu często wpływają pochwały od pasażerów. We wrześniu podróżujący komunikacją miejską docenili szczególnie pracę kierowców.

Mili i grzeczni

"Kierowca jest bardzo grzeczny i miły – napisał pasażer linii nocnej. Inni podróżni dziękowali za pomoc przy wsiadaniu i empatię dla osób mających problemy z poruszaniem się, na które trzeba poczekać. Dziękują też pasażerki z wózkami, którym "przyklęk", czyli obniżenie pojazdu, bardzo pomaga w dostaniu się do środka" - wyliczają przedstawiciele ZTM.

Dodają, że słowa uznania należą się również motorniczym. "Motorniczy wykazał się wielkim kunsztem i uniknął wypadku – pisze pasażerka i prosi o nagrodzenie prowadzącego. Pochwały zbierają również motornicze, np. za odpowiednie i szybkie reagowanie w sytuacjach nadzwyczajnych" - informują.

Według nich doceniona została również praca pracowników ZTM. Ci toną w pochwałach za szybką reakcję na zgłoszenia dotyczące braku rozkładu jazdy i zniszczeń. Miłe słowa trafiają też do pracowników POP-ów - za uprzejmość i szybki sposób obsługiwania podróżnych.

Zachęcają do chwalenia

W komunikacie prasowym urzędnicy zachęcają do chwalenia. "To z pewnością nie wszyscy kierowcy, motorniczowie czy pracownicy, którzy zasłużyli na pochwałę. Zachęcamy pasażerów, którzy spotkali się z pozytywnym zachowaniem pracowników komunikacji miejskiej do poinformowania ZTM o tym fakcie bezpośrednio lub przez MCK. Miłe słowa ze strony pasażerów są dla kierowców, motorniczych i pracowników ZTM największą nagrodą" - piszą w komunikacie.,

A tak szczęśliwi pasażerowie we wrześniu wgrywali e-hologram w POP-ach:

kz/mś

Podziel się:

Bądź na bieżąco:
  • Inessa

    zgłoś naruszenie odpowiedz 07.10.2016 08:05 ~Inessa

    Jakoś nie bardzo wiem kto i za co chwali. Jeżdżę codziennie i dużo komunikacją po Warszawie i niestety mam wrażenie, że większości kierowców autobusów wydaje się, że wożą worki z ziemniakami a nie pasażerów. Notorycznie jadą "na grubość lakieru" za pojazdem przed nimi, a potem hamulec w podłogę, żeby się nie zderzyć i wszyscy stojący pasażerowie lądują z przodu autobusu.
    Klima? A co to takiego? W autobusie gorąco, ścisk, okna poblokowane, żeby pasażerowie nie otwierali, ale klima nie włączona, bo oszczędności na paliwie (a tu zużycie się zwiększa) są premiowane. Za to przy +15 stopniach ogrzewanie włączone, że aż parzy, ale przy -2 już nie.

  • ziv

    zgłoś naruszenie odpowiedz 06.10.2016 17:26 ~ziv

    Sami się chwalą,ale motorniczych z doświadczeniem zatrudniać nie chcą to skandal.

  • mŁotorniczy

    zgłoś naruszenie odpowiedz 06.10.2016 16:10 ~mŁotorniczy

    Pochwały i tak przepadają w wirze papierowo - elektronicznej otchłani. Zazwyczaj są ignorowane przez bezpośrednich przełożonych. Kierowcy, czy motorniczowie niezwykle rzadko słyszą miłe słowa. Dużo lepszą skuteczność mają skargi - one bez wątpienia w ciągu krótkiego czasu dotrą do adresata. I w przeciwieństwie do pochwał przyniosą efekty finansowe.

  • robert

    zgłoś naruszenie odpowiedz 06.10.2016 11:52 ~robert


    zlikwidowaćkomunikacjęmiejską~zlikwidowaćkomunikacjęmiejską

    Zamykacie drzwi przed nosem pasażera gdy ten od 300 metrów biegnie zeby zdazyc wsiasc, taka macie rozrywke? Banda buractwa
    tratatata~tratatata

    Tak,trzeba na bezwzględnie czekać, aż ktoś przebiegnie 300 metrów (pół przystanku!), bo się bucowi nie chce zaczekać pięciu minut na następny tramwaj.

    gościu jak chcesz to kierowca cały dzień bedzie stał na jednym przystanku bo zawsze ktoś będzie biegł, i co wtedy powiesz?A tak wogóle to jaki trzeba mieć zryty baniak żeby biec 300 metrów do autobusu czy tramwaju kolejny znaffco?

  • wzorowy kieroffffca

    zgłoś naruszenie odpowiedz 06.10.2016 10:30 ~wzorowy…

    Tak dla wyjaśnienia. Jestem kierowcą autobusu od 12 lat i już na kursie mówili nam , że PASAŻER to jest ta osoba co siedzi w środku. POTENCJALNY PASAŻER , to ten co stoi na przystanku i czeka na przyjazd autobusu. A ten co biegnie to jest SPORTOWIEC !!!!!

  • tratatata

    zgłoś naruszenie odpowiedz 06.10.2016 10:21 ~tratatata

    zlikwidowaćkomunikacjęmiejską~zlikwidowaćkomunikacjęmiejską

    Zamykacie drzwi przed nosem pasażera gdy ten od 300 metrów biegnie zeby zdazyc wsiasc, taka macie rozrywke? Banda buractwa

    Tak,trzeba na bezwzględnie czekać, aż ktoś przebiegnie 300 metrów (pół przystanku!), bo się bucowi nie chce zaczekać pięciu minut na następny tramwaj.

  • Xavery

    zgłoś naruszenie odpowiedz 06.10.2016 10:15 ~Xavery

    kierowca~kierowca


    c)nie wiem o co ci chodzi?


    Analizując tekst źródłowy oraz kierując się intuicją i doświadczeniem życiowym, mniemam, że chodzi o to aby nikt nie przeszkadzał Panu Pasażerowi w darciu ryja, że Legia najlepsza jest a miejsce podludzi o ciemniejszej karnacji lub innych zdrajców "narodu" jest w najlepszym razie na Madagaskarze. Oczywiście nie wolno też ograniczać Pana Pasażera w ilości i głośności bluzgów. Nie po to przecież raczył wsiąść bez biletu do tej zasyfionej furmanki, żeby mu komfort podróży zakłócać.

  • Burak

    zgłoś naruszenie odpowiedz 06.10.2016 09:59 ~Burak

    zlikwidowaćkomunikacjęmiejską~zlikwidowaćkomunikacjęmiejską

    Zamykacie drzwi przed nosem pasażera gdy ten od 300 metrów biegnie zeby zdazyc wsiasc, taka macie rozrywke? Banda buractwa

    Jak biegnie to zdąży. Jak tylko udaje że biegnie, przestaje biec 20 metrów od drzwi, albo burak zrywa się do biegu dopiero kiedy usłyszy sygnał zamykania drzwi, to będzie płakał, że zamykamy mu drzwi przed nosem.
    Komunikacja miejska to nie taksówka, że czeka na pasażera. Zresztą nawet w taksówkach usługa czekania jest dodatkowo płatna.
    A swoje pochwały wsadź sobie w...

  • zły

    zgłoś naruszenie odpowiedz 06.10.2016 09:36 ~zły

    Zamykacie drzwi przed nosem pasażera gdy ten od 300 metrów biegnie zeby zdazyc wsiasc, taka macie rozrywke


    skoro biegnie to jest to dopiero kandydat na pasażera

  • gumis

    zgłoś naruszenie odpowiedz 06.10.2016 09:34 ~gumis

    No a może te wszystkie pochwały to pisane są na prosbę ZTM-u przez wynajęte osoby???????????????

  • ZASADY FORUM: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN Warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Dodaj swój komentarz »

  • Zobacz wszystkie komentarze »

Byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia?

Zostań Reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez Kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl

Oglądaj wideo

Oglądasz: Mur runął na parkingu

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Wybite szyby i zniszczone auta

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Z tramwaju wprost pod koła

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Anioł objawił się na Ursynowie

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Hipsterskie śniadania w autobusowej hali

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: Zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki

Przeczytaj o tym więcej »

Oglądasz: To może być bardzo droga podróż

Przeczytaj o tym więcej »

Ulice

Komunikaty o utrudnieniach na drogach

Pałac kultury i nauki Mapy z informacjami o ruchu drogowym - Targeo.pl
  • 07:31 Marsa/Żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna
  • 09:46 Tunel na ulicy Globusowej: utrudnienia
  • 08:42 Powstańców Śląskich/Połczyńska: potrącenie 2 osób

Absurdy

Zawłaszczył dwie koperty. Urzędnicy uprzejmie donoszą

Zawłaszczył dwie koperty. Urzędnicy uprzejmie donoszą

Zajął dwa miejsca dla niepełnosprawnych, choć nie miał do tego uprawnień. Obfotografowali go urzędnicy. WIĘCEJ »

Zobacz więcej absurdów »